blondie6173 Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen, Dagpact: Blondie Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie luna1961 en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen Blondie, Plof en alle andere Frummers, Nee geen Superbowl., heerlijk zo'n bakkie ! fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen, goh is dat echt waar? Wat ik ook zo raar is dat ik soms een oprisping heb die bijv naar komkommer of ei smaakt terwijl ik dat dan zeker geen maanden heb gegeten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Frisse morgen....... Wandelen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen frummers. De koffie is er al zie ik. Nu dan ook de thee... En heb geen superbowl gezien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Slaap ze Plof... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Iedereen aan het uitslapen??? nou, koffie en thee staan in de warmhoudkannen lui. Ik ga er vandoor. Maak er iets moois van vandaag hoor. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen,Dagpact: Blondie AlbertFijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Op de valreep dan ..,. jij ook een goedemorgen A3. En laat het inderdaad alsjeblieft niet weer glad zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact:BlondieAlbert jowan Redelijke nacht gehad, dankbaar. Hier sneeuwt het een klein beetje, krijgen wij ook eens wat,........ Straks wandelen met een gezellig groepje, niet omdat het nodig is maar lekker omdat het kan. Bedankt voor jullie suggesties en goede zorgen. 2 februari 2015 bewerkt door jowan Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 @Ploffie: http://www.nu.nl/gadgets/3984189/nieuwe-minicomputer-raspberry-pi-zes-keer-sneller.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Dagpact: BlondieAlbert jowan Tatum Goedemorgen. Straks weer naar werk. Fijne dag allemaal. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen, Het is hier al licht. Wat een verandering zeg. Die helderheid. Dochterlief hoor ik zingend zich aankleden. Genieten is dat. Straks trek ik ook mijn wandelschoenen maar eens aan. Ik heb een afspraak, eerst met de bus. Een paar haltes eerder uitstappen en dan het laatste stuk wandelen. Ik vind wandelen altijd fijn als ik het doe, maar het gaan doen vraagt een plan maken. Anders doe ik het niet. Van het weekend toch ook even weer wat keuzes gemaakt. Ik sloeg weer door in het dingen doen voor mezelf. Mijn grenzeloosheid was weer om de hoek komen kijken. Èn yoga èn leesclub èn tafeltennis èn mijn schilderursus is een beetje veel van het goede, ook financieel. Mijn plan om te gaan tafeltennissen gaat voorlopig in de ijskast. Ik wil nl. ook ruimte overhouden om gewoon met mensen te kunnen afspreken. Heb het goed vandaag. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goeiemorge beste mensen, je hebt helemaal gelijk A3, ik vind het ook heerlijk, om de dag/week fris te beginnen! Fijn week allemaal!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goeiemorgen allemaal! Wil even zeggen dat ik de komende dagen minder aanwezig zal zijn ivm drukte op werk. Dan weten jullie dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen early birds! Ja Kastanje, dat herken ik wel dat volplannen. Ik deed dat ook een paar weken geleden. Heb ėėn activiteit geannuleerd om ruimte over te houden voor afspraken maken. Ik onderzoek nu een sector en branche op kansen op werk in verband om een deeltijd studie te starten. Vroeger stond dat op Werk.nl van het UWV, maar kan het even niet vinden. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Morge, Nat, glibberig winterweer... Vandaag druk met ordenen van mappen, lezen...tussendoor nog een wandeling. Onrustig geslapen...wat las ik, bijna volle maan? Dat zal het zijn Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goedemorgen allemaal. Ploffie en Yvonne, bedankt voor de koffie. Hij smaakt heerlijk. Ik ben bang dat ik vandaag weer niet vooruit te branden ben, maar het huis heeft ook af en toe wat nodig. Tot later dus Dagpact: BlondieAlbert jowan Tatum Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Goeie morgen mensen, hier ook weer fris en fruitig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden