Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 oktober 2014


Kipje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Vandaag een opgietweekend in de sauna. Duurt tot 2.00 vannacht, kijken hoe lang ik het vol houd....

 

Over koppelingen; zouden mensen die dat doen zelf ook graag gekoppeld willen worden? Ik denk het niet en vraag me dan ook af waarom mensen dit doen en niet doorhebben dat het niet fijn voelt......

 

Fijne dag iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke ik geef aan opzoek te zijn naar iemand. Dat heb ik vaker gezegd hier en in mijn eigen omgeving. Maar als iemand het zou flikken om zo disrespectvol te zijnwat betreft mijn eigen vrijheid, dan maak je me toch wel boos. Ik zoek zelf wel een vrouw, wie weet lukt dat wie weet niet.....maar ik ben geen zielig mensje die geholpen moet worden. Een ander verhaal is als iemand naar me toe zou komen met ik ken via ..... iemand en die is vrijgezel en jullie beide kennende heb ik het idee dat jullie bij elkaar passen. Ze komt volgende week op mijn verjaardag wil je ook komen.....Dat is wel helpend al zou ik ook daarbij de nodige weerstand hebben. Want datzelfde verhaal wordt ook tegen die vrouw vertelt en dan is al het spontane van een ontmoeting er meteen al af. Nee echte vrienden koppelen nooit. Althans bij mij is het niet gewenst.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vriendin kent je dus duidelijk niet echt, walst zo over jou heen! Beter af zonder maar niet makkelijk som, loslaten, wel een duidelijke keus voor jezelf! Sterk Kaboutertje!

Ooh, goedemorgen allemaal en succes voor wie het nodig heeft! Kipje met dag 1!

Ik hou het weer even bij mijn eigen draadje vandaag, moet nu toch echt wat gaan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte voor jou MijnGerrit! Griepje onder de leden? Hoop dat je later weer komt bijpraten.

 

Koppelen? Meh. Internetdaten? Meh meh meh. Ik ben voorlopig wel even klaar met de liefde. What is more - bedacht me gisteren dat een drinkende partner nu echt geen goed idee is, zeker niet eentje die het in mijn bijzijn doet. Ben ik niet "sterk" genoeg? Wie weet. Maar waarom zou ik mezelf op de proef stellen? Dat maakt het cirkeltje weer een stuk kleiner. Het zij zo een het is goed zo. Wie weet ooit. Nu even met mezelf bezig blijven. 

 

Nu naar de biomarkt. Fijne zaterdagmiddag allen!

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat mag he...huilen Blondie

Voorheen zou je het verdriet hebben verdronken

Weet zeker dat dit straks beter voelt

Dat je nu in therapie zit ...zegt genoeg over jou boosheid

Zelf heb ik het afgelopen jaar zoveel gehuild...dscht dat er geen eind aan zou komen

Kom er toch achter dat tranen steeds minder ..om het geen wat me zoveel verdriet deed

Ook onverwerkt verdriet moet eruit.

Dat geeft weer meer ruimte..van binnen...of zoiets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoonte doorbreken is niet makkelijk..onbewust

Automatische piloot..agnieta

Dat je schrikt ervan zegt al genoeg.

Dan kun je bewust de keus maken...drink ik of zet ik hem weg

Dus knap van je dat je bij 2 slokken hebt gehouden toch

Wat een ander zegt of vind zegt niks over jou winst met adb worden

Maar je bent weer gewaarschuwd...dus wees op je hoede met drank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet zo goed hoe ik op het moment om moet gaan met mijn woede...

Hij, gezellig met gezinnetje, lachend in de stad aan het dollen met wat familie...

Ik, furieus om hetgeen hij mij heeft aangedaan...

Zo boos dat ik in staat was om hem midden in de stad erop aan te spreken, maar daarnaast ook murw geslagen omdat hij wel dat fijne gezinnetje en leven heeft waar ik ook zo naar verlang, maar wat voor nu nog even erg ver weg van mij afligt...

Bahhh...

Komt zo ook mijn familie nog effe leuk en gezellig doen...

Zo geen behoefte aan nu, maar ik kan en wil mijn dochter niet de dupe laten worden van mijn verleden!

Dus ik raap mezelf maar weer bij elkaar en zet mijn masker maar weer op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie ( Ik deed het niet omdat ik wilde) kan gewoon niet. Daarmee leg je het buiten jezelf. Jij bent de enigste die zelf beslist of je dat doet ja of nee, dus dat vind ik een grote smoes. Daar trap ik  niet in. Jij bent daar zelf verantwoordelijk voor en hebt ook zelf die keuze gemaakt. Ik vroeg me gisterenmorgen al wel af of je het droog zou kunnen houden. Je verandert dan op zo'n dag, vraagt veel aandacht, en bent dan op zo'n dag heel anders dan hoe je je anders gedraagt. Misschien is het wel een verkapte hulpvraag, misschien voel je zelf al aan dat het niet goed gaat, dat weet ik niet.

Maar gewoon weer verder gaan, het is niet anders. Misschien helpen die momenten toch zo goed dat je op een gegeven de drank voorgoed kan laten staan. Ik hoop het voor je..

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet zo goed hoe ik op het moment om moet gaan met mijn woede...

*********************************************************************************

Dus ik raap mezelf maar weer bij elkaar en zet mijn masker maar weer op...

 

 

Tja, lieve Blondie.. foute boel. Met steeds je masker maar weer opzetten zul je nooit met je verleden af kunnen rekenen, nooit het gebeurde los

kunnen laten, nooit een ander en bovenal jezelf kunnen vergeven, nooit die woede achter je kunnen laten, waardoor deze tot wrok uitgroeit.

Je werkt met het twaalf stappen programma en een sponsor. Daar kun je heel ver mee komen wat betreft dit dilemma.

Niet door je door een ander te laten vertellen wat je moet doen, maar door (met hulp van iemand die daar zelf ervaring mee heeft, je sponsor dus, als het goed is..) zélf de kalmte en moed te zoeken om te aanvaarden en te veranderen, en zelf op zoek te gaan naar het verschil tussen wat onveranderlijk is en wat anders kan.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...