Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 februari

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Wegens ziekenhuisperikelen weinig hier. De onderzoeken duren maar voort.

En studie en werk en EMDR en Jellinek en baby (lees: kleinkind) en gezin plus huishouden en..en...en.....

Neem ik me toch elke keer voor me niet gek te laten maken,

doe ik het denk ik zelf....

Gelukkig geen computerstoringen of -problemen, dat dan weer niet. En geen drank. 

Welkom nieuwe forummers, en beterschap alle zieke forummers.

En dag alweer, tot de volgende keer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach het voordeel van carnaval vieren is dat je het niet verplicht bent te doen. Ik heb ook bij de dierenambulance geweigerd, vind er geen zak aan. Mee lopen in een stoet met onze jassen aan, ambulance voorop en dan maar gemaakt leuk doen en feest vieren. Als ik zou drinken kan ik wel mee doen maar nu ik niet drink, vind ik dat heel moeilijk, tja en zonder mij zal het ook wel erug gezellig zijn. Er wordt dan ook veel ingebroken en stel je voor dat ze hier inbreken en mijn diertjes mee nemen :( . Nee ik blijf lekker thuis. :D

Vanmiddag heel fijn bezoek gehad van iemand die speciaal een huis gekocht heeft voor haar dieren. Ze leeft en slaap echt tussen haar dieren in. Het huis is helemaal ingericht voor de dieren en overal liggen dekentjes, en kussens. Op de tafel, bank, grond enz. Das nog eens van je dieren houden.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plofie, heb windows 7, krijg steeds reclame berichten, probeer van alles, niks lukt. heb je oplossing.

Anderen mogen ook reageren hoor :)

https://adblockplus.org/nl/

Dit is een toevoeging (add-on) voor je browser. Als je er op klikt en doorklikt op "lees meer" dan zie je een lijst van browsers staan. Ik heb al jaren de add-on voor firefox. Daarnaast heb je https://adblockplus.org/nl/elemhidehelper Dan krijg je een vlakje onder een reclame en klik je daarop dan kan je die blokken door een filter in te stellen. Zo kan je dat specifieke plaatje blokken of alles blokken van een bepaald internet domein. Die tweede oplossing is voor als de eerste optie nog steeds reclame laat zien op plekken waar je het niet wil. Let op je kan door een verkeerd filter bij optie 2 ook teveel blokken. Optie 1 is heel veilig en blokt 99% van alle reclame.

En sommige reclame, indien het vooral opdringerige pop-ups zijn komen van malware/adware. Kijk eens of je pc schoon is met. Kijk eens op https://www.malwarebytes.org/ die is gratis. Premium is tijdelijk maar de gratis versie voldoet ook. Doe eens een scan. Wees voorzichtig met dingen daadwerkelijk verwijderen. Google op de resultaten voor nadere info over wat het prog aanduid als malware. En maak een herstelpunt met windows is altijd wel safe. Gooi het herstelpunt daarna weg want je wil natuurlijk eigenlijk niet terug naar de situatie met die malware wat gebeurd met herstellen naar een vroeger tijdstip.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter, sterkte met je clown, nog ff en dan weer lekker thuis...

Zo op de bank met een filmpje, heerlijk!

Nog ff voor Agnieta

LEUT

1010.PNG1) Aardigheid 2) Boert 3) Dranken 4) Drink het voor de gein (crypt.) 5) Gein 6) Genot 7) Genieting 8) Gekheid 9) Genoegen 10) Jolijt 11) Jool 12) Keet 13) Koffie 14) Leukheid 15) Lol 16) Lust 17) Om een bak of in een bakkie (crypt.) 18) Persoonsbenaming 19) Plezier tijdens carnaval 20) Plezier 21) Pret 22) plaats in belgië 23) Plaats in Belgisch 
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/LEUT/1

En ik bedoelde nr 19  :D

Fijne avond allemaal, 

Welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Kaboutertje, maar wel beter zo. Nou Kastanje als ik morgen niemand weet te herkennen moet ik gewoon letten op een snotneus. Dat moet goed komen in deze grieptijd.

Ik ga lekker op tijd m'n mandje in. Alles staat al klaar voor mijn uitje. Hoef niet over te stappen, dus kan lekker uurtje haken in de trein

Meld ik me hierbij droog af voor de dagpact

Slaap lekker en tot morgen in real life 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me nuchter af voor de dagpact, weer een succesvolle dag!

Komende dagen ben ik hier minder omdat ik wat meer uithuizig ben. Neeeeee, zeker geen carnaval! In zekere zin ontvlucht ik die, maar niet heus. Ben wel uit de buurt, gelukkig.

Welterusten, fijne nacht en alvast een fijn weekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...