Spring naar bijdragen

dinsdag 17 februari


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Werk ze Blondie.

Vandaag voor het eerst op AT basis aan het werk.

Op fiets naar het station, wandelen naar mijn werk.

Gisteren ook gedaan, is me heel goed bevallen.

Meer bewegen kost mij de nodige innerlijke strijd en stemmetjes die het beter weten.

Maar het voelt wel heel erg lekker, zowel tijdens als achteraf.

Nu eerst maar eens ontbijten.

Nieuwe uitdaging: het opstaan en het op tijd komen van mijn dochter meer loslaten.

Het is nl. elke morgen een strijd en zeer vermoeiend.

Ik ben nl. geen slechte moeder (mijn overtuiging) wanneer dochterlief te laat op school komt.

Heb het goed vandaag.

Sterkte voor degenen die het nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap Eline. 

 

En Kastanje een  :rose: mee voor die eerste werkuurtjes weer. 

En ohohoh, wat herkenbaar die strijd met een kind 's morgens vroeg. 

Oudste hier had er ook zo'n handje van om niet op te staan als ik haar riep... 

Ik kon het niet loslaten, met als gevolg dat oudste na tig keer roepen eindelijk opstond, op haar dooie gemakje zich opknapte en totaal ontspannen op het meer dan allerlaatste moment op de fiets stapte terwijl ik nijdig, vol stress, supergehaast gevoel en noem maar op, achterbleef.... 

Zonde van mijn energie achteraf want  toen ze eenmaal op zichzelf woonde bleek ze het allemaal prima zelf te kunnen.... 

 

Goedemorgen overigens, eerst maar de koffie en thee even klaar zetten. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
En even teruglezen... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Eline beterschap!

Kastanje, het klink erg bekend; wij hebben ook vaak moeten roepen. Misschien is het goed als ze gewoon een paar keer te laat komen. Ik ben benieuwd,

 

Fijne dag iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier nog zo'n ouder....

Ik ben er op een gegeven moment mee gestopt. Twee keer roepenen dan de consequenties voor het kind. Maar als er geen reactie kwam na het roepen vrat ik me nog op van de zenuwen. Maar ik liet wel de verantwoordelijkheid daar waar ie hoorde.

Succes op je werk Kastanje. Je gesprek gisteren is boven verwachting goed gegaan las ik. Fijn. En pluimpje voor jou.

Eline beterschap.

Kabouter, vooral jou een fijne dag gewenst.

Maar ook de andere frummers: heb het goed mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk dat je naar huis mag kabouter, dat het verdere herstel van clown goed mag verlopen....

Ik goed aan de vitaminen en dan komt het helemaal goed

Zo even op het samen doen draadje kijken of er nog wat in de planning is naast het wandelen op 15 maart...

Blekje hoe is het vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Succes Kastanje op je werk. En je bent zeker geen slechte moeder als je je kind gewoon haar eigen verantwoordelijkheid daarin laat dragen. Zijn de gevolgen ook voor haar. Ik hoop dat je je snel beter voelt Eline. Geniet van je Clowntje thuis Kabouter.

Hier gaat het iets beter dan gisteren tot nu toe. Ik heb gisteren niet gedronken, hoewel het niet veel scheelde. Maar ja, toen heb ik een beetje te veel naar de benzo's gegrepen. Ben er nu nog suf van. Maar tegelijk ook weer vreselijk gespannen. Maar eens kijken wat het vandaag wordt. Ik probeer iig zo veel mogelijk bezig te zijn en me wat te ontspannen. Ze beginnen hier net met de zonnepanelen op het dak te leggen. Vanaf vandaag mag de zon dus wel flink gaan schijnen, en niet alleen buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers, 

 

Eline, ik snif en snotter met je mee. Ben gisteren door de collega's naar huis gestuurd. Vandaag ook tutten dan maar Nou ja en alle zakdoeken op maken. 

Ik heb zo gauw dat ik mij verveel als ik thuis moet zitten. Ben zo gewend om maar door te rennen. 

 

Kastanje. hier dezelfde ervaringen. Ze (is nu 19) en moet uit zichzelf opstaan om kwart voor 6 en is nooit meer te laat. 

(op een heel enkel keertje na) 

Wat fijn voor Kaboutertje dat Clown naar huis mag 

 

Fijne snotloze dag gewenst 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend dat je je toch aan een soort vervanging voor de alc. vast klampt Blekje.

Wat zou er gebeuren als je dat niet doet? Als je gespannen bent en niets zou nemen van al die middelen?

En weet je ook waar je iedere keer zo gespannen van wordt?

 

Moghu Luna.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorge,

 

ik had wat problemen, met het internet, zodoende ben ik niet op het forum geweest, de afgelopen dagen. Ook heb ik weer regelmatig wat gedronken, ik raak de alcohol niet de baas zo, ik heb een afspraak bij mijn verslavingsarts gemaakt, ik wil vragen om ondersteunende medicatie.

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Goed zo Berdt. Hulp vragen als dat nodig is.

Allemaal een mooie dag!

Beetje ziek is niet erg toch?! Uitrusten dan : je lichaam vraagt er om.

"Kalmte kan u redden " zei mijn opa dan.

Weet eigenlijk niet zeker of hij die uitspraak ook bij griep bedoelde.

Maar hij kan volgens mij bij alles gebruikt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...