Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.... gisteren weer een etentje overleefd.... joehoeoeoeoe!

Ik moest vanmorgen vroeg op, dus zin om te drinken had ik niet.

Slecht nieuws, maar dat zet ik wel even op het huisdieren-draadje.

 

Goede dag allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat het gisteren weer gelukt is Nooit. 

en natuurijk ook een goedemorgen voor jou en Eline. 

 

Ik ga hier eens in beweging komen. 

Mensen, ook al schijnt het vandaag niet echt zulk mooi weer te worden.... maak er een wat van he? 

 

Dag dag  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

 

Blij dat Mark mijn ontbijt service heeft over genomen. Bedankt Mark  :)

 

Hoop dat Albert vandaag wat van zich laat horen maar ja ik ben ook zo'n geval om juist dan maar weg te blijven  :wacko:

 

Rapilos wat hartstikke fijn voor je die verlenging. Nu met een gerust hart een leuke vakantiebestemming uitzoeken.

 

Nou Jane ik heb vandaag ook weer raar gedroomd. Op 5 mensen na (en daar hoorde ik ook bij) kregen hun diploma van school.

Later moesten die andere 4 en ik bij de directeur komen om te horen dat we voor de 2e keer gezakt waren en we geen herkansing meer kregen.

Nou had ik een 5 voor Engels en daar was ik op gezakt en dat kwam omdat er tijdens het examen een Engels liedje gezongen werd

wat voor mij nauwelijks te verstaan was door de herrie van de band. Naderhand werden daar vragen over gesteld.

Had nog nooit zoiets doms meegemaakt als examen en vreemd genoeg waren de leerlingen allemaal medewerkers van mijn vroegere werkgever.

 

En ja Yvonne, ik was ff aan het spoken hier vannacht. Werd boos wakker van die droom en ben toen maar even achter de p.c. gaan zittten.

Gelukkig sliep ik een uur later alweer :D  

bewerkt door Aicha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Alles goed hier. Ik had bloed laten prikken. De huisarts zei: Dat is nog nooit gebeurd en u bent al 65. Dus ik dacht: Nou laat ik dat maar eens laten doen. Ook ivm met nogal zware pillen die de lever belasten. Ik heb vanmorgen gebeld voor de uitslag en alles was in orde. Ik blij! Ik ben gelijk iets leuks gaan kopen.  Matjes voor in de badkamer en een koffiezetapparaatje voor 2 kopjes. Ik had een te groot apparaat en de koffie was ook nooit lekker. Daarom nam ik maar oploskoffie. Nu heb ik net koffie gezet en het is heerlijk. Ook lekker iedere keer vers gezet net voor 1 of 2 kopjes. Niet in zo'n kan die je warm moet houden en waarvan de koffie niet lekker meer is na een half uurtje. Blokker is toch wel een fijne winkel. Ze hebben alles en voor ieder wat wils.

 

Nu ga ik hier een beetje lezen. Heb ik zin in. De zon schijnt niet hier in het zuiden. Het zou eens even moeten gaan regenen. Het is al lang droog.

 

Iedereen een fijne dag en dank voor het lezen.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, als je stap 4 (nog) haat en je er door van je stuk raakt, is het beter

deze nog niet te doen en eerst nog eens grondig met stap 2 en 3 aan de gang te gaan.

Praat hierover met je sponsor, of wie dan ook met wie je in vertrouwen over het stappenwerk kunt praten.

 

Als je voor jezelf een goedwerkende "relatie" met een voor jou goedwerkende hogere macht hebt gecreëerd,

hoef je nergens meer zo bang voor te zijn, ook (juist) niet voor stap 4. (Onbevreesd..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, je doet het goed. Stap vier is een heftige, neem niet teveel ineens op je, zoals Koh ook zei.

Het is niet de bedoeling om je schuldig te gaan voelen, kijk ook naar hoe je nu anders met de dingen omgaat.

Door er achter te staan dat je zoon naar een pleeggezin gaat, zet je al een vierde stap naar mijn idee.

Je erkent. En je houdt van hem. Dat is mooi. Kan even geen roosje op de ipad maken, denk het er maar bij xxx.

Een onverwachte wending op mijn werk. Ik kan er niet teveel over zeggen. Maar ik krijg er een goed gevoel bij.

En ja, dat gevoel van, zie je wel, er komt toch vanzelf weer iets goeds op mijn pad, ik krijg hulp op een manier die bij me past.

Appie, ik denk aan je.ik heb dat nieuwe dikke ABBA-fotoboek. Joh die plaatjes kijken, daar wordt je veel blijer van dan van drank.

Kun je je geld beter aanbesteden. Ik zou het je zo kado willen doen. Maar als je er zelf voor kiest is beter. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...