Kipje Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Zo, daar gaat ie dan. Even een erg vroeg begin van de dag, wakker geworden en kan even de slaap niet vatten. Ik hou het droog vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Gisterenochtend geen tijd... Vandaag ben ik één van de vroege vogels. Lig al ff wakker...meestal slaap ik wel weer in...nu lukt het niet. Dus dan maar wat nuttigs doen: Dagpact: jowan Kruidenthee Zo...kan ik zo weer met een gerust hart mijn warme bedje in om toch nog een paar uurtjes slaap te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Kan ik ook bij het dagpact? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goedemorgen frummers. Eerst maar even koffie en thee zetten . Tis nog hartstikke donker, hoop dat het droog is én blijft, want ik ben vandaag heel veel buiten. Even gisteren teruglezen... En natuurlijk kun jij op het dagpact Kipje. Gewoon even het pact zoals het er staat kopiëren en plakken en daar dan jouw naam onder zetten: Dagpact: jowan Kruidenthee Kipje Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goedemorgen, Vandaag een drukke dag. Uiteindelijk dan toch het verjaarsfeest van mijn dochter vieren. Nu eerst even een bakkie om op te starten. Dagpact: jowan Kruidenthee Kipje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goedemorgen Blondie, hoop dat het een gezellige dag gaat worden, nog genoeg taart over na gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Ja hoor Yvonne! Heb maar een klein stukkie weggesabbelt bij mijn bakkie gisteren. Dus nog genoeg over. En daarnaast op=op! Hadden ze gisteren maar moeten komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Je hebt groot gelijk Blondie, wat een kul om op het laatste moment de boel om te willen gooien. Goedemorgen Kabouter, ben niet helemaal bijgelezen om eerlijk te zijn, maar is zoonlief dit weekend uit logeren, zodat jij je handen wat meer vrij hebt? ... zit me net te bedenken dat dat inderdaad zo is... je vriendin had die vreemde move gemaakt toch om jou niet vanavond maar morgenmiddag te vragen... Hoe is dat afgelopen? Gewoon lekker vanavond gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Zo, de koffie zit er weer in. Effe doesjen en dan hup naar de markt. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Hier ook aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goedemorgen, tsss kwam tijdens het wandelen op de Heresingel een man tegen die niet meer kon fietsen, nauwelijks kon lopen.... Blondie feest ze vandaag..... Yvonne dank weer voor de koffie Kabouter wat goed dat je de troep hebt weggegooid Agnieta..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Jeminee Kabouter, wat een verhaal. Geen woorden meer aan vuil maken lijkt me. En wat een heerlijke reactie van jouw andere vriendin. en nu moet ik echt rennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goedemorgen, Goh Kabouter, wat een gemene streek van "vriendin" en die vervelende verliefde kerel. De vriendin waar je vanavond naar toe gaat, daar heb je meer aan. Maar dit zal best zeer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Kabouter je bent een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goedemorgen. Agnieta , weer stoppen vandaag? Gaat het? Die man op het heresingel was ik niet Eline! Gelukkig niet. Dagpact:jowanKruidentheeKipjeBlondie Kaboutertje Wimmelt Gezellige zaterdag! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Sjesus Kabouter! Je leest wel eens over zulke dingen, maar het gewoon meemaken - na wat je al hebt meegemaakt - is weer wat anders. Wat een raar stelletje. Alsof je zomaar even een kind kunt wegzappen of een nieuwe partner kunt binnen-swipen. Een vriendin van ons stond voor dezelfde keus qua zwangerschap en ondanks dat het haar en haar vriend soms zwaar valt zijn ze toch heel gelukkig met hun zoontje. Clowntje noemen ze hem (nog) niet. Op de een of andere manier spreekt daar nog een diepere acceptatie uit dan zij nu hebben - Dus eh - verzin wat leuks voor jezelf! Schoenen, de kapper, een boek, weet ik veel. Of een zonnebank. Doe eens gek en laat iedereen lekker in hun sop gaarkoken. Het leuke van leven op aarde is dat we allemaal aan de beurt komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 (bewerkt) Goeie morgen lieve mensen. Kaboutertje het is nogal wat dat je daar schrijft zeg. Ik heb nog al moeite met mensen die gaan koppelen, zeker als die persoon er nog helemaal niet klaar voor is. Fijn dat die andere vrienden jou het gevoel geven dat ze je helemaal accepteren. Hartstikke goed trouwens dat je niet alleen blijft dit weekend. 25 oktober 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Goeiemorgen frummers! zo te fietsen met maatje en daarna dochter zien volleyen. Vanavonbd nog een dienstje draaien en dan is de dag weer omgevlogen. Kabouter je bent een reus! Koppelpogingen kunnen heel vernederend zijn en het lastige is dat ze nog zo goed bedoeld zijn, alhoewel niet geheel zonder ego ben ik bang. Dier mensen hadden graag de credits gehad ook als het koppelen gelukt was, dus je maakt het ze wel lastig hoor foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Blondie fijne verjaardag met je dochter Kaboutertje: precies.. laat ze maar die rare mensen, gelukkig heb je ook echte vrienden. En ... ik ben al een paar uur aan het rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 Die aannames.... Ze zal nu wel weer een man wilen Die oordelen ... Ze hebben er zelf voor gekozen Grrrrrr Kaboutertje laat je niet gek maken !!! Blijf bij jezelf. Je doet t hartstikke goed Respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 (bewerkt) Vandaag de twintigste dag. Dagpact:jowanKruidentheeKipje Blondie Kaboutertje Wimmelt Roberto 25 oktober 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 (bewerkt) Kaboutertje 25 oktober 2014 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 O lekker Sowhat Moghu Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2014 O ja, moggu allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden