Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 oktober 2014


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Skip en Blondie. 

Van ene groep naakte chippendalers zou ik alleen maar de slappe lach krijgen.. 

Maar heel veel succes hoor straks. 

 

Fruit, wat hoop ik dat je heel snel weer op zult krabbelen man. 

Ik gun je zoveel meer... denk aan je. 

 

En Sowhat, ik hoop dat je echt heerlijk hebt geslapen en de donkere wolken zijn verdwenen als je wakker wordt. 

 

Wijfie sterkte met verhuizen straks.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naakte chippendales? ik moet ook presentaties enzo geven en sta geregeld te stuiteren van de ner....ner....zenuwen. Mijn publiek bestaat vaak uit hoog opgeleide 50-ers van de mannelijke soort. Tot nu toe dacht ik altijd als ik ze de hand schudde aan het begin: 'ooit was er een moeder hartstikke blij met hem - kan ik dat gevoel ook krijgen?' (Nee, eerlijk gezegd)

Ik ga nu die Chippendale-truuk doen. Alsof ze alleen in de H-slip en stropdas staan. Misschien een beetje flauw - maar ja: als je jezelf niet kietelt lach je nooit (wijsheid uit een kroeg-wc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

 

jowan

Blondie

Kipje

Nancy

 

Een goedemorgen!!!   Fijne dag voor allen, ik stap weer op mijn fiets.

Het is inderdaad koud, net een peuk in de tuin gedaan.

Ik ga mijn winterjas maar eens pakken..gelukkig wordt het in de loop van de dag mooi weer,

ik denk dat ik de kids mee naar buiten neem voor een Natuurkundeles, haha!!

Doeg!

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Plof! Klinkt wel stoer vind ik zelf, ga nu echt in maanden rekenen. Dat is een goed teken denk ik. Maar ben me er nog dagelijks bewust van! En dat zal niet veranderen ben ik bang. Als ik lees dat mensen na lange tijd nog ' zomaar' terug kunnen vallen haal ik me niets in mijn koppie.

Voor een groep een presentatie houden, vreselijk vind ik dat, maar ook ik moet er weer een keer aan geloven! Pas in het nieuwe jaar mar als ik nee Blondie lees ben ik plaatsvervangend zenuwachtig! Succes, je klinkt wel stoer eigenlijk!

Iedereen een goede dag gewenst en sterkte voor de mensen die het nodig hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier net wakker, niets voor mij zo lang slapen ....

Fruit gaat het weer een beetje?

Joris komt dat door het weer/

Wijfie verhuis ze

Jopie misschien mag ik het niet vragen maar is je dochter zwanger? Dat zou inderdaad een heel dilemma zijn...

 

En waar is Suiker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het berichtje van gisteren van Fruit gelezen. Poeh moeilijk hoor, en dacht gelijk "het komt wel weer goed tussen hem en zijn vriendin", maar dat kan ook een grote wens van mij zijn.

Ik hoop dat je heel gauw de kracht weer kan vinden Fruit. En inderdaad misschien niet slecht om eens te denken aan refusal. Daar drink je echt niet doorheen hoor. ;) Dan stop je wel na een paar glaasjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...