Gast Gipsy25 Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen iedereen! Lekker geslapen? Rare dag hoe lang is het WTC nou geleden? Dagpact Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen, serene lucht, beginnend met roze dan middenblauw en dan zacht grijsgeel..windstil, beetje nevel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 WTC _ 11 september 2001. Ik weet nog precies waar ik was. In een vakantiehuisje, stromende regen. Zette bij toeval de TV aan. Schokkend. Ik heb zeer vast geslapen. Werd ook wakker uit een droom, dat is altijd even lastig vind ik. Zo dus werken, ik hoop echt dat mijn inschatting goed is en dat ik er een half dagje van kan maken. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen, Gisteren uiteindelijk toch nog vrij vlot mijn dreads er allemaal uitgeknepen. Dus toch nog een aardige nacht kunnen maken. Voelt wel erg bloot nu zonder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen allen Dagpact: Gipsy Agnieta Blondie Nancy Ik heb mijn man net alle flessen wijn uit huis laten verwijderen, leek me beter. Gisteren moeilijk gehad rond vijven en dan is het niet goed dat er nog wijn is in huis. Ik heb geslapen als een roos overigens, toch wonderlijk, geen afkickverschijnselen. Beter zo. Ik ga snel op mijn fietsie weer naar mijn werk, fijne dag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 De zon komt hier prachtig door, even paar foto's maken.....dan poedelen en tuttelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goeiemorgen! Ik wens jullie allemaal een fijne en vooral nuchtere dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen frummers. Heerlijk en lang geslapen alweer. Buiten alweer een gulle zon aan een blauwe hemel met maar een enkele witte wolk. Krijgen we alweer een mooie dag? Inmiddels ook koffie en thee gezet, dus laat de dag maar beginnen wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deborah Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen allemaal. Ik was veel te vroeg wakker en kon niet meer slapen. Vanavond er maar vroeg induiken. Deze ochtend extra werken omdat een collega ziek is. Is ook gelijk wat afleiding. Vandaag ga ik de tiende dag in. Gaat goed alleen jammer van dat nerveuse gevoel de hele tijd. Iedereen een fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen Deborah. Knap hoor dag tien. En dat nerveuze gaat denk vanzelf wel over. Maar kan wel lastig zijn natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Ik zit net even te lezen dat Gipsy aangeeft op het dagpact te willen... lijkt mij ook een heel goed idee Gipsy, zet jezelf er dan even op? Trouwens... eerste hele dag inderdaad voor jou, dat moet een heel aparte ervaring zijn weer he? Hoop dat je een mooie dag er van kunt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goeie morgen lieve mensen. Ik zat 9/11-2001 in mijn atelier bij mijn manneke. Weet nog goed dat ik me wild schrok. Vandaag ga ik beginnen met mijn tabaksplanten op te gaan hangen om te drogen. Een hoop werk en doe daar wel een paar dagen over, maar dan heb ik ook voor zo'n maand of 10 te roken. Tabak zonder al die troep erin, want ze gooien er een hoop in heb ik gelezen, niet meer normaal. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Good murning Bol, ouwe tabakteler hahahaha... Maar je hebt groot gelijk hoor, al die rotzooi die ze er door gooien.... Je kunt natuurlijk ook gewoon stoppen met roken he? Ik ga er vandoor lui, genoeg te doen en genoeg te genieten. Maak er een mooie dag van, de zon doet zijn best in ieder geval al, voor ons de rest. Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Een op de valreep: zie dat Gipsy inderdaad weer is toegevoegd, gelukkig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goedemorgen, Hier nog bewolkt. Hopelijk komt de zon nog een kijkje nemen. Het zijn nog steeds rommelige dagen met heen en weer rijden tussen nieuwe en oude woonplaats. Vanmorgen in ieder geval in mijn nieuwe huis. Nog wat dozen uitpakken met spullen die ik niet weg wil doen, maar waar ik eigenlijk niets meer mee doe. Hoe moeilijk kan een mens het zichzelf maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Gipsy, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 (bewerkt) Stopen met roken Vonnie????? Neu. Dacht daar wel aan toen ik nog zoop omdat ik toen ook veel meer rookte. Ja Aggie dat weet ik maar ik heb ook de ervaring dat ik met eigen tabak niet hoest. Stoppen wil ik niet maar wel (gezonder) roken. Moghu Mary. Schiet het allemaal een beetje op in je nieuwe huisje? Mis je je ouwe huis niet? 11 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Zo, de administratie weer gedaan. Hoppa, op de fiets de wijk in. Jammer genoeg geen zonnetje hier, maar gelukkig aangename temperatuur. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Hoi Bol, Ja, schiet mooi op hier. Behalve opruimen nog kozijnen schilderen en deuren. Heb ik wat te doen vd winter Heb het hier hartstikke naar m'n zin. Ik mis mijn oude huis totaal niet. En m'n oude woonplaats ook niet. De tuin zal ik vast nog wel gaan missen, vooral als het weer gaat zomeren, maar ik heb hier een balkon dat ik heul gezellig ga maken. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Mogge....als een blok slaap ik Gaat ook hier net boven mijn kunnen Maar toch ...ben tevreden over mezelf Fijne dag...maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 goeiemorgen frummers. Aan mij de zware taak een volleyploeg het strand op te kirjgen. Eerst maar eens de markt op zal blij zijn als de kaasmarkt en de binnenstad weer van ons is. Aan de andere kant geeft het ook wel gezelligheid. maar die toeristen hebben geen benul waar een fietspad voor is en dat de weg ook voor fietsers is, ook naast/op de markt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 O ja hoor een balkon kan je zeker heel gezellig maken Mary met hangbakken enz. Zeker als het niet al te klein is. Het zal wel een omschakeling zijn maar gaat lukken hoor. Toch zou ik er niet aan moeten denken dat ik m'n tuin moet missen. Heb zo'n 600 vierkante meter waar een vijver in zit van zo'n 15 mtr. Moet naar m'n vissies s'ochtends om ze te voeren, en te kijken hoe ze het allemaal opeten. Zou dat echt missen als ik dat niet had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Goeie morgen lieve mensen. ......Tabak zonder al die troep erin, want ze gooien er een hoop in heb ik gelezen, niet meer normaal. ... ik heb wel eens het idee dat ik nou juist al die troep zo "lekker" vind. Niet zozeer de tabak, maar al die smerige toevoegingen.. Net zoals bij alcohol. Het "smerigste" van wijn is alcohol. En laat ik dát nou altijd het lekkerste van wijn (en al die andere drankjes met alcohol) gevonden hebben.. Door al dat "smerige" weg te laten wordt de behoefte eraan alleen maar groter. Het zijn vaak de "smerige" dingen die verslavend op mij werken. Andere voorbeeldjes: vet en zout en suiker in voedsel, (veel) geld in het daglijkse leven, Lelijke Eendjes in vervoersmiddelen, enz. Anders gezegd komt het er vaak op neer dat wat ik leuk en/of lekker vind, niet zo best is volgens de algeheel geldende norm...(?) Daarom ook zal mijn werk aan mijn herstel altijd blijven voortduren. Niet om ooit hersteld te ZIJN, maar om te kunnen blijven genieten. Bewustzijn van mijn "zwakheden" maakt voor mij het leven de moeite waard en de zwaarte van mijn verslavingen draaglijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 zoiets, ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Kohtje goeie morgen. Ja het is even wennen die eigen tabak, en juist die troep, ( ik heb ooit gelezen dat er zo'n 4000 smaak en verslavingstoestanden in gedaan worden) maakt dat je het lekker vindt. Maar als ik mijn eigen tabak rook, voel ik toch dat dat beter is en na verloop van tijd best ook lekker. T'is ff wennen weer. Zo ik ga beginnen. Eerst eens alle troep opruimen zodat ik plaats heb. Moet alle bladeren, en dat zijn er misschien wel 700, wassen, dan de nerf pletten en dan met wasknijpers ophangen. Ik heb al wat bladeren gedroogd die ik kan gaan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden