Spring naar bijdragen

Woensdag 18 maart 2015


luna1961

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Luna, 

Ja, hier zit de boel ook aardig dicht. 

Ik vind mist eigenlijk wel heel prettig... alle geluiden zijn gedempter en zachter, de wereld is opeens heel klein geworden, het geeft mij een geborgen gevoel.

Dat geborgen gevoel is trouwens direct weg als ik dan in de auto op de snelweg zit...  :face-icon-small-shocked:

Dus inderdaad hopen dat het snel weer helder wordt... 

 

Inmiddels staan de koffie en thee klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge

Vandaag workshop schilderen.

het word een zonsondergang van eigen foto

toch zo benieuwd wat eruit komt

Helaas mis ik les filosofie..tis niet anders

Weet je sinds ik gestopt ben met drinken ging er een wereld voor mij open.

zeker in het begin niet makkelijk en beslist niet leuk.

Bijna 4 jaar later pluk ik er zoveel vruchten van...meer dan ik had kunnen verwachten

werken aan mezelf begint minder vermoeiend te worden.

Toch die strijd met mezelf heeft me sterker en sterker gemaakt

en nog steeds een gevoelig mens gebleven :)

Hoe diep je bent gezonken er is altijd een terugweg..alle kleine beetjes worden de moeite waard

Fijne dag..sterkte en succes waar nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen,

 

Ik heb 9 (!) uur geslapen én ik heb over alcohol gedroomd, Voor zover ik weet voor het eerst, maar kan ook zijn dat ik het nu weet omdat mijn wekker midden in een droom ging. Ik dronk drie verschillen drankjes, in gezelschap van vriendinnen. Ik zei tegen iedereen dat het mijn eerste waren in zes maanden. Vriendinnen reageerden nauwelijks en gingen klagen over hun eigen leven. Toen ging ik aangeschoten naar een yogaklas.

 

Het is heel saai om de dromen van anderen te moeten aanhoren, dat weet ik. Maar wat ik dénk dat er aan de hand is, is dat ik mezelf probeer te verdoven, zelfs in mijn dromen dus. Gisteravond schreef ik dat ik me beter voelde, ik denk nu dat ik aan het dissociëren was. Er hangt op werk weer een serieuze uitdaging boven mijn hoofd, waar ik niet mee om kan of wil gaan. Mezelf daarvan lostrekken door middel van dissociatie, een soort onoprechte overdreven relativering eigenlijk, is een soort escape-strategie. Net zoals drinken dat was. Weet niet of iemand dit herkent? 

 

Alert blijven dus vandaag. 

 

Dank voor het lezen, fijne dag en tot later! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Ook ik ben wat vroeger op dan gebruikelijk. Er is een afspraak voor me gemaakt en dan kun je dat soort dingen verwachten.

Nu maar hopen dat de NS geen last van de mist heeft.

 

Fijne dag voor iedereen, met of zonder oppasbaby. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes, 

Wat is het hier druk opeens....

post-1140-0-30989400-1400997028_thumb.jpg

Even een blommetje voor mezelf (een ander doet het niet, dus verwen ik mezelf maar zo af en toe icon_cheerleader.gif): het is vandaag drie jaar geleden dat ik met roken ben gestopt.. 

Ruim een pakje per dag werkte ik weg... 

Soms mis ik het peukje  nog wel eens, maar als ik dan iemand in mijn buurt hoor met zo'n typisch rokershoestje weet ik weer precies waarom ik stopte. 

 

Luitjes ik moet er ook vandoor, de plicht roept, hihi. 

Voor iedereen een fijne dag. 

Dag dag.. 

 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ja Yoga, dat herken ik. Dagdromen over wat er allemaal zo goed gaat en beter kan en s-nachts wakker schrikken van de werkelijkheid.

 

Alhoewel, je zou je kunnen afvragen wat de 'werkelijkheid' nu eigenlijk is, wat je bewust overdag droomt of wat je onbewuste 's nachts beleeft.

 

Sterkte met de spierpijn Fruit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik heb ook 9 (!) uur geslapen.

Had het nodig, want de nacht ervoor bijna geen oog dicht gedaan.

Yo en Fruit, kalm aan hè.

Jane, sterkte bij de tandarts en

Yvonne: een bosje bloemen voor jouw drie rookvrije jaren.

Wally, dat zijn verleidelijke momenten. Goed dat je er niet aan toe gegeven hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Dar,

Oh nee, voor de duidelijkheid: weer moeten drinken is eerder mijn grootste nachtmerrie. Lijkt me verschrikkelijk. En inderdaad: zelfs in mijn droom bracht het me niets. Voelde me schuldig en het feit dat ik er met vriendinnen over wilde praten was absoluut een verkapte hulpvraag.

Nu aan t werk. Laters x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag Provinciaal Kiezen. Ik heb geeneens tv gekeken de afgelopen dagen en heb toch mijn buik vol van al die verkrampte glimlach hoofden. Maar ja - niemand is onder de indruk als ik weiger te stemmen dus ik doe maar mee. Kuddedier. 

Verder de ochtend thuis aan het werk. Heerlijk! Vooral leuk als er heel veel files zijn waar ik dus niet in sta. 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen :)

 

Ik ben heel benieuwd hoe het schilderen je bevalt Hut. :D

 

Vonnie van harte met je drie jaar rookvrij. Das net zo knap als 3 jaar A.D.B. zijn. :lips::heart::rose: :rose: :rose: :rose:

 

Hier is de achterdeur al om 6.45 open gegaan. Heerlijk.

Vandaag niet werken. Heb gewoon maar eens vrij gevraagd omdat ik weer verder wil gaan met de deuren. Yes. Heb er zin an.

O ja en ik ga ook niet stemmen. Het is een groot toneelspel en bijna alles wat er beloofd wordt doen ze alleen maar om stemmen te krijgen. Daarna gaan ze gewoon op de oude voet verder en hebben ze poep aan iedereen omdat ze zichzelf veel te belangrijk vinden.

Zo van, kijk mij eens heel interessant zijn.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...