Spring naar bijdragen

Maandag 6 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Wat is eigenlijk precies een boerenfox? Ik heb er ook eentje, althans, dat is mij destijds verteld, maar ben daar nooit precies achter gekomen.

Kan wel eens een foto plaatsen want, dankzij een vraag van Jopie, ben ik er achter gekomen hoe hier een zichtbare (eigen) foto te plaatsen zonder tussenkomst van programma's als "mijn album" of imageshack etc.

Wel een beetje omslachtig, maar het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Mark. Ik vroeg me laatst af; vormen die paar biertjes waar je het over had niet, bewust of onbewust, een excuus om die opname van je af te schuiven?

Ik kan me best voorstellen dat ze daar niet ingericht zijn om mensen door een detox te trekken. Maar daar is in dit geval toch geen sprake van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een boerenfox, zo is mij verteld en ik had er zelf een, is een boerderij hond.

Heel trouw aan de baas, loopt altijd achter 'm aan.

En ja die van mij beschermde je als een pitbull.

Ze zeggen ook wel ' asbakkenras', een kruising van diverse rassen.

Daardoor hebben ze een gezond gestel en worden heel oud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Hiernaast en hierboven een drukte van jewelste. Schoonmaakploegen zijn bezig de boel schoon te maken na de brand bij mijn buren, afgelopen donderdag.

Ik ben dankbaar dat ik de dans ontsprongen ben. Heb natuurlijk wel gedacht hoe het zou zijn als hier ook alles zwart was geweest, of erger. Niet zozeer m'n "gewone" inboedel, die is vervangbaar, maar al m'n schilderijen.. ik heb er hier zo'n vijftig staan en hangen. Resultaat van zes jaar werk. Maar focus me dan toch maar weer op het feit dat dat niet zo is, dat ik geen schade heb. (op wat stank na).

Een beetje bewuste dankbaarheid vind ik echter nu wel weer een beetje méér op z'n plaats dan wanneer alles gewoon voortkabbelt. Dan vergeet ik wel eens een beetje dankbaar te zijn voor al die "vanzelfsprekende" dingen die ik heb, dingen die wél goed zijn en goed gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Pinquin, welkom.

Ik ben ook een nieuwkomer.

Zit vandaag op dag 9....

(Ik dronk iedere dag).

Ik heb het weer moeilijk vandaag.

Kreeg een spannend, onverwachts, telefoontje.

Zo stom dat ik dan uit gewoonte naar de koelkast loop om mezelf een wijntje in te schenken...

Niet gedaan hoor, daar staat namelijk geen wijn, haha.

Ook de supermarktgang vandaag was moeilijk.

Mijn hoofd ging als een razende tekeer, zal ik wel, zal ik niet....

Ben zo klaar met mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...