blondie6173 Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goedemorgen, Nog maar 3 dagen werken en dan gelukkig een dagje vrij van werk. Koffie, eerst maar eens. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Werk ze Blondie, ik door omstandigheden even niet aanwezig.... Niets bijzonders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Dank je Eline, en jij succes! En hier hoppa, op mijn stalen ros,de wijk in. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goedemorgen Eline en Blondie. Werk ze Blondie. Hoop dat je iets leuks gaat doen Eline... Nu eerst maar even koffie en thee zetten en de gordijnen open doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goede morgen, weekend was weer mis, vrijdag en zaterdag gedronken. gisteren niet, dat is dan misschien het enige pluspuntje. vandaag dus maar weer op het dagpact. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Dagpact: Blondie Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goeiemorgen! Fijn begin van de nieuwe week voor iedereen, hou het droog! Dagpact:BlondieAlbert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Dagpact:BlondieAlbert jowan Nance Goedemorgen allen! Heee Albert, hoe kan dat nou?? Zet ém op, he, er weer voor gaan! Hier zo weer naar het werk, belangrijke gesprekken vandaag. Komt goed. Vanmiddag campral ophalen, die ga ik gebruiken in plaats van baclofen, ik hoop dat dat ook goed werkt. Ben wel benieuwd eigenlijk. Zo niet, ga ik snel weer over op baclofen. Ik was overigens vrijdag al in de apotheek, hadden ze campral niet op voorraad. Ben zeker de enige in de wijk die last van zucht heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 (bewerkt) Of de campral wordt zoveel gebruikt dat het daardoor op was Nancy. 24 november 2014 bewerkt door ProudMary nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goedemorgen dames en heren, het gaat me wel goed, sinds ik met de online behandeling en het forum begonnen ben! Ik ben vrolijk/actief en kom beter voor mezelf op.Gisteravond, was er een leuke film, ik lag dubbel van het lachen, met alleen maar een kop koffie, ik heb alcohol gelukkig niet nodig, om te lachen, eigenlijk nergens voor, maar het is een ROT GEWOONTE GEWORDEN!! nancy, Kate en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goed om te lezen Bertd! bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goedemorgen Albert, Jowan, Nancy, Mary en Bertd. Jammer Albert, dan nu van de hele week maar een pluspunt zien te maken toch? Ik denk dat Mary wel eens gelijk kon hebben Nancy... moest gelijk denken aan het kinderliedje Kijk eens om je heen, kijk eens om je heeeeeen, jij bent niet alleen, jij bent niet alleeeeen... Bertd fijn dat het zo goed gaat... vasthouden hoor. En Fruit... huphuphup even snel een bak koffie en dan aan de slag bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Goedemorgen Sowhat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Ja hahaha, ProudMary en Yvonne, ik denk dat jullie gelijk hebben, de hele buurt is gewoon aan de campral!! Goed Bertl, dat je het zo hebt ervaren, fijn! Sowhat weer richting de dieren? Veel plezier! Fijne dag allen, ik spring ook op mijn fiets, gelukkig droog nu hier. Doeg! bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Voor mij ook tijd om er vandoor te gaan lui. Koffie en thee op hun vaste plekje. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Oh oh ook veels te laat hier! Dank je wel voor de koffie Yvonne!!! Dag allemaal, hou het droog. AR, wil je het er een keer over hebben? Mooie dag toegewenst allemaal. Zzzoefff! PS: inschrijven op sinterklaasdraad kan nog tot donderdag! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Dagpact:BlondieAlbert jowan Nance Kruidenthee Morge.. Onrustig geslapen... Zometeen maar eens even de witte tornado aanzetten, hard nodig....maar ach, dan heb ik ook eer van mijn werk! Iedereen fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 goeiemorgen frummers. de weegschaal is niet echt mn vriend tegenwoordig gauw gaan spinnen dan maar weer. Dochter rijdt voor de 2e keer af, dus als iedereen die eraan denkt, rond 1-2 uur vanmiddag kan meeduimen dan kan ik misschien virtueel tracteren vanmiddag van al het geld dat ze me bespaart Nu maar hopen dat zij niet voor een auto gaat sparen, ik houd mijn hart vast. Gelukkig hebben studenten vrij reizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Albert (zucht) Komt goed uit Jane ik kan zo rond 12.00 beginnen met duimen tot 13.00, daarna heb ik schilderles. 24 november 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Hoi allemaal. Ik denk dat ik begrip begin te krijgen voor de moderators hier. Ben via oude bekenden gisteren verzeild geraakt in de Nederlandse blogwereld (als lezer welteverstaan). Geenstijl.nl en dat soort dingen. Is dat een randfenomeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 oef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Gefeliciteerd met je maand Ietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Hallo forummers, Ik ben niet zo'n trouwe forumbezoeker, maar kom af en toe wel even buurten en wat schrijven. Vandaag de 50e 'droge' dag. Ook van medische kant (psychiater) heb ik nu advies gekregen om de alcohol te laten staan en ben blij dat hij nu ook mijn alc probleem onderschrijft. Ik heb depressieve klachten en die worden door alc op zijn minst erger gemaakt, maar kunnen zelfs ook de veroorzaker zijn. Hij heeft me nog een maand de tijd gegeven en als het dan niet verbeterd is moet ik weer aan de medicatie. Alcohol is op dit moment dus goed onder controle, hardlopen gaat steeds beter dus nu lijkt een goed moment voor mij om de volgende uitdaging aan te gaan: 10kg gewicht verliezen (van 85 naar 75 kg). (dat gaat me zoveel helpen bij het rennen) Fijne dag allemaal en sterkte wie het nodig heeft.. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 Kijktip voor vanavond, 20.10 uur NPO2: Ne me quitte pas, over twee Vlaamse drinkebroeders die gezamenlijk besluiten te stoppen. Lees meer hier: http://lef-magazine.nl/nieuws/actueel/tv-tips-van-lef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 november 2014 Rapport Share Geplaatst 24 november 2014 MD jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal! Mooi bericht! meedoen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden