AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goede morgen. Ben er weer vroeg uit. Als er nog een draad is vandaag laat deze dan maar vervallen Maar zet me dan wel even op het dagpact alsjeblieft. DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen, Hier ook ondanks de vrije dag er al weer uit. Interne wekker... Dan de dag maar beginnen met een bakkie koffie. Dagpact: Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Ook ik er alweer vroeg (6.15) uit externe wekker. De interne wekker zorgde ervoor dat ik tussen 1.30 en 3.30 wakker lag. Pfff beetje gebroken nachtje. Misschien vanmiddag ergens inhalen! Dagpact: Albert Blondie Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) Goede morgen. Dagpact:AlbertBlondieJette jowan Fijne dag. 12 februari 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen, Eerst eens een kop koffie en wandelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen, Ik mag naar yoga. Zin in. Wens jullie een fijne dag. En voor Kabouter: sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Gezellig Mary, zie ik je zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goeiemorge lieve mensen, de dag weer fris begonnen, HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen Frummers, Heerlijk geslapen na een fijne film- en dinneravond met Eline Gratis verzendtip voor Valentijnsdag van PostNL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Dagpact:AlbertBlondieJette jowan Petervdww Ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Dagpact:AlbertBlondieJette jowan Petervdww Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goeie morgen lieve kanjers Gisterenavond was het gezellig bij de chinees. Heerlijk gegeten en heel fijn gebabbeld. Goh wat wordt er toch veel aangeboden met eten zeg, ik heb maar voor de helft van dingen kunnen proeven. Vandaag gaan Jan en ik een voordeur en drie binnendeuren uitzoeken. Ja een buitendeur vind ik erg mooi. Een met een ovaal glas in het midden met daarin een roos van glas in lood. Vanavond bowlen en morgenvroeg komt er een kennis van de dierenambulance een bakkie doen. Goh wat heb ik het toch druk zeg. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Nou ik zie net dat ik vandaag - op een half glas priksjamplemp met Nieuwjaar na - 5 maanden droog sta. Feest? Nauwelijks. Kom als een oude dweil mijn nest uit zeilen en schop slaperig (na 7 uur slaap he, zeven) een emmer vol sop om die ik gisteravond expres uit de weg heb gezet en die ik vanmorgen dus expres probeer te ontlopen met als gevolg dat ik PRECIES op de stok van de dweil stap waarna ik volkomen in shock en ongeloof een soort geklots aanhoor - over het parket. Zucht. Nu maar eens even uitrekenen hoeveel €'s ik al bespaard heb deze 5 maanden (word ik vrolijk van) en me even niet realiseren dat ik die zelfde €'s al drie keer heb uitgegeven (nieuwe fiets, een keer op vakantie, en nu wil ik een Eifoon - weet me nog te beheersen...). Ik hoop dat jullie allemaal geen last hebben van het weer, van de Oekraine, van Griekenland en van mensen die dubbel declareren. Dat laatste wil ik toch ook wel leren trouwens. AlbertRemmo, huttula, wimmelt en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen Joris, Peter Bol en Wallie. Fijn Bol, lekker gegeten en lekker druk. Leuk van die deuren, weet welke buitendeur je bedoelt, leuk. Wallie, kan er niets aan doen hoor, maar moest wel een beetje lachen om jouw relaas. Waarom heb je die emmer gisteravond dan niet even leeggegooid??? Was misschien een minuut meer werk geweest, niet meer. (zegt zij die vieertig jaar geleden, net op kamers wonende, een emmer met gewassen krieltjes een week liet staan en daar tegenaan liep, de stank was verschrikkelijk.... nooit meer emmers laten staan daarna .) Maar verder hartstikke goed hoor die vijf maanden, dat verdient een blommetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Jij ook een goedemorgen Gerrit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 En uiteraard ook Jopie een heel goede morgen. Vandaag dus de bank zijn plekje geven... rustig aan, dan gaat het helemaal goed komen. Leuk, zo wordt het steeds meer 'jouw' huis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen, Ik kom net terug van de huisarts. Ik heb een verwijzing gekregen voor een neuroloog. De huisarts denkt (net als ik) aan neuropathie. Weet iemand waar ik daar meer informatie over kan vinden. Verder heb ik het boek van de maand van DWDD bijna uit. Het beschreven verslavings gedrag is bij mij precies hetzelfde. Het boek leest als een trein. Lekkere korte hoofdstukken. Het heet:Hallo muur, schrijver: Eric Jan Harmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Vandaag weer late dienst. Dus kon weer lekker uitslapen. Maar eigenlijk vind ik het zonde van mijn dag: de ochtend is al half voorbij zo. Toch maar weer anders doen in het vervolg. Ik ga aan de slag hier. Voor iedereen een fijne dag. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen Loper. Gewoon even via google, dan vind je heel veel info, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Even goedemorgen wensen! Pas om 10.00 beginnen, tot 13.00 Dan vanavond weer tussen 17.00 en 18.00 Vanavond yoga, dus echt druk is het niet vandaag. Weer geslapen als een blok. Zal het wel nodig hebben dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden