Yvonne Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Morgu frummers. Stikdonker nog en het waait. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 goeiemorgen. koffie is binnen, nu nog even yoghurt met fruit en dan in de benen. Mijn ritme verwondert meaf en toe nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Moggu Jen. Ik denk dat het ritme het mede mogelijk maakt om op de been te blijven misschien? Leuk trouwens van je nieuwe hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Dat denk ik ook wel Yvonne. Nu 's nachts gaan leven, dat zou me nekken. Bedankt. Ik kijk er erg naar uit. Het is een boerenfoxje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goedemorgen, fijn weer koffie van Yvonne, Jen een hondje, ik zo ook in actie en wel in het huis, er mag wel even een stofzuiger doorheen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 En ik ga afsluiten hier. Ik ga naar mijn werk. En ohohoh wat ben ik blij dat we tot nu toe nog geen gladheid en dat soort ongenoegen hebben gehad.... Luitjes, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Wie zet mij op het dagpact aub, zal binnenkort eens uitvogelen hoe dat werkt.... Hoi Dylan, grappig dat ik nu een beeld van je heb....( nav het filmpje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goeiemorgen allen! En inderdaad, ook ik ben blij dat we nog geen sneeuw of gladheid hebben. Jen, een hondje, wat leuk! Joris, fijn je weer even hier gelezen te hebben en dat het goed met je gaat!! Dagpact: Eline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Môin, Ja Yvonne, we rollen er aardig doorheen tot zover. Nog een week of 7, dan verklaar ik het voorjaar voor geöpend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Eline, in het vervolg gewoon typen wat nancy typt. Eenvoudiger kan het niet toch? En oh ja, dat filmpje, staat dat er nog op dan? Ik bedoel de link er naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goede morgen allemaal, Dank voor de koffie Dagpact: Eline. Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Wat is eigenlijk precies een boerenfox? Ik heb er ook eentje, althans, dat is mij destijds verteld, maar ben daar nooit precies achter gekomen. Kan wel eens een foto plaatsen want, dankzij een vraag van Jopie, ben ik er achter gekomen hoe hier een zichtbare (eigen) foto te plaatsen zonder tussenkomst van programma's als "mijn album" of imageshack etc. Wel een beetje omslachtig, maar het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Hallo maxi, gaat het al een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 En ik spring op mijn fiets en ben weer weg. Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 He Mark. Ik vroeg me laatst af; vormen die paar biertjes waar je het over had niet, bewust of onbewust, een excuus om die opname van je af te schuiven? Ik kan me best voorstellen dat ze daar niet ingericht zijn om mensen door een detox te trekken. Maar daar is in dit geval toch geen sprake van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goedemorgen allen, Vandaag dag 6 en zonder kater naar mijn werk. Let's go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Erwin! goed joh! Het 'gewone' leven gaat weer beginnen ... de zware decembermaand en alles wat erbij hoort heb ik gelukkig weer gehad. En de sneeuw mag van mij ook wegblijven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 een hele goeiemorgen weer frummers 13,nogwat graden, het lijkt wel voorjaar. Gauw bijlezen en dan te spinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goeie morgen kanjers. Dylan een boerenfox is familie van de terriërs. Er zijn er heel veel soorten van. Ze werden vroeger veel gebruikt om klein wild te vangen en uit te graven. Een hond die wel lief is maar vecht als een Pitbull. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Een boerenfox, zo is mij verteld en ik had er zelf een, is een boerderij hond. Heel trouw aan de baas, loopt altijd achter 'm aan. En ja die van mij beschermde je als een pitbull. Ze zeggen ook wel ' asbakkenras', een kruising van diverse rassen. Daardoor hebben ze een gezond gestel en worden heel oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 mogge... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Goeiemorgen, Hiernaast en hierboven een drukte van jewelste. Schoonmaakploegen zijn bezig de boel schoon te maken na de brand bij mijn buren, afgelopen donderdag. Ik ben dankbaar dat ik de dans ontsprongen ben. Heb natuurlijk wel gedacht hoe het zou zijn als hier ook alles zwart was geweest, of erger. Niet zozeer m'n "gewone" inboedel, die is vervangbaar, maar al m'n schilderijen.. ik heb er hier zo'n vijftig staan en hangen. Resultaat van zes jaar werk. Maar focus me dan toch maar weer op het feit dat dat niet zo is, dat ik geen schade heb. (op wat stank na). Een beetje bewuste dankbaarheid vind ik echter nu wel weer een beetje méér op z'n plaats dan wanneer alles gewoon voortkabbelt. Dan vergeet ik wel eens een beetje dankbaar te zijn voor al die "vanzelfsprekende" dingen die ik heb, dingen die wél goed zijn en goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Heeft dat te maken met dat herseninfarct of datgene wat je meegemaakt hebt afgelopen jaar Hannah? En oordoppen is dat dan niet iets voor je zodat het geluid wat gedempt wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinguin Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Hallo allemaal, ik ben hagelnieuw hier (zie 'wie is wie'), maar heb me voorgenomen hier gewoon eens aan te sluiten en dat doe ik met dit eerste berichtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Hallo Pinquin, welkom. Ik ben ook een nieuwkomer. Zit vandaag op dag 9.... (Ik dronk iedere dag). Ik heb het weer moeilijk vandaag. Kreeg een spannend, onverwachts, telefoontje. Zo stom dat ik dan uit gewoonte naar de koelkast loop om mezelf een wijntje in te schenken... Niet gedaan hoor, daar staat namelijk geen wijn, haha. Ook de supermarktgang vandaag was moeilijk. Mijn hoofd ging als een razende tekeer, zal ik wel, zal ik niet.... Ben zo klaar met mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden