Yvonne Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen frummers. Buiten nog hartstikke donker. En koud denk ik. Binnnen wordt het al weer lekker warm. Koffie en thee zijn bijna klaar.... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Pfff, wat zul je moe zijn inmiddels Kabouter. Goedemorgen trouwens. Hoe ist nu met de kleine man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen Kaboutertje en Yvonne en de rest van de frummers. Heerlijk weer aan het werk. Kaboutertje hoe is het inderdaad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen allemaal Yvonne dank voor de koffie Hee kaboutertje daar ben je . Meisje wat zal je moe zijn van deze weken. Je kind ziek ... Dan ben je zelf ziek ... Zo heb ik dat altijd ervaren en zeker bij zo iets groots als jullie mee maken. Misschien iemand inschakelen die het een keer een dagje van je overneemt ? Zodat je even adem kan halen... Want dit sloopt een mens. Ik stuur je een virtuele knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen, Kabouter trek je het allemaal wel? heb je af en toe ook tijd voor jezelf? Hier de schoenen aan en straks de auto in....en daartussen in vast ruiten krabben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen Luna Skip en Eline. Ik mag ook de koude in en heb al gezien dat er weer behoorlijk gekrabd mag worden. Nog even geduld... dan wordt het weer lente... luitjes, maak er een mooie dag van... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Was de deur al bijna uit, zie ik dat Jaap jarig is vandaag. ..... Van harte Jaap, hoop dat je een fijne jaardag hebt en dat je een schitterend jaar in gaat... Rond tien uur gebak hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen allemaal. Het is ook een aanslag op je energie denk ik zo. Sterkte Kaboutertje. Hier is de stemming onder nul gedaald. Een lange dag voor me en ik heb nu al trek. Ik hoop dat ik mijn psych aan de telefoon kan krijgen Dagpact Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: Blekje jowan Maak er een fijne dag van. 4 februari 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen allen Jaap, van harte gefeliciteerd !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen, Onrustige nacht gehad. Vanavond dan maar vroeg op stok. Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goede morgen Dagpact :Blekjejowan Blondie Albert Jaap van harte fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen allemaal, al maanden heb ik moeite met het in slaap komen. Sinds 3 dagen drink ik in de avond geen gewone koffie meer, maar decafe. Al 3 dagen val ik vrijwel direct in slaap. Is er een verband? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Caffeine geeft een soort energierush, decaf niet...zou dat het zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Kohtje dank je voor je stukje over accepteren, mijn neiging tot perfectionisme maakt dat ik het dan opgeef ipv een alternatief te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Slechte nacht achter de rug. Ik had gisterenavond een groepsbijeenkomst en die was behoorlijk intens. Ik was wel vroeg thuis (half negen), maar toch kon ik het niet helemaal loslaten. Dochterlief was ook nogal stuiterig toen ik thuis kwam, al met al kostte dat veel energie. En even voelde ik toen ik thuis kwam en toen dochterlief naar bed ging: trek, een oud gevoel: even de drank gebruiken om te ontspannen. Een kop thee en een boterham later was die trek weer weg. Maar goed dat was gisteren, vandaag weer een nieuwe dag. Hier is het al licht, ongelofelijk. Het lijkt ook helder. Beloofd een mooie dag te worden. Ik heb een drukke dag voor de boeg. Wel met allemaal leuke dingen. Tekencursus, lunchen met vriendin en aan het einde van de middag mijn eerste yogales. Tussendoor nog tijd om wat in mijn eentje te wandelen of ergens te gaan zitten schrijven. Heb het goed vandaag. 4 februari 2015 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen, Tot tien uur kan ik niet wachten, dus pleur alvast een cake neer. Dan is het aan jullie zelfbeheersing of je wacht. Gisteravond naar toneel geweest, het stuk Stoner. Was erg leuk. En dank voor de felicitaties, Nu zo weer snel er vandoor de kou in. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen, Leuke plannen Kastanje. Ik heb een drukke dag voor de boeg waaronder de kapper. Dat is het leukste stuk. Maar... ik voel me niet goed. Net een luchtweginfectie achter de rug en nu weer bonkende hoofdpijn en moe terwijl ik de hele nacht geslapen heb als een blok. Pfff. Wat heerlijk dat het zo vroeg licht is. En gisteren veel zon gezien hier. Daar knapt een mens (mentaal) van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Jaap gefeliciteerd. Een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goeie morgen allemaal Blekje denk aan de led-lamp hé? Zo dadelijk werken, heb er zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 He PM dat is niet de bedoeling dat je weer ziek gaat worden.......hoop dat het wegtrekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Ben zo weg mensen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Dagpact :Blekjejowan Blondie Albert Petervdww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Wat is pleur cake nou weer? He A3.....word jij dan nooit getrakteerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden