plof Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Ik neem alleen 's morgens koffie, rest van de dag thee of water. Slapen is evengoed kritisch. Een echt goeie slaper ben ik niet. Ik kom er 's morgens wel vroeg uit, maar dat zou best een hoop frisser en minder duf kunnen. Ik word per nacht wel een keer of drie, vier wakker. En de nachten zijn kort, vijf à zes uurtjes, meer niet. Ik heb een poosje geëxperimenteerd met melatonine, maar wil geen externe middelen meer. Bovendien was het effect niet waarneembaar. Ik zoek het (nog steeds) in mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Morge! Heerlijk geslapen, ondanks de drukke intensieve dag, of juist daardoor? Oe..jowan dat klinkt vermoeiend, zulke nachten...slaap jij wel weer makkelijk in als je wakker wordt? Voor mij 's avonds geen koffie...heel af en toe een espressootje. 's Ochtends het eerste wat ik doe...koffie aan! Twee of drie flinke mokken en dan de rest van de dag thee...kruidenthee natuurlijk Ha Plof...fijn dat je erover begint! De temperatuur van de vaatwasser...zou dat de reden zijn dat ik af en toe zo'n heel dun korrelig waas heb over mijn vaat? Eiwitten of zetmeel dat aankoekt door te hoge temp? Ga het uitproberen! Wat een vieze frituurpan los kan maken...hihi. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goedemorgen, Huishoudbeurs vreselijk. Friteuses ondingen. En nu positief. Vandaag lekker aan de slag in huis. Heb het goed mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Ik ga vandaag de sportschool weer eens bezoeken.....die conditie is toch beroerd...grrr Hoop dat het Blekje goed gaat en ieder moment kan Lieselot bevallen... Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 haha PM daar sluit ik me bij aan... Voor jou ook :rose: :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Ach ja, Blekje. Het is stil van die kant. Blekje laat je even horen hoe het gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Kabouter dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) Goedemorgen Frummers, Ai, had vannacht toch wel iets raars... Wel shaking en schuddend, trillend en ik had het enorm koud. Zal we een neveneffect zijn van de homeopatische geneesmiddelen. Ik neem geen koffie meer na half vier s middags, alleen nog kruidenthee in de avond. Of idd decaf, maar dat koop ik nooit. Vanmorgen ook een lichte hoofdpijn, maar is nu wel verdwenen. Plof en Yvonne bedankt voor de echte koffie! Dagpact Blondie jowan Albert Katey Kaboutertje Joris 24 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goeie morgen mensen. Plofke misschien weet jij hoe ik er af moet komen. Ik krijg iedere keer bij mijn hotmail een foutmelding. Heb dit al vaker gehad en is vreselijk lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goedenmorgen allemaal hier ook een rot nacht achter de rug al jaren last van slaap problemen maarja het is niet anders. hoop dat het ooit een keer beter wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Ik weet het niet met homeopathie, wel dat Arnica blauwe plekken sneller laat verdwijnen, ben benieuwd Joris wat jij waarvoor gebruikt, ja dat slapen, ik word meestal rond 2 wakker en heb daarna vaak rare dromen en voor mijn gevoel niet echt meer slapen als er dan af en toe een doorslaapnacht is word ik oprecht uitgeruster en fitter wakker misschien 's avonds een kwartiertje wandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Ik gebruik sinds kort melatonine en daar slaap ik ontzettend goed op. Heb eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren slaapproblemen, maar dit spul werkt ontzettend goed bij mij. Zou iedereen eens moeten proberen. Ik lig een kwartiertje wakker en weg ben ik. Diep in dromenland. Wel vannacht verkeerd op de klok gekeken. Dacht dat het 5 over 7 was dus ik er weer blij uit. Toen ik half aangekleed was en goed op de klok keek was het ineens 5 over half twee Balen, want slapen is niet mijn grootste hobby en vind het nog steeds zonde van mijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goedemorgen, Uiteindelijk rond een uur of 5 in slaap gevallen. Voel me verre van uitgeslapen, maar goed ook eigenlijk: anders had ik mijn bed kunnen verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 goeiemorgen frummers wat een heerlijke huishoudbeurs hier (1 x geweest en dat was ruim voldoende) frituurpan de deur uit, ik vond het een vies ding, oh nee, mezelf een viespeuk die m te weinig/slecht schoonmaakte. Sinds ik een actifrypan heb hoef ik die alleen leeg te schudden en af en toe een propje keukenpapier erdoor halen. halleluja! en Loper; die hoofdpijn is omdat je afkickt van de cafeine, dat kan best een poosje duren. Hier zijn meer mensen aan veslaafd dan aan drank. Net als suiker overigens. en k kan het weten hoor, als ik vandaag geen koffie drink, of zelfs maar 2 mokken minder, dan knalt mijn kop morgen. Maar koffie zonder, geeft het me net niet en ik vind het zooo lekker mèt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 @Adrie, ja ik sta er ook wel wat sceptisch tegenover de homeopathie, maar wil het een kans geven, aangezien er een familielid erbij zweert dat het helpt. Ik heb een Klassiek Homeopaat ingeschakeld voor meer stabiliteit. Klinkt heel simpel, maar ik ben dat gejojo in werk en privé zo zat en wil mijn positieve lijn die ik vanaf eind vorig jaar heb ingezet vasthouden. De homeopathie is slechts een steuntje in de rug voor mij, daarnaast doe ik het wel zelf met onthouding en een zinvolle dag- en weekinvulling. Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat aanslaan.. of niet. Maar dat wat er vannacht gebeurde is zowel door de KH als die familielid voorspelt. Ben dus wel hoopvol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 fruitje komt vandaag terug, zoooooo benieuwd naar zn spannende verhalen over het bejaarsenresort waar hij zat, wie weet nog een paar cougars achter zich aangehad, the looks heeft ie ervoor Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Grappig, al die meldingen over slaapproblemen. Nou ja, grappig.. ik bedoel niet dat ik slaapproblemen grappig vind, ik bedoel dat ik mijn slaapprobleem net tegenovergesteld ervaar.. Ik kan wel door blijven slapen. Als ik daar de mogelijkheid maar voor had. Om kwart voor elf 's avonds val ik al bijna met m'n ogen dicht m'n bed in en 's morgens om half zeven kan ik er bijna niet uitkomen. Overdag heb ik dan ook vaak van die momenten dat ik 't liefst "even" ga liggen met de luikjes toe.. 's Middags doe ik dat regelmatig ook wel even.. een half uurtje is dan net genoeg om er weer even tegen te kunnen. Ik heb een slaapprobleem, ja.. het probleem is dat ik niet altijd en overal kan en mag slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Tjonge wat een activiteiten al hier vanmorgen! Ik ga eerst maar even ontbijten. Een client zien en alvast beetje inpakken voor de vakantie! Fijne dag allemaal!! Dagpact BlondiejowanAlbertKateyKaboutertjeJoris Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 je gunt m nogalwat Eline nou mijn saunadagje staat te beginnen eens kijken of ik de laatste bacillen eruit kan zweten (en vanavond moeiteloos kan slapen ook) fijne dag allen Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Wordt aan homeopatische middelen niet altijd, of vaak, alcohol toegevoegd voor de houdbaarheid? 't Zal niet veel zijn, maar ja.. we zitten hier op een forum met mensen met een alcoholprobleem. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goeiemorgen allen . Zoon kwam met 2 vrienden thuis en gingen eieren bakken om 2 uur. Ze deden heel zachtjes om me niet wakker te maken ( want ik hoor altijd alles ) maar de lucht van gebakken eieren was genoeg om me te wekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goeiemorgen, Leuk, die hh tips. Ook al heb ik geen afwasmachine of frituurpan. Lekker naar huis Kastanje. Kan me wel iets voorstellen bij de situatie die je beschreef. Slapen. Voorzover ik me kan herinneren moet ik er s nachts 2 tot 3 keer uit om naar het toilet te gaan. En dat vind ik helemaal niet erg. Minder drinken wil ik niet, dan droog ik weer uit. Meestal slaap ik vrij snel weer in, met het idee heerlijk, ik kan nog even lekker liggen. Soms lig ik even wakker maar ik heb mezelf aangeleerd om ook dat niet erg te vinden. Toen ik nog werkdrukte had had ik daar trouwens meer last van. Nu de wekker niet gaat word ik niet voor 8 uur wakker. Soms smiddags nog een dutje ook, al wordt die behoefte minder nu ik langer kan slapen. Slapen vind ik een geweldige uitvinding, je mag even uitrusten en hoeft even niets. De onderhoudsman voor de ketel is alweer geweest. Nu eerst boven stofzuigen. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 @Kate, bijna metaforisch die onderhoudsman en het stofzuigen in de 'bovenkamer'b @Adrie, alcohol in die middelen? Ik zal mijn KH direct even mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden