Spring naar bijdragen

woensdag 19 november


blondie6173

Aanbevolen berichten

Dagpact:
Blondie 

Roberto

Kaboutertje

Hardleers

Albert

Nance

Shadow

Zeilbootbewoner

Kruidenthee

 

Morge.

 

Vanochtend laatste geplande activiteit voor de studie...was intensief deze week maar

ontzettend leerzaam. De rest van de week hoop ik dan wat tijd te hebben voor het 

andere deel...schilderen en zo. De weken zijn drukker, maar op één of andere manier

krijg ik het beter georganiseerd en gestructureerd, waardoor ik er weer lol kan hebben in flink bezig zijn.

Heeft ook wel te maken met 'passie'...iets doen waar je warm  voor  loopt.....

 

Kabouter, knap dat je gisteren de rem erop kon zetten..respect! 

Jen Sterkte....keep calm...

 

Fijne dag allemaal en sterkte of beterschap voor wie het nodig heeft.

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shadow, moeilijke dag dus voor jou en dochter én partner, sterkte. 

 

Jen, jij ook sterkte. 

Maar laatste gesprek.... betekent dat dat je besloten hebt daar weg te gaan? 

Of heb ik je nu helemaal verkeerd begrepen? 

 

Fruit, wat kun je het weer mooi zeggen zo, zat breeduit te grijnzen hier toen ik je las. 

Maar inderdaad.... wees op je hoede  ;)

 

Goedemorgen ook Bol en Jane. 

En ja Jane... eigenlijk ken ik ook maar heel weinig mensen die geen enkele kuil of hobbel tegenkomen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Von, ik heb de handdoek in de ring gegooid, ja.

Mijn persoonlijke voorkeur zou een loopbaanonderbreking zijn, maar ja. Ik werk voor een kleine vzw, niet voor een multinational.

Gisteren vroeg "mijn" directeur of het ok is als de algemeen directeur ook bij het gesprek is. Ik moet zeggen dat ik het heel respectvol vind dat ze mij dat vragen. Maar het gevolg blijft natuurlijk hetzelfde. Niet wat ik wil, niet wat zij willen, maar er is geen andere oplossing. Life is a bitch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typefouten van mezelf bedoel ik.

Ik zie ook wel eens typefouten bij een ander en die wil ik ook wel eens veranderen  :blush:

Tja ben én blijf een juf  :)

Oei dan moet ik op gaan letten Thee, wil dit jaar een goed rapport krijgen ;):D

 

Moghu Akkie. :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte dan Jen. 

Zal inderdaad een heel moeilijke gang voor je zijn. 

Maar op deze manier werd je ook niet gelukkig als ik het de afgelopen tijd zo las. 

Na vandaag dus op weg naar anders... 

 

Thee, bedoel je  dat je even aangeeft waarom je iets veranderd hebt? 

 

Aanpassing: foutje verbeterd.

 

(zoiets dus?) 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht een paar ongelukken gehad, dronken achter het stuur, werd met een joekel van een kater en grafhoofd wakker om 6 uur - bleek alles een droom te zijn. Net maar een eind gefietst om wakker te worden. Net alsof niet mijn hele 'zelf' gelooft dat het maar een droom was. Ik was niet eens opgelucht namelijk, eenmaal wakker. (Alsof ik mezelf verweet dat ik dit droomde en niet iets anders).

 

Afijn. Nu aan het werk. 

 

Zoveel te doen en zo weinig zin. Die computer van 50 dollar die overal in zit - ploffie ik snap niet heel goed waarom dat je zo blij maakt? Ik word langzaam maar zeker juist heel nerveus van al die dingen - want ze staan vaak in contact met andere dingen (overheid, bedrijven) en dat kun je niet uitzetten...

 

fijne dag, tot later. Sterkte allemaal met weer een dag op de planeet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Lekker bananenbrood!! Maar niks niet kanen hier, zo eerst maar eens weer naar de sportschool. Het is prachtig weer hier, zon schijnt en ik ben vrolijk omdat ik nu al meer dan een maand niet heb gedronken.! En vandaag ook niet. Mooie droge dag voor iedereen en sterkte voor hen die er nog mee worstelen. Het wordt makkelijker na een tijdje!

 

Carpe Diem!

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Ja ik ben weer terug, na een lange vakantie en nog meer.

ik heb het inderdaad goed gehouden wat de alcohol betreft. Wel af en toe een wijntje, nooit meer dan 1 en alleen tijdens een romantisch samenzijn in het mooie spanje.

na terugkeer werd het minder, ik heb,had een bobbeltje op mijn stemband en dat is weggehaald. Het bleek kwaadaardig te zijn. Nu gaan we het vervolg traject in. Maandag weer een afspraak, maar het is allemaal wel moeilijk.

gelukkig veel steun aan mijn vrouw en totaal geen behoefte om de fles te pakken.

maar we gaan ervoor. Ik kijk niet elke dag maar ik wilde dit even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen! :sun:

 

Sterkte Jen met het gesprek.

Open en eerlijk hoe spannend ook, kan best wel positieve en verrassende uitslagen hebben. (is mijn ervaring, hoop dat het de jouwe ook gaat zijn)

 

Ik was gisteren kwijt.

Ik werd bij het eten verwacht maar ik was niet gekomen en nam de telefoon ook niet op.

Niet gek, ik lag met een migraine in bed en had niet verwacht dat ik verwacht werd.

Dus toen ik op stond om het paardrijden af te zeggen, zag ik 7 gemiste oproepen. Ben maar even gaan bellen.

En die ander was super blij dat ik dat deed, want die zag me inmiddels al koud in een greppel liggen in het donker.

Ik mocht ook even 2 anderen bellen om ze gerust te stellen, want die waren inmiddels ook al op de hoogte gebracht van mijn vermissing.

Wel heel lief vind ik! Maar ook een beetje mal ben dat niet gewoon (behalve dan mijn moeder) dat mensen mij ineens zo missen.

En ergens ook wel mooi, dat er blijkbaar een telefoonboom is waarmee mensen elkaar op de hoogte kunnen stellen wat ik betreft. Geen idee dat deze bestond.

Wat dat betreft voel ik me nu wel extra geborgen of hoe je dat zegt tussen de mensen die ik ken. Al hoop ik dat ik ze in de toekomst niet meer zo snel bezorgd maak.

 

Hihi Kruidenthee, dan zal je soms best wat hoofdpijn krijgen als juf als je mijn schrijfvouten leest. ;) 

 

Yogajuf, thanks voor de hulp!  :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Ja ik ben weer terug, na een lange vakantie en nog meer.

ik heb het inderdaad goed gehouden wat de alcohol betreft. Wel af en toe een wijntje, nooit meer dan 1 en alleen tijdens een romantisch samenzijn in het mooie spanje.

na terugkeer werd het minder, ik heb,had een bobbeltje op mijn stemband en dat is weggehaald. Het bleek kwaadaardig te zijn. Nu gaan we het vervolg traject in. Maandag weer een afspraak, maar het is allemaal wel moeilijk.

gelukkig veel steun aan mijn vrouw en totaal geen behoefte om de fles te pakken.

maar we gaan ervoor. Ik kijk niet elke dag maar ik wilde dit even kwijt.

HEEL VEEL STERKTE NIKKY!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...