Spring naar bijdragen

Woensdag 18 maart 2015


luna1961

Aanbevolen berichten

Ik vind de verschrijving van Bas, bovenaan bladzijde 5, wel aardig: Kontje in plaats van Kohtje.

Bas is in een prima stemming; misschien heeft hij het wel expres gedaan en zit nu op commentaar te wachten?

Waarschijnlijk in een onesie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja MG heb zo mijn informatiebronnen....

Mijn huispak is een overjarige trainingsbroek, nog net geen trilobal ( haha) met een oude voetbaltrui van ex met een soort van sokken die mensen wel met kerst ophangen

en 's morgens ga ik ongedouched in mn kekke wandeloutfit wandelen maar wel de tanden gepoetst!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga maar wat anders doen.....maarre wat dragen jullie 's avonds ben ik toch wel benieuwd naar omdat de tegenstelling met overdag in mijn geval zo groot kan zijn, 's avonds dus wat ik al zei en overdag panera overthekneelaarzen en een LBD...hebben meer mensen dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne rustige dag thuis kunnen werken, in slobberjoggingbroek en een sweater, en dikke skisokken tot de knie.

En nog steeds koud...

Afijn, nu kokkerellen.

Spinazie, aardappels en verse worst.

Geen toet.

Sluit gelijk weer droog af.

Lekker een hete doesj na het eten en dan met beentjes omhoog op de bank. Met dekentje.

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat jullie zo aandringen:

ik draag een trui die anderen dragen met paardrijden (dwz in paardespullen-winkel gekocht)

en een spijkerbroek die anderen dragen als ze moeten tanken (dwz Diesel)

en sokken die anderen dragen als ze ..............................koude voeten hebben ;)

 

Eline tevreden?

of moet ik ook alles schrijven over Marlies en de hele familie Dekkers?

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, Eline, eigenlijk heb ik het helemaal niet dat ik me afvraag wat mensen dragen

 

na iemand gezien te hebben kan ik meestal niet navertellen wat ze droegen.............. ik kan vaak wel navertellen of hun ogen rusteloos of bedroefd of harteloos of juist geduldig stonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Ben weer zo rozig als wat, vandaag gewerkt met hogedruk reiniger en het zou 18 graden worden?

Nou onder nul voelde het hier,

Ik ga zo een uitsmijtert maken en op eten natuurlijk.

Wil graag finale zien van `door oog van de naald` maar weet niet of ik dat haal.

Wens jullie in ieder geval nog een fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer terug uit de Achterhoek. Heerlijke dag gehad en de andere dames wat beter leren kennen. Nog een leuke workshop en een quiltwinkel in de buurt. Wat wil een quilter nog meer. Maar ben wel af nu. Even de draad doorgelezen en ik wil Yvonne ook nog van harte feliciteren met haar driejarig jubileum. En dan schaam ik me best dat ik na 2 jaar weer afgehaakt ben. Maar ja, electronisch roken lijkt dan minder slecht.

Haha, die Eline: wat zal ik eens bedenken waar ik 's avonds in loop. Allemaal dingen die toch niemand geloof, dus ik verzin maar niks. Maar aangezien wij 's avonds nog een hond hebben die uitgelaten moet worden, hou ik gewoon mijn kloffie van de hele dag aan.

Ik ga er weer vandoor. Lekker met de beentjes hoog en haken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rustige dag gehad vandaag,vanmiddag met mijn fietsje erop uit getrokken daar had ik ff behoefte aan,mezelf verwend met een leuk blousje en prulletjes voor in huis,straks paastak aankleden met lampjes erin en dan douchen en languit op de bank met huispakje aan en een beker warme chocolademelk.fijne avond iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Yvonne vergeten te feliciteren met haar rookverslaving die ze in rook op zag gaan

Van harte met je drie jaar Yvon

:musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :present:  :present:  :present: ​ :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :present:  :present:  :present: ​ :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :present:  :present:  :present: ​ :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :present:  :present:  :present: ​ :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :present:  :present:  :present: ​ :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :lips:  :lips:  :lips:  :)  :)  :)  :present:  :present:  :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...