plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Wens je dan toch een beetje beterschap hoor MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hoi allemaal. Wegens ziekenhuisperikelen weinig hier. De onderzoeken duren maar voort. En studie en werk en EMDR en Jellinek en baby (lees: kleinkind) en gezin plus huishouden en..en...en..... Neem ik me toch elke keer voor me niet gek te laten maken, doe ik het denk ik zelf.... Gelukkig geen computerstoringen of -problemen, dat dan weer niet. En geen drank. Welkom nieuwe forummers, en beterschap alle zieke forummers. En dag alweer, tot de volgende keer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 ik dacht dat je NS bedoelde Gypsy maar realiseer me nu dat je waarschijnlijk overnachtingen bedoelt? er zijn ook nog andere sites hoor als je even googlet en Groupon heeft ook erg vaak leuke aanbiedingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) Ach het voordeel van carnaval vieren is dat je het niet verplicht bent te doen. Ik heb ook bij de dierenambulance geweigerd, vind er geen zak aan. Mee lopen in een stoet met onze jassen aan, ambulance voorop en dan maar gemaakt leuk doen en feest vieren. Als ik zou drinken kan ik wel mee doen maar nu ik niet drink, vind ik dat heel moeilijk, tja en zonder mij zal het ook wel erug gezellig zijn. Er wordt dan ook veel ingebroken en stel je voor dat ze hier inbreken en mijn diertjes mee nemen . Nee ik blijf lekker thuis. Vanmiddag heel fijn bezoek gehad van iemand die speciaal een huis gekocht heeft voor haar dieren. Ze leeft en slaap echt tussen haar dieren in. Het huis is helemaal ingericht voor de dieren en overal liggen dekentjes, en kussens. Op de tafel, bank, grond enz. Das nog eens van je dieren houden. 13 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 hoe is t kaboutertje is clowntje thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Weer thuis gestrompeld. Gelukkig na een hete doesj kan ik weer enigszins overeind komen. Massage zou nu geen overbodige luxe zijn. Maar helaas geen masseur in de nabijheid te bekennen. Dan maar met warme kruik in de rug op de bank. Opslomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Gipsy, kijk eens http://www.wimdu.nl/ Ik was 2 nachten in een hotel in lissabon en ik had voor hetzelfde geld iemands huis kunnen huren voor 2 weken met tuin en keuken. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) Plofie, heb windows 7, krijg steeds reclame berichten, probeer van alles, niks lukt. heb je oplossing. Anderen mogen ook reageren hoor https://adblockplus.org/nl/ Dit is een toevoeging (add-on) voor je browser. Als je er op klikt en doorklikt op "lees meer" dan zie je een lijst van browsers staan. Ik heb al jaren de add-on voor firefox. Daarnaast heb je https://adblockplus.org/nl/elemhidehelper Dan krijg je een vlakje onder een reclame en klik je daarop dan kan je die blokken door een filter in te stellen. Zo kan je dat specifieke plaatje blokken of alles blokken van een bepaald internet domein. Die tweede oplossing is voor als de eerste optie nog steeds reclame laat zien op plekken waar je het niet wil. Let op je kan door een verkeerd filter bij optie 2 ook teveel blokken. Optie 1 is heel veilig en blokt 99% van alle reclame. En sommige reclame, indien het vooral opdringerige pop-ups zijn komen van malware/adware. Kijk eens of je pc schoon is met. Kijk eens op https://www.malwarebytes.org/ die is gratis. Premium is tijdelijk maar de gratis versie voldoet ook. Doe eens een scan. Wees voorzichtig met dingen daadwerkelijk verwijderen. Google op de resultaten voor nadere info over wat het prog aanduid als malware. En maak een herstelpunt met windows is altijd wel safe. Gooi het herstelpunt daarna weg want je wil natuurlijk eigenlijk niet terug naar de situatie met die malware wat gebeurd met herstellen naar een vroeger tijdstip. 13 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goede avond frummeltjes ! Ik ben het vanochtend helemaal vergeten. Mij te melden. Was ook een rare start. Ik zou gaan hardlopen. Gisteravond gedaan. Toen te laat wakker.Lopen rennen en blijven rennen. Oh en ik vreet ineens weer veel. 1 kg eraf en 2 kg erbij...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Sterkte Kaboutertje. Wel verstandig maar toch wel heel jammer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Kabouter, sterkte met je clown, nog ff en dan weer lekker thuis... Zo op de bank met een filmpje, heerlijk! Nog ff voor Agnieta LEUT1) Aardigheid 2) Boert 3) Dranken 4) Drink het voor de gein (crypt.) 5) Gein 6) Genot 7) Genieting 8) Gekheid 9) Genoegen 10) Jolijt 11) Jool 12) Keet 13) Koffie 14) Leukheid 15) Lol 16) Lust 17) Om een bak of in een bakkie (crypt.) 18) Persoonsbenaming 19) Plezier tijdens carnaval 20) Plezier 21) Pret 22) plaats in belgië 23) Plaats in Belgisch Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/LEUT/1 En ik bedoelde nr 19 Fijne avond allemaal, Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) Vroeg naar bed vanavond. Mijn snothoofd 13 februari 2015 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Ben weer thuis beursweek is voorbij en nu ben ik beurs Nou ja ik heb een weekend om te herstellen en ik ga nu even wat eten Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Gipsy 25 ik vond Berlijn de verrassing van mijn leven. Een enorme vriendelijke stad. Met heel veel te zien. goed te eten voor weinig geld. Goed openbaar vervoer. Gelijk een kaart gekocht op het vliegveld. Echt super ! Geniet er van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Jammer Kaboutertje, maar wel beter zo. Nou Kastanje als ik morgen niemand weet te herkennen moet ik gewoon letten op een snotneus. Dat moet goed komen in deze grieptijd. Ik ga lekker op tijd m'n mandje in. Alles staat al klaar voor mijn uitje. Hoef niet over te stappen, dus kan lekker uurtje haken in de trein Meld ik me hierbij droog af voor de dagpact Slaap lekker en tot morgen in real life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Ik voel me niet lekker vanavond. Ik ben zo verdrietig.. Jank constant. He, Agnieta, wat naar. Wat is er aan de hand. Lichamelijk niet in orde of verdrietig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 O ik las niet goed. Verdrietig. He wat naar. Heb je wat afleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact, weer een succesvolle dag! Komende dagen ben ik hier minder omdat ik wat meer uithuizig ben. Neeeeee, zeker geen carnaval! In zekere zin ontvlucht ik die, maar niet heus. Ben wel uit de buurt, gelukkig. Welterusten, fijne nacht en alvast een fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Sorry kan m`n ogen nauwelijks openhouden ik ga naar bed truste allemaal tot morgen. maar niet zo vroeg denk ik Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Kaboutertje, hoop dat de kaatste loodjes niet heel erg zwaar wegen. Kon je maar op een knopje drukken bij clown zodat ie goed door gaat hoesten. Pijnloos dan wel hè. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Beterschap Ietje !! Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 gelukkig heb je hier geen stem nodig Iet! slaap lekker mensen en morgen gezond weer op ook de zieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Gaaaaaap, mijn tuin, of beter de moestuin, is weer klaar, over een paar weken kan de eerste groente gezaaid worden. Goede nacht, maak het niet te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden