Yvonne Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedemorgen frummers. Tis nog vroeg, Lekker stil, gordijnen alvast open en koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Pfff, das echt niet lekker slapen dus. Maar toch goedemorgen Fruit, bakje koffie dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedemorgen Yvonne en Fruit, muf voorhoofd? Zo aan de wandel, MG ik doe dat sinds een poosje, Jowan schreef erover en zo is het begonnen, het heeft iets rustgevends, ik ruik de natuur, ik ervaar het weer, ik voel mezelf dan heel duidelijk, weet het niet zo goed uit te leggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedemorgen Eline. Ja, 's morgens lekker naar buiten als het nog heel stil is ... vind ik ook heerlijk hoor. Zit eigenlijk even na te denken nog over het relaas van Jen. Kan me indenken dat je verdrietig bent Jen, een droombaan opgeven is ook niet makkelijk. Maar ga alsjeblieft niet denken dat er niet een volgende droomjob op je pad kan komen. En wát is een droomjob eigenlijk? En wat betreft eventuele reacties van familie? Jij hebt een weloverwogen besluit genomen. Je hebt je eigen grenzen herkend en aangegeven. Waarom zou de familie moeten veroordelen? En áls zij dat doen...dan zegt dat toch heel veel over hen lijkt me. Geen reden voor jou om je te schamen hoor. en het geval uit het verleden... de schooldirecteur.. Loslaten Jen, bij jezelf te rade gaan. Proberen los te komen van aangeprate schuld- en schaamtegevoelens. Sterkte meis. Ik hoop dat je vandaag iets meer het gevoel kunt krijgen dat de toekomst voor jou open ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Strak plan Fruit. Fijne dag verder straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedemorgen allen. Is de badkamer vrij?? Dan spring ik er in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedemorgen, Onrustig geslapen. Eerst maar eens een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedemorgen Nance, ja hoor, ben om half zes al onder de douche geweest... En ook goedemorgen Blondie. voor Blondie, eerst maar even rustig wakker worden dus. Kan me indenken dat je niet echt lekker hebt geslapen. Zo jammer dat de boel op de fles is en je eigenlijk niet goed weet waar je nu aan toe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Koffie voor Sowhat . Hihi, ook al last van een huisdier dat in de weg lag dus. Ik heb halverwege de nacht de hond maar een stukje opzij geschoven, lag niet echt lekker met één been in een rare knik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Morgen lieve frummers! Geen dromen om te onthouden hier. Heel fijne dag toegewenst iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 En klaar in de badkamer, de volgende kan er in. Hier weer snel weg op de fiets. Vanmorgen al een bakkie gedaan in de tuin, heerlijk zo donker. Jen, veel sterkte! En allen die het vandaag nodig hebben. Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedenmorgen Dagpact: Blondie Hardleers Fijne dag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedenmorgen Dagpact: Blondie Hardleers Albert Fijne dag en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goedemorgen, @Jen: het kan Jen, op latere leeftijd een droombaan krijgen. Ik was 53 toen ik de leukste baan ooit kreeg. Nooit verwacht, toch gekregen. Ik mag straks naar yoga. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Oh, nog even een snelle terugkijktip. Return to Homs, gisteravond uitgezonden door de VPRO, over een groep vrienden aan het begin van de revolutie in Syrië. Heeft nix met alcohol te maken, maar ik werd er desalniettemin helemaal stil van. Nu echt weg. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Dagpact: Blondie Hardleers Albert Kruidenthee Morge, Ff snel en vroeg (voor mijn doen dan) Moet zo helpen op school van kids. En dan mag ik vanmiddag schilderen! Jen sterkte....moeilijk... Verder sterkte voor iedereen die het nodig heeft en een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Vandaag de zesenveertigste dag. Dagpact: Blondie Hardleers Albert Kruidenthee Roberto bertd en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Hier ook hoogste tijd om op pad te gaan. Het mist, zo heerlijk om in te lopen... vogels op de achtergrond, en verder gedempte stilte.... Minder leuk in de auto straks op de snelweg...rustig aan maar dus. Luitjes, Koffie en thee in de warmhoudkannen... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Hier ook naar yoga vanmiddag....nu even wat poetsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Yoga Alleen het woord krijg ik al een glimlach van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goeiemorgen allemaal! Lekker geslapen hier, alleen graag nog iets langer blijven liggen...(ben wel op van 6u30 maar ik heb met de donkere dagen precies wat meer slaap nodig...). Koffietje al gedronken, heerlijk sapje ook al, dadelijk nog een bakkie koffie om echt op gang te komen. Ik wacht vol ongeduld op de toewijzing van een hulpverlener op ADB! Fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Jen, je ben nu inmiddels een volwassen vrouw dus jij mag zelf bepalen waar je je voor schaamt en waarvoor niet. Daar heeft je omgeving niks mee te maken. Het is al balen genoeg dat je je droomjob niet verder kon doen vanwege privé omstandigheden en de twijfels of je nog wel zo´n leuke als deze vind. Om dat een plek te geven en te verwerken is al moeilijk maar als daar dan ook nog oud zeer van vroeger bij komt kijken (je broer waarover gezwegen werd en voor jou alvast ingevuld werd hoe je ermee om moest gaan) lijkt me helemaal zwaar. Heel veel sterkte en gewoon lekker doen wat voor jou het beste voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 (bewerkt) Goeie morgen. Jen heel veel sterkte. Ik hoop dat je binnenkort toch een baan vind die bij je past en waar je je lekker bij voelt. En ze zijn er hoor. Als het goed is gaan Jan en ik vandaag kijken voor een voordeur en binnendeuren. Wil alles van kunststof hebben, lekker gemakkelijk. 20 november 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden