Spring naar bijdragen

Donderdag 20 november 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Yvonne en Fruit, muf voorhoofd?

Zo aan de wandel, MG ik doe dat sinds een poosje, Jowan schreef erover en zo is het begonnen, het heeft iets rustgevends, ik ruik de natuur, ik ervaar het weer, ik voel mezelf dan heel duidelijk, weet het niet zo goed uit te leggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Eline. 

Ja, 's morgens lekker naar buiten als het nog heel stil is ... vind ik ook heerlijk hoor. 

 

Zit eigenlijk even na te denken nog over het relaas van Jen. 

Kan me indenken dat je verdrietig bent Jen, een droombaan opgeven is ook niet makkelijk. 

Maar ga alsjeblieft niet denken dat er niet een volgende droomjob op je pad kan komen. 

En wát is een droomjob eigenlijk? 

 

En wat betreft eventuele reacties van familie? 

Jij hebt een weloverwogen besluit genomen. 

Je hebt je eigen grenzen herkend en aangegeven. 

Waarom zou de familie moeten veroordelen? 

En áls zij dat doen...dan zegt dat toch heel veel over hen lijkt me. 

Geen reden voor jou om je te schamen hoor. 

en het geval uit het verleden... de schooldirecteur.. 

Loslaten Jen, bij jezelf te rade gaan. 

Proberen los te komen van aangeprate schuld- en schaamtegevoelens. 

Sterkte meis. 

Ik hoop dat je vandaag iets meer het gevoel kunt krijgen dat de toekomst voor jou open ligt. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Nance, ja hoor, ben om half zes al onder de douche geweest... 

En ook goedemorgen Blondie. 

post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg voor Blondie, eerst maar even rustig wakker worden dus. 
Kan me indenken dat je niet echt lekker hebt geslapen. 
Zo jammer dat de boel op de fles is en je eigenlijk niet goed weet waar je nu aan toe bent. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook hoogste tijd om op pad te gaan. 

Het mist, zo heerlijk om in te lopen... vogels op de achtergrond, en verder gedempte stilte.... 

Minder leuk in de auto straks op de snelweg...rustig aan maar dus. 

Luitjes, 

Koffie en thee in de warmhoudkannen... 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Dag dag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Lekker geslapen hier, alleen graag nog iets langer blijven liggen...(ben wel op van 6u30 maar ik heb met de donkere dagen precies wat meer slaap nodig...).

Koffietje al gedronken, heerlijk sapje ook al, dadelijk nog een bakkie koffie om echt op gang te komen.

Ik wacht vol ongeduld op de toewijzing van een hulpverlener op ADB!

Fijne dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, je ben nu inmiddels een volwassen vrouw dus jij mag zelf bepalen waar je je voor schaamt en waarvoor niet. Daar heeft je omgeving niks mee te maken. ;)

Het is al balen genoeg dat je je droomjob niet verder kon doen vanwege privé omstandigheden en de twijfels of je nog wel zo´n leuke als deze vind.

Om dat een plek te geven en te verwerken is al moeilijk maar als daar dan ook nog oud zeer van vroeger bij komt kijken (je broer waarover gezwegen werd en voor jou alvast ingevuld werd hoe je ermee om moest gaan) lijkt me helemaal zwaar.

 

Heel veel sterkte en gewoon lekker doen wat voor jou het beste voelt. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen.

 

Jen heel veel sterkte. Ik hoop dat je binnenkort toch een baan vind die bij je past en waar je je lekker bij voelt. En ze zijn er hoor. :rose:

 

Als het goed is gaan Jan en ik vandaag kijken voor een voordeur en binnendeuren. Wil alles van kunststof hebben, lekker gemakkelijk. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...