Spring naar bijdragen

woensdag 24 september

blondie6173

Aanbevolen berichten

Mooie woorden hier, ik kan er echt weer mee verder, als ik Jowans woorden lees dan is dat ook voor mij de kern van de zaak, drank doodt gevoel en spiritualiteit.

Dus weer droog vandaag!

Dagpact:

Blondie

jowan    (ook 'n blondje...)

walrus (grijs)

Agnieta

Joris

Wimmelt

Pluk de dag mensen! Sterkte voor hen die het nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Kaboutertje probeer de volgende keer hier te komen meid. Gedeelde smart is halve smart. Hoogstwaarschijnlijk kun je dan vlugger stoppen als je drinkt.

Voordat je het besluit neemt te gaan drinken even komen. Daar is wel moed en doorzettingsvermogen voor nodig maar je zal zien dat, als het je lukt om hier te komen en daardoor niet te gaan drinken, je veel sterker wordt maar vooral erg trots kan zijn op jezelf.

Jij had toch een kindje met het syndroom van down hé? Is dat een jongen of meisje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Kaboutertje. Ja echt heel belangrijk als je dan komt. Je bent niet eenzaam dan. Eenzaamheid en blijven zitten met je spanningen zijn gevoelens waardoor je nogal eens naar de fles grijpt.

Ik vind het heerlijke mensen Kaboutertje. Ze zijn zo echt en spontaan, zo eerlijk. Helemaal zichzelf en heel vaak erg lief. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ik moet er weer vandoor..... Zou iemand mij bij het dagpact willen zetten? Het lukt me via tablet niet om te quoten. Moet ik nog ff uitvogelen.

Gisteren droog gehouden, ondanks een etentje. Toen ik naar huis liep schoot een "lekker" wijntje wel ff door mijn hoofd. Maar ook snel weer van me afgezet en droog mijn mandje in. Blij met vandaag, voelt positief en sterk. Hoop dat het anderen ook lukt! Met de dag kom je weer een stapje dichterbij de zon die in jezelf schijnt. Ook al heb je soms het gevoel dat ie eeuwig achter de wolken blijft hangen...... Zolang er drank in het spel is, wordt de zon overspoelt door je eigen drankregen......

Mooi te lezen Agnieta hoe je aan het groeien bent en naar mijn idee ook steeds milder in je hart. Naar de vuitenwereld toe, maar vooral ook naar jezelf. Denk dat dat heel belangrijk is in het proces om uiteindelijk vrij te zijn van datgeen wat ons bindt hier.

Kaboutertje, zet hem op. Je kan het! Geen enkele situatie wordt beter zolang je blijft drinken. Maar dat weet je wel. Ff doorbijten, hoe moeilijk ook! Groei je vanzelf uit je kabouterpakje uiteindelijk!

Maak er een mooie woensdag van kanjers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Druk dagje gehad vandaag. Vanmorgen om halfacht wakker geschrokken door een enorme explosie. Bleek dat er een vrachtwagen met gastanks op de
A35 ontploft was. Nog geen kilometer hiervandaan. Gelukkig geen doden of gewonden naar later bleek.

Verder heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben naar mijn huisbaas gegaan om melding te maken van een gebroken ruit waar ik vorige week met mijn dronken hoofd door ben gevallen.

Hij nam het gelukkig goed op en het wordt deze week nog gerepareerd.

Verder lekker in de tuin bezig geweest en nog een uurtje gefietst. Ook heb ik vanmiddag een leuke vacature voor vrijwilligerswerk gevonden.
Betreft een plaats als begeleider op een dagacitivteitencentrum voor mensen met een verstandelijke beperking in de groenvoorziening.
Precies het werk dat ik afgelopen jaren heb gedaan. Maar twijfel enorm of ik ze zal bellen.

Sta nog steeds niet helemaal droog.Eerst dat maar eens onder controle krijgen lijkt me beter voor ik aan zoiets begin. Weer een goede reden erbij om te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodeknetters, een hele hoop gebeurd en ter harte te nemen op de draad vandaag.

Net thuis van hele dag afspraken, vergaderen, file - en ipv de ooit gebruikelijke emmer witte wijn: koffie en ff de site lezen. 

Jullie hebben geen idee hoe dit me helpt. 

Ik zou mezelf overschreeuwen als ik mijn droogheid in beton en ijzer zou gieten, maar mijn besluit valt steeds iets dieper naar binnen. 

Nu hapslik en de dag van morgen voorbereiden. Werreke, zweet des aanschijns, je kent het wel. (Hoewel: ik zweet een stuk minder opeens, de laatste dagen....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Welkom voor de nieuwen, schrijf gewoon wat je wilt, schrijf mee, vraag wat je wilt vragen en zeg iets als het nodig is of SCHREEUW.

Ik zeg dit omdat er vaak gedacht word dat iedereen iedereen kent en dat er kliek vorming is.

Dat is dus lariekoek.

Persoonlijk heb ik niks positiefs te melden vandaag, gisteren ook al gedronken en vanmorgen kreeg ik mijn beeldscherm niet aan, kon me daarom ook niet melden voor het dagpact, maar goed ook want het is al weer mis.

Wel wil ik even positief zijn naar anderen.

Agnieta  :heart: Ik ben blij met je op het forum, zoals je vandaag bezig was wil ik je graag veeeeeeel vaker zien. Ik hou van je

Mai  :heart: ik zag je

Kaboutertje welkom

Frank welkom

Emjee Welkom

verder ben ik blij met alle forummers :heart:  hoor, iedereen heeft z`n eigen inbreng en ik kan er uit halen wat voor mij belangrijk is.

Dit was mijn inbreng vanavond.

Truste voor straks :moon:

Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol, Blondie, AR en al de mensen die ik ken en niet ken.Ik zwaai terug.

Ik was al weer uitgelogd gisteren.

AR, je weet het he, bek op t stuur en gaan. Morgen een nieuwe dag en hopelijk lukt het dan wel weer. Het is al eerder lang goed gegaan toch.

Het multikwooten is me nog niet helemaal duidelijk. Heb gereageerd op de vraag van Jen gisteren via kwoot.

Het woord opslomen is al een tijdje in zwang hiero, ongeveer acht jaar.

Dus ja, wat mij betreft mag het in het woordenboek:-)

Ik duik vroeg mn mandje en wens een ieder een fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je BamBam :heart:  je blijft in mijn gedachten.

Ik vergat Stafkje te feliciteren, bij deze dus

:heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :lips:  :lips:  :lips:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :)  :)  :)  :heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :lips:  :lips:  :lips:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :)  :)  :):heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :lips:  :lips:  :lips:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :)  :)  :):heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :lips:  :lips:  :lips:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :)  :)  :):heart:  :heart:  :heart:  :sun:  :sun:  :sun:  :present:  :present:  :present:  :moon:  :moon:  :moon:  :lips:  :lips:  :lips:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :)  :)  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...