bolletje Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Wat er ook gebeurd Aggie, HOUD HET VANDAAG DROOG. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Agnieta...tranen zijn er om te laten Afvalstoffen om je hoofd leeg te maken We slikken ze veel te vaak in Das nie goed Ga weer wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 @Agnieta: een lieve vriendin zei me ooit: "De tranen van vandaag zijn de pareltjes van morgen!". dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Mooie woorden hier, ik kan er echt weer mee verder, als ik Jowans woorden lees dan is dat ook voor mij de kern van de zaak, drank doodt gevoel en spiritualiteit. Dus weer droog vandaag! Dagpact: Blondie jowan (ook 'n blondje...) walrus (grijs) Agnieta Joris Wimmelt Pluk de dag mensen! Sterkte voor hen die het nodig hebben. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Hé Kaboutertje probeer de volgende keer hier te komen meid. Gedeelde smart is halve smart. Hoogstwaarschijnlijk kun je dan vlugger stoppen als je drinkt. Voordat je het besluit neemt te gaan drinken even komen. Daar is wel moed en doorzettingsvermogen voor nodig maar je zal zien dat, als het je lukt om hier te komen en daardoor niet te gaan drinken, je veel sterker wordt maar vooral erg trots kan zijn op jezelf. Jij had toch een kindje met het syndroom van down hé? Is dat een jongen of meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 He kabouter jammer maar de draad maar proberen op te pakken, het is moeilijk zo moeilijk en ik denk dat er maar weinig zijn die het zonder vallen en opstaan doen.... Agnieta hier weer wat droger en zowaar wat lichter.....jij ook weer wat uitgewiebeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Oké Kaboutertje. Ja echt heel belangrijk als je dan komt. Je bent niet eenzaam dan. Eenzaamheid en blijven zitten met je spanningen zijn gevoelens waardoor je nogal eens naar de fles grijpt. Ik vind het heerlijke mensen Kaboutertje. Ze zijn zo echt en spontaan, zo eerlijk. Helemaal zichzelf en heel vaak erg lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goedemiddag allemaal, Ik moet er weer vandoor..... Zou iemand mij bij het dagpact willen zetten? Het lukt me via tablet niet om te quoten. Moet ik nog ff uitvogelen. Gisteren droog gehouden, ondanks een etentje. Toen ik naar huis liep schoot een "lekker" wijntje wel ff door mijn hoofd. Maar ook snel weer van me afgezet en droog mijn mandje in. Blij met vandaag, voelt positief en sterk. Hoop dat het anderen ook lukt! Met de dag kom je weer een stapje dichterbij de zon die in jezelf schijnt. Ook al heb je soms het gevoel dat ie eeuwig achter de wolken blijft hangen...... Zolang er drank in het spel is, wordt de zon overspoelt door je eigen drankregen...... Mooi te lezen Agnieta hoe je aan het groeien bent en naar mijn idee ook steeds milder in je hart. Naar de vuitenwereld toe, maar vooral ook naar jezelf. Denk dat dat heel belangrijk is in het proces om uiteindelijk vrij te zijn van datgeen wat ons bindt hier. Kaboutertje, zet hem op. Je kan het! Geen enkele situatie wordt beter zolang je blijft drinken. Maar dat weet je wel. Ff doorbijten, hoe moeilijk ook! Groei je vanzelf uit je kabouterpakje uiteindelijk! Maak er een mooie woensdag van kanjers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Nahhh..ben ik eraf gekukeld....dát laat ik me niet gebeuren!! Nogmaals: Dagpact: Blondie jowan (ook 'n blondje...) walrus (grijs) Agnieta Joris Wimmelt Kaboutertje Joy Wijfie Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank56 Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Hallo iedereen ik doe ook gezellig mee. Hier regent het en de kat zit mij nu raar aan te kijken o ja en de eerste sint chocolade nootjes zitten al in mijn buik en zo nog avond eten. iedereen eet smakelijk voor straks . Grt jes uit regio Den haag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Frank56 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emjee Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Goedemiddag allemaal,Druk dagje gehad vandaag. Vanmorgen om halfacht wakker geschrokken door een enorme explosie. Bleek dat er een vrachtwagen met gastanks op deA35 ontploft was. Nog geen kilometer hiervandaan. Gelukkig geen doden of gewonden naar later bleek. Verder heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar mijn huisbaas gegaan om melding te maken van een gebroken ruit waar ik vorige week met mijn dronken hoofd door ben gevallen. Hij nam het gelukkig goed op en het wordt deze week nog gerepareerd. Verder lekker in de tuin bezig geweest en nog een uurtje gefietst. Ook heb ik vanmiddag een leuke vacature voor vrijwilligerswerk gevonden.Betreft een plaats als begeleider op een dagacitivteitencentrum voor mensen met een verstandelijke beperking in de groenvoorziening.Precies het werk dat ik afgelopen jaren heb gedaan. Maar twijfel enorm of ik ze zal bellen. Sta nog steeds niet helemaal droog.Eerst dat maar eens onder controle krijgen lijkt me beter voor ik aan zoiets begin. Weer een goede reden erbij om te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emjee Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Ja inderdaad Ploffie. Heb veel mazzel gehad. Wel aantal nare littekens aan overgehouden maar het had een stuk slechter kunnen aflopen lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 (bewerkt) . 24 september 2014 bewerkt door Ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Hé een bijna Hagenaar in ons midden, wat leuk/ Welkom Frank. Heb ik er nu overheen gelezen of niet, want ik heb Jane al een paar dagies niet gezien. Frank56 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Zodeknetters, een hele hoop gebeurd en ter harte te nemen op de draad vandaag. Net thuis van hele dag afspraken, vergaderen, file - en ipv de ooit gebruikelijke emmer witte wijn: koffie en ff de site lezen. Jullie hebben geen idee hoe dit me helpt. Ik zou mezelf overschreeuwen als ik mijn droogheid in beton en ijzer zou gieten, maar mijn besluit valt steeds iets dieper naar binnen. Nu hapslik en de dag van morgen voorbereiden. Werreke, zweet des aanschijns, je kent het wel. (Hoewel: ik zweet een stuk minder opeens, de laatste dagen....) ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Ik kom me afmelden van de dagpact. Geen trek gehad en lekker rustig de Avond in met het vooruitzicht beter Slapen en morgen meer energie! Fijne avond en neem die eerste Niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Hoi allemaal, Welkom voor de nieuwen, schrijf gewoon wat je wilt, schrijf mee, vraag wat je wilt vragen en zeg iets als het nodig is of SCHREEUW. Ik zeg dit omdat er vaak gedacht word dat iedereen iedereen kent en dat er kliek vorming is. Dat is dus lariekoek. Persoonlijk heb ik niks positiefs te melden vandaag, gisteren ook al gedronken en vanmorgen kreeg ik mijn beeldscherm niet aan, kon me daarom ook niet melden voor het dagpact, maar goed ook want het is al weer mis. Wel wil ik even positief zijn naar anderen. Agnieta Ik ben blij met je op het forum, zoals je vandaag bezig was wil ik je graag veeeeeeel vaker zien. Ik hou van je Mai ik zag je Kaboutertje welkom Frank welkom Emjee Welkom verder ben ik blij met alle forummers hoor, iedereen heeft z`n eigen inbreng en ik kan er uit halen wat voor mij belangrijk is. Dit was mijn inbreng vanavond. Truste voor straks Tot morgen Frank56 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Hoi Bol, Blondie, AR en al de mensen die ik ken en niet ken.Ik zwaai terug. Ik was al weer uitgelogd gisteren. AR, je weet het he, bek op t stuur en gaan. Morgen een nieuwe dag en hopelijk lukt het dan wel weer. Het is al eerder lang goed gegaan toch. Het multikwooten is me nog niet helemaal duidelijk. Heb gereageerd op de vraag van Jen gisteren via kwoot. Het woord opslomen is al een tijdje in zwang hiero, ongeveer acht jaar. Dus ja, wat mij betreft mag het in het woordenboek:-) Ik duik vroeg mn mandje en wens een ieder een fijne avond. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 Bol, Jane is er wel, alleen iets minder dan anders. AR, kom op man. Je kan het. Ik ben bekaf, ga opslomen en vroeg te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 september 2014 Rapport Share Geplaatst 24 september 2014 dank je BamBam je blijft in mijn gedachten. Ik vergat Stafkje te feliciteren, bij deze dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden