plof Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goedemorgen, Vandaag weer werken. Eerst maar eens een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal! Maandagochtenden zonder kater zijn zoooo veel minder erg :-) Tijd en energie om een half uurtje op mijn mat te gaan staan, lesje op de laptop, afgesloten door 3 minuten meditatie waarbij ik een intentie voor de dag kan uitspreken: vandaag drink ik niet. Fijne dag allemaal! 10 november 2014 bewerkt door Yogajuf Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Even een kop thee voor ik aan een zo te zien natte wandeling begin kabouter weer wat opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Duik de wijk in. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goeiemorge zonder zorgen, het vroeger naar bed gaan en niet drinken bevalt me prima, ik ben smorgens veel actiever, gelijk op het forum lezen/schrijven! Kaboutertje, fijn dat je weer opgeknapt bent!! Een fijne, vrolijke, gezellige, dag voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie Kaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Tot op het bot verkleumd....koffie en een lange douche.....wandelen bevalt me echt zo goed.... Krijg er energie van en helpt volgens mij ook tegen wat depri gevoelens...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Vandaag de zesendertigste dag. Dagpact: Blondie Kaboutertje jowan Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Dagpact: Blondie Kaboutertje jowan Roberto Nance Vandaag precies twee maanden droog! Het beginnetje is er weer!! Oh, ik zie net dat dat gisteren al was.... Dan vandaag maar de staatsloterij winnen, een feestdag moet het worden! plof en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) Goede morgen Dagpact: Blondie Kaboutertje jowan Roberto Nance Agnieta Albert fijne dag 10 november 2014 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goedemorgen, Gefeliciteerd Nancy. Drukke dag voor de boeg. Fijne dag gewenst en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Dank je, PM! Maar een feestdag is het sowieso, het is maar wat je ervan maakt, toch? Zoon en schoondochter wonen deze week voor het laatst bij ons in, na ruim vier maanden ploeteren met z'n allen is hun woning klaar. Wat zal het hier leeg worden. Al hun meubelen stonden hier midden in mijn woonkamer, het was gewoon kamperen met z'n vijven! Had ook wel wat. En over vijf weken komt hun baby, word ik voor de eerste keer oma...spannend!! Maar nu op weg naar het werk, fijne dag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Dagpact: Blondie Kaboutertje jowan Roberto Nance Agnieta Albert Ietjefietje Kipje Goeiemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Dagpact: Blondie KaboutertjejowanRobertoNanceAgnietaAlbertIetjefietjeKipje Super1975 Goedemorgen Allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goeie morgen mensen. Vannacht weer bijna gedronken in m'n droom. Was op zoek naar m'n refusal omdat ik een feestje had maar kon het nergens meer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Goedemorgen goedemorgen, hier is weer een dag vol zorgen... Maar we leven dus wat zouden we klagen? Ik wens iedereen wat ik mezelf ook wens: een licht hart, een goed humeur en geen gezeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 goeie morgen frummers! geen gezeur wally, die houd ik erin hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) Dagpact: Blondie KaboutertjejowanRobertoNanceAgnietaAlbertIetjefietjeKipje Super1975 Hardleers Kruidenthee Ik wil weer met het dagpact meedoen, alleen gaat het niet goed. 10 november 2014 bewerkt door Hardleers jowan en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Dagpact: Blondie KaboutertjejowanRobertoNanceAgnietaAlbertIetjefietjeKipje Super1975 Kruidenthee Goeimorgen, Hier schijnt de zon.. Niet denderend geslapen...vannacht de keuken maar eens flink opgeruimd. Als ik na een half uur nog wakker lig heb ik me voorgenomen ga ik maar wat doen. Zometeen wat huishoudelijk werk en daarna aan de studie. Ik heb me voorgenomen het andersom te doen, eerst studie en daarna huishoudelijk werk, dat gaat prima als de kinderen thuis zijn. Ik was gewend het andersom te doen waardoor ik zelf nooit afkreeg wat ik wilde. Zo werkt het beter! Een eyeopener voor mij. Vandaag een afwijking van dit schema..dat gebeurt ook soms. Ik las jou op de draad van gisteren Ietje...ik herken er wel eea in Toch is het mogelijk om daarin dingen te veranderen...maar maak het klein. Heb ik 't 'rondje door de kamer' als eens genoemd? Voor het slapen gaan van de kinderen eerst ff allemaal door de huiskamer eigen zooi opruimen...ik ook. Kleine stapjes die helpen om wat orde te houden. En verder komen veel kinderen graag hier....er mag gespeeld worden...ook heeeeeel fijn. En zoals bij alles wat je doet, ga niet voor perfectionisme...maar optimalisme...relativeer...lat wat lager leggen, op haalbare hoogte. En tevreden zijn met wat wél lukt... Zit geloof ik op mijn praatstoel...kan hier wel een tijd over uitwisselen...toch maar wat gaan doen! Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Een nieuwe start dan maar Hardleers. Een keer gaat het toch lukken hoor. Fijn dat je zo goed slaapt Jopske. Lekker tot rust komen na een verhuizing is alleen maar goed. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aura Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Dagpact: Blondie KaboutertjejowanRobertoNanceAgnietaAlbertIetjefietjeKipje Super1975 november Fijne dag allen! november Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden