Ree Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goedemorgen allemaal, Weer net uit bed en zo meteen de kou weer in. Ben verkouden aan het worden. Hoofdpijn, oorpijn, keelpijn, hoesten en snotteren. Ben bijna nooit ziek, maar ook ik kom er niet onderuit. Veel zieken in mijn omgeving, dus zo overgenomen. Gisteren weer de bubbeltjes kunnen weerstaan tijdens ladies night bioscoopavond. Maar nu komt het weekend weer dichterbij. Dat wordt weer sporten en andere afleidingen zoeken. Allemaal al klaar voor pakjesavond morgen? Wij doen niet meer aan Sinterklaas, maar gaan samen tapas maken of iets (en opeten natuurlijk). En tussendoor veel water en fris drinken, zodat er geen plaats meer is voor wijn . Heel fijne dag gewenst, Dagpact: Ree Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ree Geplaatst 4 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ben wel vroeg uit bed, maar niet zo vroeg als nu aangegeven. Klokje staat nog een uur achter, haha, zie ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goedemorgen, zou haast een janssen en tilanus onder mn kleding aandoen...wandelen zo Akelei, ik heb een hele lijst met boeken en films, kijk in de krant voor aktiviteiten rond de feestdagen... Nu aan de wandel, morgen wandel ik elders..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 (bewerkt) Dagpact: Ree Tatum Goedemorgen, het is nog vroeg. Mijn besluit staat vast: ik meld me weer op de dagpact. 4 december 2014 bewerkt door Tatum Monster en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact:ReeTatum jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Hallo allemaal, Rise and shine! 9 uur geslapen en wakker geworden met een iets minder onbestemd gevoel dan gisteren. Nu moet ik zeggen dat het er gisteren ook wel goed uit is gekomen hoor, tijdens yoga nota bene. Mijn lichaam herinnert zich weer hoe het is om gevoelens toe te laten. Joh, dat was lang geleden! Misschien nog wel eerder gestopt met voelen dan begonnen met verdoven. De prodrome was verdrukking, en dempen met andere dingen. Yogajuf belandt langzaamaan met haar voetjes op de grond. Maar dit zijn nog pas haar tenen... Nog een lange sessie te gaan! Ree, wat ben jij goed bezig zeg! Je mag best even je succes van gisteren incasseren voordat je je nieuwe zorgen maakt over het weekend. Dronken ze weer veel witte wijntjes in de nieuwe film? Iedereen om me heen wordt ziek en is moe, het zal het weer ook zijn. Sterkte ermee, je gaat goed. En leuk dat je hier bent! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goeiemorgen! Dagpact:ReeTatum jowan Nance Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goedemorgen, Yo wat mooi dat je gevoel terug aan het komen is. Herkenbaar ook. Vandaag mag ik naar yoga. Ik word altijd blij wakker op donderdag om die reden. Heb het goed vandaag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag vandaag, sterkte voor wie het nodig heeft. Hier hoofdpijn en snotterig, maar twee afspraken waar ik me aan wil houden. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Hoi mensen ! Mooi en soms verwarrend als je na je drank periode een andere kant van jezelf leert kennen.. Hij zat er wel maar je vond m bijna nooit Wat een ontdekking en tegelijk ook een confrontatie..... Pas ik nog wel in de omgeving waar ik me in bevind Nou skip ga daar maar Es' ff een tijdje over nadenken Iedereen een fijne dag met yoga , schilderen , wandelen Of gewoon ploeteren op kantoor of op t fietsje door de wijk Het is allemaal goed kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ook naar yoga en sluit me aan bij Skip mooi gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Dagpact:ReeTatum jowan Nance Kruidenthee Morge! Ff snel op het pact. Moet zo meteen iets doen waar ik tegen op zie...maar waar ik doorheen moet Vroeger zou ik het uit de weg gaan............of opgeven Nu denk ik: kom op...je gaat ervan leren, groeien...en je wilt het. Fijne dag allemaal...sterkte voor wie het nodig heeft. huttula en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goed kruidje! Zet m op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Een hele goede morgen allemaal, Sterkte voor de al die snotterige mensen, die een beetje ziekjes zijn (Hoop maar dat het mijn straatje voorbij gaat) Straks een behoorlijk stukje fietsen,naar een thuiszorgorganisatie, een dorp verder op. Informatie over een 24 uurs dienst, eind dit jaar. Misschien ook inschrijven daar Vanmiddag, een extra schoonmaakadresje. Morgenochtend,mijn eerste cliénten, en s,avonds heerlijk sinterklaas vieren, met de kleinkids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ja, Kruid, Harstikke goed bezig joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 (bewerkt) Dagpact: Ree Tatum jowan Nance Kruidenthee Blondie 4 december 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goedemorgen, Therapeut is nog steeds ziek, dus rustige start van de dag. Hier ook nog snipverkouden en een lelijk hoestje. Eerst maar eens een bakkie koffie. Vanmiddag Contractbespreking. Dus zo maar aan de gang met van alles en nog wat, gedachten (piekers) verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Blondie, Succes vanmiddag, Zal voor je duimen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Goeie morgen mensen. Wat een mooi koppie Ree. Nou ik hoop dat het hier beter gaat dan gisteren. Poeh wat had ik er de pest in. Toch ga ik vandaag weer bezig aan datgene waar ik gisteren zo boos over werd. Dus maar kijken hoe het af loopt. Het moet gewoon gemaakt worden klaar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 goeiemorgen frummers! spannende tijden Raps en Blondie, ik mag ook iets spannends: naar de tandarts zo. Hij gaat, onverwacht(?) nog wel, met pensioen per 1 januari. Dus vervroegd een controle aangevraagd en kijken of hij me even op kan lappen nog, dan heb ik 1/2 jaar de tijd om een nieuwe te zoeken. De maatschap waar hiuj in is verzeild geraakt bevalt mij nietr zo. Misschien hem ook niet bedenk ik me net, gezien de snelle ontwikkeling en zijn leeftijd. Winstgeven beroep misschien ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Morgu luitjes, Hier echt giga verslapen.... Was wel lekker, maar ochtend is al half om. Vandaag weer late dienst, dus maar heel snel aan de slag hier. Ik zet gelijk de boel maar in de warmhoudkannen.... Voor iedereen een heel fijne dag... Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Oh ja, duimen voor Blondie .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ga ook de hort op. Huis maar eens gezellig maken met kerstversieringen. Boom scoren dus vandaag. Maak rare sprongen om gedachten te verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 duim duim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2014 Rapport Share Geplaatst 4 december 2014 (bewerkt) Duimen..waar..nu? Ik duim mee Succes 4 december 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden