Spring naar bijdragen

Donderdag 12 februari 2015

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve kanjers :lips:

Gisterenavond was het gezellig bij de chinees. Heerlijk gegeten en heel fijn gebabbeld. Goh wat wordt er toch veel aangeboden met eten zeg, ik heb maar voor de helft van dingen kunnen proeven.

Vandaag gaan Jan en ik een voordeur en drie binnendeuren uitzoeken. Ja een buitendeur vind ik erg mooi. Een met een ovaal glas in het midden met daarin een roos van glas in lood.

Vanavond bowlen en morgenvroeg komt er een kennis van de dierenambulance een bakkie doen. Goh wat heb ik het toch druk zeg. :P:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik zie net dat ik vandaag - op een half glas priksjamplemp met Nieuwjaar na - 5 maanden droog sta. Feest? Nauwelijks.

Kom als een oude dweil mijn nest uit zeilen en schop slaperig (na 7 uur slaap he, zeven) een emmer vol sop om die ik gisteravond expres uit de weg heb gezet en die ik vanmorgen dus expres probeer te ontlopen met als gevolg dat ik PRECIES op de stok van de dweil stap waarna ik volkomen in shock en ongeloof een soort geklots aanhoor - over het parket. Zucht.

Nu maar eens even uitrekenen hoeveel €'s ik al bespaard heb deze 5 maanden (word ik vrolijk van) en me even niet realiseren dat ik die zelfde €'s al drie keer heb uitgegeven (nieuwe fiets, een keer op vakantie, en nu wil ik een Eifoon - weet me nog te beheersen...).

Ik hoop dat jullie allemaal geen last hebben van het weer, van de Oekraine, van Griekenland en van mensen die dubbel declareren. Dat laatste wil ik toch ook wel leren trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Joris, Peter Bol en Wallie. 

Fijn Bol, lekker gegeten en lekker druk. 

Leuk van die deuren, weet welke buitendeur je bedoelt, leuk. 

Wallie, kan er niets aan doen hoor, maar moest wel een beetje lachen om jouw relaas. 

Waarom heb je die emmer gisteravond dan niet even leeggegooid???

Was misschien een minuut meer werk geweest, niet meer. 

(zegt zij die vieertig jaar geleden, net op kamers wonende, een emmer met gewassen krieltjes een week liet staan en daar tegenaan liep, de stank was verschrikkelijk.... nooit meer emmers laten staan daarna :lol: .)

Maar verder hartstikke goed hoor die vijf maanden, dat verdient een blommetje post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik kom net terug van de huisarts. Ik heb een verwijzing gekregen voor een neuroloog. De huisarts denkt (net als ik) aan neuropathie. Weet iemand waar ik daar meer informatie over kan vinden.

Verder heb ik het boek van de maand van DWDD bijna uit. Het beschreven verslavings gedrag is bij mij precies hetzelfde. Het boek leest als een trein. Lekkere korte hoofdstukken. Het heet:Hallo muur, schrijver: Eric Jan Harmens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer late dienst. 

Dus kon weer lekker uitslapen. 

Maar eigenlijk vind ik het zonde van mijn dag: de ochtend is al half voorbij zo. 

Toch maar weer anders doen in het vervolg. 

Ik ga aan de slag hier. 

Voor iedereen een fijne dag. 

Dag dag. 

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...