Spring naar bijdragen

Donderdag 11 september

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

WTC _ 11 september 2001.

Ik weet nog precies waar ik was. In een vakantiehuisje, stromende regen. Zette bij toeval de TV aan. Schokkend.

Ik heb zeer vast geslapen. Werd ook wakker uit een droom, dat is altijd even lastig vind ik.

Zo dus werken, ik hoop echt dat mijn inschatting goed is en dat ik er een half dagje van kan maken.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

Dagpact:

Gipsy

Agnieta

Blondie

Nancy

Ik heb mijn man net alle flessen wijn uit huis laten verwijderen, leek me beter.

Gisteren moeilijk gehad rond vijven en dan is het niet goed dat er nog wijn is in huis. 

Ik heb geslapen als een roos overigens, toch wonderlijk, geen afkickverschijnselen.

Beter zo. 

Ik ga snel op mijn fietsie weer naar mijn werk, fijne dag allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Ik was veel te vroeg wakker en kon niet meer slapen. Vanavond er maar vroeg induiken. Deze ochtend extra werken omdat een collega ziek is. Is ook gelijk wat afleiding. Vandaag ga ik de tiende dag in. Gaat goed alleen jammer van dat nerveuse gevoel de hele tijd. Iedereen een fijne dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit net even te lezen dat Gipsy aangeeft op het dagpact te willen... lijkt mij ook een heel goed idee Gipsy, zet jezelf er dan even op? 

Trouwens... eerste hele dag inderdaad voor jou, dat moet een heel aparte ervaring zijn weer he? 

Hoop dat je een mooie dag er van kunt maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen. :)

Ik zat 9/11-2001 in mijn atelier bij mijn manneke. Weet nog goed dat ik me wild schrok. :(

Vandaag ga ik beginnen met mijn tabaksplanten op te gaan hangen om te drogen. Een hoop werk en doe daar wel een paar dagen over, maar dan heb ik ook voor zo'n maand of 10 te roken. Tabak zonder al die troep erin, want ze gooien er een hoop in heb ik gelezen, niet meer normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good murning Bol, ouwe tabakteler hahahaha... 

Maar je hebt groot gelijk hoor, al die rotzooi die ze er door gooien.... 

Je kunt natuurlijk ook gewoon stoppen met roken he? icon_funny.gif

Ik ga er vandoor lui, genoeg te doen en genoeg te genieten. 

Maak er een mooie dag van, de zon doet zijn best in ieder geval al, voor ons de rest. 

Dag dag 

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier nog bewolkt. Hopelijk komt de zon nog een kijkje nemen.

Het zijn nog steeds rommelige dagen met heen en weer rijden tussen nieuwe en oude woonplaats.

Vanmorgen in ieder geval in mijn nieuwe huis. Nog wat dozen uitpakken met spullen die ik niet weg wil doen, maar waar ik eigenlijk niets meer mee doe.

Hoe moeilijk kan een mens het zichzelf maken? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stopen met roken Vonnie????? :face-icon-small-shocked:  Neu. Dacht daar wel aan toen ik nog zoop omdat ik toen ook veel meer rookte.

Ja Aggie dat weet ik maar ik heb ook de ervaring dat ik met eigen tabak niet hoest. Stoppen wil ik niet maar wel (gezonder) roken.

Moghu Mary. Schiet het allemaal een beetje op in je nieuwe huisje? Mis je je ouwe huis niet?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,

Ja, schiet mooi op hier. Behalve opruimen nog kozijnen schilderen en deuren. Heb ik wat te doen vd winter :D

Heb het hier hartstikke naar m'n zin.

Ik mis mijn oude huis totaal niet. En m'n oude woonplaats ook niet.

De tuin zal ik vast nog wel gaan missen, vooral als het weer gaat zomeren, maar ik heb hier een balkon dat ik heul gezellig ga maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Aan mij de zware taak

een volleyploeg het strand op te kirjgen.

Eerst maar eens de markt op

zal blij zijn als de kaasmarkt en de binnenstad

weer van ons is. Aan de andere kant geeft het

ook wel gezelligheid. maar die toeristen hebben geen

benul waar een fietspad voor is en dat de weg ook

voor fietsers is, ook naast/op de markt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja hoor een balkon kan je zeker heel gezellig maken Mary met hangbakken enz. Zeker als het niet al te klein is. Het zal wel een omschakeling zijn maar gaat lukken hoor.

Toch zou ik er niet aan moeten denken dat ik m'n tuin moet missen. Heb zo'n 600 vierkante meter waar een vijver in zit van zo'n 15 mtr.

Moet naar m'n vissies s'ochtends om ze te voeren, en te kijken hoe ze het allemaal opeten. Zou dat echt missen als ik dat niet had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen. :)

......Tabak zonder al die troep erin, want ze gooien er een hoop in heb ik gelezen, niet meer normaal.

:) ... ik heb wel eens het idee dat ik nou juist al die troep zo "lekker" vind. Niet zozeer de tabak, maar al die smerige toevoegingen..

Net zoals bij alcohol. Het "smerigste" van wijn is alcohol. En laat ik dát nou altijd het lekkerste van wijn (en al die andere drankjes met alcohol) gevonden hebben..

Door al dat "smerige" weg te laten wordt de behoefte eraan alleen maar groter.

Het zijn vaak de "smerige" dingen die verslavend op mij werken. Andere voorbeeldjes: vet en zout en suiker in voedsel, (veel) geld in het daglijkse leven, Lelijke Eendjes in vervoersmiddelen, enz.

Anders gezegd komt het er vaak op neer dat wat ik leuk en/of lekker vind, niet zo best is volgens de algeheel geldende norm...(?) :blush::P

Daarom ook zal mijn werk aan mijn herstel altijd blijven voortduren. Niet om ooit hersteld te ZIJN, maar om te kunnen blijven genieten. Bewustzijn van mijn "zwakheden" maakt voor mij het leven de moeite waard en de zwaarte van mijn verslavingen draaglijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje goeie morgen.

Ja het is even wennen die eigen tabak, en juist die troep, ( ik heb ooit gelezen dat er zo'n 4000 smaak en verslavingstoestanden in gedaan worden) maakt dat je het lekker vindt. Maar als ik mijn eigen tabak rook, voel ik toch dat dat beter is en na verloop van tijd best ook lekker. T'is ff wennen weer.

Zo ik ga beginnen. Eerst eens alle troep opruimen zodat ik plaats heb. Moet alle bladeren, en dat zijn er misschien wel 700, wassen, dan de nerf pletten en dan met wasknijpers ophangen. Ik heb al wat bladeren gedroogd die ik kan gaan gebruiken. ;):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...