Yvonne Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Goedemorgen frummers. De nieuwe dag mag beginnen. Gordijnen open, cv een tandje hoger en koffie en thee zetten.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Pfff, kan ik me indenken Gispy. hoe kan dat nou dat je een hele nacht niet slaapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Goeiemorgen! Gevroren hiero. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Goeiemorgen! Lekker, koffie! Hé Gipsy, leuk om jou zo 's ochtends vroeg te zien. Wel balen dat je geen oog dicht hebt gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Dagpact: jowan Nance Goedemorgen allen. En meteen weer weg, op het fietsje. Doeg! Oh, Yvonne, bedankt voor de koffie!! Het smaakte weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Goede zo Aakie, komt allemaal goed.... ooit En die moorkop kun je mooi vergeten. Ze mogen je in het ziekenhuis dan als mager qualificeren..... in dit tempo komt daar snel een heel andere term voor in de plaats. En ik kan het weten met mijn 20 kilo erbij na het stoppen.... . Maarrrrrr, ik vind je een kanjer hoor Aak... volhouden nu hoor, en in plaats van een moorkop een Goedemorgen ook uiteraard Gerrit, Jowan, yoga en Nancy... Das echt balen Gipsy dat je dan niet kunt slapen... Vannacht dan maar dubbel he? En ik mag dus krabben zo ???? Oké, ik klaag niet zolang het niet glad is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Moggu Akelei, 3 kilo in 3 dagen? Nee toch??? Of wel? Is het dan ook een metabolisme dingetje, vraag ik me af? Ik heb wel tips, gekregen bij een detoxprogramma wat ik ooit heb gevolgd, moet alleen even googelen. Wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Goede morgen Dagpact: jowan Nance Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen. Collega weer terug van zijn 3 weken vakantie, dus kan ik weer een tandje lager. Afijn, koffie eerst! Dagpact : jowan Nance Albert Blondie 25 november 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Kan het niet zo snel vinden. Het is een laxerend mineraalwater. Wat ik deed toen ik stopte met roken: - liters groene thee om het metabolisme te verhogen - bitterzout. Werkt laxerend en reinigt de lever. Alles met beleid uiteraard, maar dat snap je. Ik ben 2 kilo afgevallen in plaats van aangekomen, maar helaas duurde het stoppen ook niet langer dan 2 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Pffff, wat een vervelend begin van de dag Ietje. Nou, sterkte meis en hou hem inderdaad maar lekker thuis. Wist dat Eline er even niet zou zijn... maar heb ik Blondie nu ook gemist??? Luitjes, ik moet er vandoor. Fijne dag vandaag. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Goeie morgen mensen. Het is super kkkkkkkkoud hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Ahum, ook weer eens een goedemorgen hier, Na 10 dagen uitglijden/terugvalletje, maar weer kiezen om proberen helder en minder depressief te zijn. Het lukt me eigenlijk niet meer puur op mentale kracht, maar medicijnen gaan slikken of zo ben ik ook niet aan toe. Dat zou ik ervaren als falen. Ik zal mijn geschreven 'noodplan' maar weer eens doornemen om nieuwe energie op te doen. Ondertussen... Dagpact :jowan NanceAlbertBlondie Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Ja hoor Sproetje de bezorgdheid is nu minder. Ga je ook, als je op vakantie bent proberen niet te drinken? Want ik zou me voor kunnen stellen dat, als je in een hele vreemde omgeving bent en zo drinkt dat je een black out krijgt, je vreselijk bang wordt, maar goed, nu vul ik in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Joris maar het meeste faal je als je drinkt, toch? Als het je helemaal niet lukt om adb. te worden kan je toch beter kiezen voor medicatie of heb ik nu een kromme gedachte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 goeiemorgen frummers meteen weer weg drukke dag. Joris sterkte!En Ietje ook, maar er maar lekker een verwendagje van, filmpje, kopje thee, en veel knuffelen als hij niet te ziek is om daarvan te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Geoedemorgen, Gipsy, leuk je weer eens te lezen. Ik snap iets niet. Je schrijft dat je geen medicijnen had. Maar je bent toch nog in de kliniek waar dozen vol medicijnen voorradig zijn? Er is toch een nachtdienst aanwezig? Of is die ook al wegbezuinigd? En vertel es, hoe gaat het verder met je behalve de nacht niet geslapen te hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Joris maar het meeste faal je als je drinkt, toch? Als het je helemaal niet lukt om adb. te worden kan je toch beter kiezen voor medicatie of heb ik nu een kromme gedachte? Nee, geen kromme gedachte hoor Bol. Maar eerdere pogingen via mij HA en psycholoog mislukten, omdat de HA zegt dat dat via de psycholoog gaat, maar ik wil geen cognitieve therapie meer. Hoe doen de anderen dit en wat is het meest gangbare om als stok achter de deur te hebben? Ik hoor veel over Refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 O Gipsy, wat naar. Wat een gevecht voer je meid. Ik hoop dat je snel weer terecht kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Joris, Refusal wordt hier inderdaad vaak genoemd. Baclofen ook. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik ben het met Bol eens. Beter medicatie dan drank. En dat vind ik niet zwak. Sterk juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Mogge, ietje, beterschap me je kleine mannetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Hé Joris. Sorry dat ik wat laat reageer, moest ff boodschappen doen. Ja Refusal. Het is voor mij nog steeds de beste beslissing van m 'n leven. Van de andere kant besef ik heel goed dat ik het wel heel consequent moet blijven slikken, anders gaat het met mij ook weer een keer fout. Misschien heb je ook al wat gelezen op het desbetreffende draadje maar wat voor mij heel belangrijk is is dat ik rust heb in m'n hoofd. Geen discussie meer hoef te hebben wel of niet drinken. Ik kan niet meer drinken, klaar uit. En die wetenschap dat ik niet kan drinken omdat ik Refusal gebruik, geeft die rust. Als ik ooit wat last heb van trek, weet ik dat dat mezelf kwellen is omdat ik refu slik, dus is die trek zo weg. En belangrijk is voor mij is dat ik voor 200% achter die keuze blijf staan. Mijn leven is een heel stuk makkelijker geworden. Ik hoop voor jou dat, wat je ook beslist, de kracht blijft houden om je te houden aan de beslissing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Beste Gipsy, HEEL VEEL KRACHT EN STERKTE, ik zal voor je duimen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Oei Gipsy ik lees het net pas, en vroeg me meteen af hoe veel dagen per week doe je dat vrijwilligerswerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Dagpact :jowan NanceAlbertBlondie Joris Kruidenthee Middag! Vanochtend geen tijd...lekker crea geweest met een groepje..heerlijk! Zonnetje schijnt en het is koud..ideaal winterweer. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden