jowan Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Morgu luitjes, Koffie en thee zijn in de maak De douche heb ik al aan de binnenkant bekeken, kleertjes aan, kleurtje op, laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen met vanmiddag een presentatie voor een grote groep netwerkpartners... Schijt bijna letterlijk in mijn broek van de zenuwen! Moet ik doorheen. Wil erom verwedden dat het stukken minder eng is als dat ik mijn nu in mijn koppie haal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goedemorgen iedereen! ☀ Succes blondie!!! Doe net alsof je tegen 1 persoon praat ! Dat helpt echt.. (Die tip kreeg ik ooit) Vanavond ben je supertrots.... Wedden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hihihi... Heb ook al de tip gekregen om voor ogen te houden dat ik mij moet voorstellen dat ik voor een groep naakte chippendales aan het spreken ben... Die hou ik er maar in. Sta ik in ieder geval met een grote smile op mijn koppie! dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goedemorgen Skip en Blondie. Van ene groep naakte chippendalers zou ik alleen maar de slappe lach krijgen.. Maar heel veel succes hoor straks. Fruit, wat hoop ik dat je heel snel weer op zult krabbelen man. Ik gun je zoveel meer... denk aan je. En Sowhat, ik hoop dat je echt heerlijk hebt geslapen en de donkere wolken zijn verdwenen als je wakker wordt. Wijfie sterkte met verhuizen straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goedemorgen, Goed geslapen, een drukke werkdag wacht. Snel even ontbijten met elkaar en dan snel er vandoor. Iedereen een hele goede dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Lees net de dagdraad van gisteren even door... Sluit me aan bij Yvon. Fruit, Sowhat sterkte! Wijfie succes met de verhuizing. Ik duik de doesj in. Effe de zweetaanval bij de gedachten aan de chippendales van mij af spoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 En ik ga er vandoor. Koffie en thee voor de langslapers in de warmhoudkannen. het is intussen licht aan het worden. Geen regen. Geen wind. Wordt vast een mooie dag. Later luitjes... later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Terug van mijn rondje: fris, graad of zeven, en wat wind. Maakt dat ik een jas aandeed in plaats van een vest. Wordt een mooie dag, zo lijkt het. Ik ga er voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goeiemorgen Spud, jowan, Skip, Blondie, yvonne, Super en walrus! Altijd fijn hier even koffie te mogen halen. Zet hem op Blondie, toi toi toi. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 naakte chippendales? ik moet ook presentaties enzo geven en sta geregeld te stuiteren van de ner....ner....zenuwen. Mijn publiek bestaat vaak uit hoog opgeleide 50-ers van de mannelijke soort. Tot nu toe dacht ik altijd als ik ze de hand schudde aan het begin: 'ooit was er een moeder hartstikke blij met hem - kan ik dat gevoel ook krijgen?' (Nee, eerlijk gezegd) Ik ga nu die Chippendale-truuk doen. Alsof ze alleen in de H-slip en stropdas staan. Misschien een beetje flauw - maar ja: als je jezelf niet kietelt lach je nooit (wijsheid uit een kroeg-wc) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goedemorgen! Dank je voor de heerlijke bak koffie Yvonne! Dagpact: jowan Blondie Kipje Op naar dag vier! Tot later allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) Dagpact: jowan Blondie Kipje Nancy Een goedemorgen!!! Fijne dag voor allen, ik stap weer op mijn fiets. Het is inderdaad koud, net een peuk in de tuin gedaan. Ik ga mijn winterjas maar eens pakken..gelukkig wordt het in de loop van de dag mooi weer, ik denk dat ik de kids mee naar buiten neem voor een Natuurkundeles, haha!! Doeg! 28 oktober 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Dank je Plof! Klinkt wel stoer vind ik zelf, ga nu echt in maanden rekenen. Dat is een goed teken denk ik. Maar ben me er nog dagelijks bewust van! En dat zal niet veranderen ben ik bang. Als ik lees dat mensen na lange tijd nog ' zomaar' terug kunnen vallen haal ik me niets in mijn koppie. Voor een groep een presentatie houden, vreselijk vind ik dat, maar ook ik moet er weer een keer aan geloven! Pas in het nieuwe jaar mar als ik nee Blondie lees ben ik plaatsvervangend zenuwachtig! Succes, je klinkt wel stoer eigenlijk! Iedereen een goede dag gewenst en sterkte voor de mensen die het nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Proficiat Dribbeltje! Maak er een leuke dag van, vergeet niet jezelf vandaag eens extra in de watten te leggen! Aan iedereen die het nodig heeft, een goed pak moed en kracht gewenst voor vandaag! dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goedemorgen, Probeer het maar weer eens... Nadat ik weer Langzaam in een depressie beland Dagpact: jowan Blondie Kipje Nancy Wijfie Joris Succes met de 'presentaties' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) Vandaag de drieëntwintigste dag. Dagpact: jowan Blondie Kipje Nancy Wijfie Joris Roberto 28 oktober 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hier net wakker, niets voor mij zo lang slapen .... Fruit gaat het weer een beetje? Joris komt dat door het weer/ Wijfie verhuis ze Jopie misschien mag ik het niet vragen maar is je dochter zwanger? Dat zou inderdaad een heel dilemma zijn... En waar is Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Sowhat je haalt me de woorden uit de mond, Fruit als ik iets kan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Goeie morgen allemaal. Sterkte Joris en Fruit. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 goeiemorgen frummers. Fruit probeer het als uitglijder te beschouwen en zoek prof. hulp zo snel mogelijk joh, je bent ver ook onder zware omstnadigheden ga je goed en gisteren is daar een zwarte blz in, maar laat het geen boek worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Heb het berichtje van gisteren van Fruit gelezen. Poeh moeilijk hoor, en dacht gelijk "het komt wel weer goed tussen hem en zijn vriendin", maar dat kan ook een grote wens van mij zijn. Ik hoop dat je heel gauw de kracht weer kan vinden Fruit. En inderdaad misschien niet slecht om eens te denken aan refusal. Daar drink je echt niet doorheen hoor. Dan stop je wel na een paar glaasjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden