Gast akelei Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen allemaal, Ik ben al een uurtje op, ineens wakker, na bijna 48 uur griep koorts en slapen. Als dit het was is het niet erg. Efficiënt omgaan met griep. Op het ochtend nieuws zag ik dat een buschauffeur met een steen is bekogeld, door dronken jongelui. Ik vind jongelui een te mooie benaming. Moest aan Jopie denken, of daar wil je dus niet aan denken. Laten we er een hele mooie dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen Aakie., Je was me voor, dus haal ik de boel maar deze kant op. Koffie en thee zijn bijna klaar Gordijnen opengetrokken. Laat de dag maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Walgelijk dat soort praktijken Aak, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goeiemorgen, Vroeg voor mijn doen. Hubbie uitgezwaaid voor een paar weken. Brrrr...koud aan de deur. Lekker bakkie warme koffie, dank je wel Yvonne. Druk weekje met vanalles te doen en schoolvakantie. Altijd weer een uitdaging om ook mijn eigen dingetjes te kunnen doen. Komt wel goed. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen, Vandaag weer een lange dag werken. Eerst maar eens een bakkie om op gang te komen. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen allemaal, tweededag zonder alcohol .Heb er zin in. Succes en een fijnedag iedereen. Gr Dehliah ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen Kruidje en Blondie en Dehliah. En welkom uiteraard Dehliah. Hoop dat je je hier snel thuis zult voelen. Tweede dag... das mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Welkom Dehliah op de dagdraad! Hier nu rennen, weer veels te lang op de bank zitten leuten... Op het fietsje. Laters... 16 februari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goede morgen Dagpact: Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Welkom Dehliah 1 keer wakker geweest, verder als een blok geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 hihi, bekend verschijnsel Blondie, werk ze. Goedemorgen Albert.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Het is inmiddels licht geworden en ik zie dat het gevroren heeft vannacht.... Tijd voor mij om in beweging te komen lui. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Ik wens jullie een fijne dag. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen allemaal, tweededag zonder alcohol .Heb er zin in. Succes en een fijnedag iedereen. Gr Dehliah Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goede morgen Dagpact: Blondie Albert Petervdww fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Ja Aak ik moest ook gelijk aan Jopske denken. Poeh zeg je kan nog geen eens meer veilig in de bus zitten. Of een of andere gek blaast zichzelf op of je wordt bekogelt door stenen bah. Van harte welkom Dehlaih :rose: O en nog vergeten te schrijven...... Vandaag komt mijn nichtje en zie ik voor het eerst mijn achternichtje. Ik heb zulke leuke kleerdjes voor haar gemaakt, en allemaal mooi ingepakt. Ben zo benieuwd hoe mijn nichtje ze vind. 16 februari 2015 bewerkt door bolletje Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 leuk Bol! Tante Bol bedoel ik. en goeiemorgen ook hier frummers, ik vond het al een erg kort draadje daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen beste mensen. Dehliah welkom hier! Opstaan blijft mijn zwakke punt. Straks wordt het wat beter als het voorjaar goed losbarst. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen, Wat leuk Bol dat je nichtje met haar kleine komt. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Jane Gaat helemaal lukken Mary. Die kleintjes zijn altijd zo lief, zelfs al moet ik een luier verschonen vind ik dat nog leuk. 16 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Ik mis onze ochtendwandelaars. Eline, Jowan, toch niet verdwaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 of samen op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Om op te vreten Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen allemaal. Voor iedereen een goede dag toegewenst en speciaal voor Dheliah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 Goedemorgen! Gezellig voor je Bolletje, kindertjes op visite-genieten is dat hé. Ik krijg straks ook visite van een vriendin met haar twee maanden oude baby. Je snapt daar kijk ik ook naar uit. Alvast oefenen voor straks. Nou mezelf voorgenomen om de hele dag wakker te blijven- ik ben nog wel eens lui en wil daar soms te snel aan slapen toegeven. Hopelijk lukt het. Fijne dag alle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Mijn naam is Spuit 11, alias Mosterd Na De Maaltijd.. MijnGerrit, van harte met je eerste jaar clean. Het eerste jaar wordt wel de vuurdoop genoemd. Je hebt alle verjaardagen, feestdagen en aanverwante artikelen nu een keer nuchter doorleefd. Voor mij was het in het daarop volgende jaar niet vanzelfsprekend dat ik ze nu weer nuchter zou doorkomen alleen maar omdat het me al eerder een keer gelukt was. Maar de wetenschap dat ik het kón maakte het allemaal wel minder "angstaanjagend". Alcoholloos leven wordt steeds gewoner, hoe langer het duurt. Ik ben blij dat ik nog steeds in contact ben met mensen die bezig zijn clean te worden en mensen die het al langer zijn maar nog steeds hun ervaringen blijven delen (forum, meetings,conventies..). Als ik dat contact verbreek bestaat de kans dat naast een "gewoon" alcoholloos leven er ook een "gewone" zin in een alcoholische "versnapering" kan groeien. En dat ik dan net als "gewone" mensen af en toe "gewoon" een drankje neem. In die zin is "gewoon" voor mij een utopie. Ik ben "gewoon" alcoholist, verslaafd. "Gewoon" doen heeft voor mij twee kanten. Hier, met hulp van andere verslaafden, kan ik die twee kanten blijven zien. Verslaving wordt wel de ziekte van isolatie genoemd. Daar moet ik ook in herstel continu voor waken. 16 februari 2015 bewerkt door Kohtje walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden