Spring naar bijdragen

woensdag 21 januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

Lief Kaboutertje het is niet zo gek hoor dat het huilen je nader staat dan het lachen, het is nogal niet wat je voor je kiezen krijgt meis.

Ik zou zo graag even een dikke knuffel geven aan je maar dat moet dan maar virtueel lieverd. En inderdaad houd je zorgen en verdriet niet in maar laat het maar komen, je raakt toch veel kwijt, maar zorgen om je kind dat is vreselijk.

Ik merk het hier als mijn dieren maar iets mankeren wat ik me dan al druk kan maken, laat staan als het je eigen alles is. Heb er alle begrip voor hoor. :lips::heart: :heart: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oww Sowhat, ik weet niet wat er aan de hand is en hoef dat ook niet te weten, maar het klinkt slecht.

Ik moest vandaag even aan je denken, zomaar overdag, maar het heeft kennelijk niet geholpen.

Ik hoop dat je je taai houdt; drank voegt niets toe.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlieg, voor mezelf denk ik dat een mindere periode er af en toe gewoon bij hoort. Ik heb om de zoveel weken ook een dip in mijn humeur, oriëntatie, gedrag. Alleen drink ik nu niet meer, dus komt het harder binnen. De laatste hielp me trouwens om zaken bewust te maken voor mezelf.

Gewoon doorvliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit alweer op bijna 3 maanden droog en kan de klok er op gelijk zetten. De trek, of meer de onrust, begint weer. Ik merkte het eigenlijk vorige week al. Ik ging minder sporten, liet mijn structuur een beetje gaan, zei ja op dingen waar ik eigenlijk nee op wilde zeggen, later opstaan, minder ontbijten, agenda minder gebruiken. Het sloop er weer langszaam in. De dingen die ik moet doen om de onrust en daarmee de trek ( ik weet nog steeds niet wat eerst komt of wat het verschil is) te voorkomen schoof ik naar achter. Ik word daar zo sloom en moe van en doordat ik dat word doe ik weer dingen niet enzovoorts enzovoorts.

 

Ik ben alleen blij dat ik het nu herken en van te voren rekening mee had gehouden. Ik moet hier even doorheen om er weer beter uit te komen. Stap voor stap en niet zoals alle eerdere pogingen alles in 1 keer. Accepteren dat het zo is en daarmee verder. Soms is het hard werken, misschien ben ik daarom wel zo moe.

Heel herkenbaar Fruitvlieg en ik moet dat punt ook weer bereiken maar hopelijk net als jij op tijd herkennen, ervan bewust zijn. Dankjewel voor het delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af.

Opslomen en mijn bedje opzoeken zo.

Drukke vermoeiende dag gehad.

Dochter afgezwommen voor snorkelen A.

Mag binnenkort al voor haar B.

Zelf mail binnengekregen of mijn ingeleverde eindopdracht de eindversie is?

Voorspelt naar mijn gevoel niet veel goeds, maar dat zij dan maar zo.

Afijn, opslomen nu.

Morgen weer een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik 'trek' heb en weinig zin om te koken, neig ik naar een stevige 'feel good' soep, waarvan ik drie dagen kan eten. Zoals vanavond: rodelinzensoep met bloemkool en pompoen, met gember, komijn, kerrie, koriander, limoen en kokosmelk. Lekker.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond.

 

Yoga, die uitspraak over werk was niet van mij. Ik weet zo niet van wie wel.

 

Jopie, je kamer maar niet verhuren dan, eerder een bordje niet storen maken.

 

Sowhat een zware periode voor je. Hou je bijeen :rose:

 

Zo deze woensdag zit er weer op. Nog 1 te gaan. Het ergste hebben we gehad.

Hoei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mhmm... Kastanje dan misschien. Het helpt iig wel een beetje. Vandaag een interessante baan gezien, heel anders dan wat ik nu doe, ook qua cultuur denk ik, maar inhoudelijk erg interessant. En... Ik zou van 40 naar 24 uur gaan. Enorm inleveren financieel, maar: een kans om mijn hart te gaan volgen als zzp'er in de 2 dagen die ik overhoud. Ik ga het proberen... Denk ik.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle 3-maanden stoppers. 

3 maanden schijnt binnen het stoppen een soort magische grens te zijn. 

De halleluja stemming is er vanaf. Het wordt gewoon gevonden. Geen schouderklopjes meer. 

En het bekende duveltje wat ineens weer op je schouder komt zitten. 

Je bent al zooooooooooolanggggggg gestopt dus mag je wel weer wat. 

Ik heb dit van de detox-informatie. Het geldt ook voor alle verslavingen. 

Het enige wat geldt is uitzitten. Uitzitten en nog eens uitzitten. 

Zet hem Fruitvlieg. Versla het duveltje    :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan Albert en Peter. Dag voor dag, dat was voor mij de beste manier. Niet te ver vooruit proberen te kijken.

 

Ik ben weer terug van mijn zelfhulpgroep en het was weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rare avond - telefoontje van familie uit het buitenland - gesprek ging even over drank enzo. 'Goh nog steeds niets?' Nee, inderdaad. Nog steeds niets. ik verwachtte toch iets in de trant van dapper, moedig, ga zo door. Maar nee: 'Och ja, had die en die ook, van die periodes dat ze niet dronken, maar ach daarna was het toch weer raak, dus...'

 

Niet heel erg, en achteraf ook niet verrassend, maar ik was er toch een beetje miezerig van.

 

Nou ja- er zijn ergere dingen. Morgen 6 uur de deur uit bijvoorbeeld. Ochtend ja. En als ik verder door de dagdraad kijk dan buig ik hier en daar diep voor mijn mede strijders op het forum. Trusten allemaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...