voyager Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 aan het werk, hottentotten, je weet macht frei. tot over een maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Joehoeeeeee!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ben ik weer... Te lui om naar de apotheek te rijden. Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik keek, jopie. En ik luisterde hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 zijn dat jouw "kletspoten", Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 ... Ook al ben ik min of meer toevallig beland in een enorme suite met bubbelbadkamer waar mijn caravan tien keer in past: dat maakt allemaal niets uit. Daar zit t niet in. Dat laatste kan allemaal wel zijn maar je maakt ons wel reuze nieuwsgierig natuurlijk. Wat moeten we daar dan weer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Nou Jopie, ik ben blij dat ik ik ben en jij jij.. niet zozeer vanwege die "kletspoten", hoor. Maar tjongejonge.. waar je allemaal mee bezig bent.. Mooi om te zien en te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Eenzaamheid kan goed zijn voor een mens. De clichévrouw. 11 december 2013 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Hallo goed gesprek met Tactus gehad. Tel 0883822887. Vanaf vanmiddag vier uur kan ik niet meer inloggen,dit geeft mij een hoop rust,gezien ik erg dwangmatig ben. Jullie veel succes. Hot. Succes. Ik hoop dat je vindt wat je zoekt. Wat zou je willen? Je bent hier niet voor niets, toch? Zou je willen stoppen? Kun je het aan om te minderen (wat lijkt me dat moeilijk)? Sterkte de komende maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 En ook weer: DAGPACT Albert voyagerWillemmiranda Hardleers Ietjefietje Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 goedemiddag allen, ha die jopie alles goed...? ik ben weer lekker aan het sporten enz, voel mij goed fijne dag allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik ben helemaal in de gloria. Een prachtige fietstocht, de zon schijnt, het vriest en we hadden koude handen en voeten. Maar Kees mijn maatje, die nooit praat, begint af en toe een woord te zeggen. lacht dan zielsgelukkig als ik hem snap en we hebben contact, echt contact. Vandaag was het storm. Ik vroeg of het in zijn hoofd stormde en hij zei ja. Daarna was het Freek de Jonge (Denk ik toch) en ook dat bevestigde hij. Daarna een of ander Japans automerk (vilde ik maar in omdat we net langs een parkeerplaats fietsten). Maar hij lachte steeds zo blij, dat het helemaal niet uitmaakt wat hij zei. En dat ik me zo gelukkig kan voelen om hem en het fietsen an sich. Die man heeft geen idee (denk ik???) wat hij anderen weer brengt. Hij is de enige mens waar ik helemaal mijzelf bij kan zijn. Blij en uitbundig, introvert en sjaggie, wel of geen geluid, zingend, het maakt niets uit. Ik ben goed zoals ik ben, hij is echt altijd blij me te zien en staat tegenwoordig me beneden op te wachten met een grote grijns. De begeleider zei net dat als ze mijn naam noemen, hij al begint te lachen. Wat is het fijn zoiets te horen. Ik heb ook totaal geen verwachtingen meer naar hem. In het begin probeerde ik nog wel eens wat uit en dan gebeurde er altijd iets anders dan ik verawchtte of hoopte. Nu is er wat er is. Ooit noemde ik mijn dochter ISIS, en zij leerde mij veel in dit leven door niet te blijven leven. Pas nu vallen die lessen op hun plek. Er IS wat er IS Arjan, nancy en Afwezig reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Kirk, elke pas is er een moet je maar denken en goed dat je gegaan bent jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Wat mooi, Lady Jane. Je brengt me rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 lees ik net sms van dochter ze is met vriendin naar rotterdam kerststukjes maken met omaatjes in een bejaardenhuis. Ha ha. Wie weet haalt ze hier wel net zoiets uit als ik uit mijn tochtjes. Dezelfde dochter die vorig jaar nog zo puberde en vastzat in haar eigen wereldje. Waar een tussenjaar al niet goed voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik ben juist een beetje hyper/euforisch. Maar fijn het te delen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Een beetje euforie kan fijn zijn he. Voor mij is het gevaarlijk -> trigger, maar daar heb jij vast geen last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Nee, ik ken het zelden jen dus ik laad me er aan op. En mag zo te spinnen, dus dan ontlaad ik het teveel aan energie ook wel weer. Hoe is t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Wel, mijn dieet werkt uitstekend jane, 4 kilo op een week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 toch ben ik er niet jaloers op meis 2 kg darminhoud en vocht minimaal. banaantjes dan maar? sterkte! ik ben weer weg. fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Misschien is het wel een mooie afleiding voor je, wijfie? Die "balorigheid" moet je zien kwijt te spelen - prachtig woord vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 DAGPACT Albert voyagerWillemmiranda Hardleers Ietjefietje Arjan Tatum Beetje laat, maar het gaat om het eindresultaat. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 VM en Kameleon zijn jarig! Gefeliciteerd beiden. VM, wij schelen precies 12 dagen in leeftijd........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 (bewerkt) Vlaams meiske en Kameleon Van harte gefeliciteerd. Wat een jonge blonmme zeg. "Mij spreekt de blomme een tale,mij is het kruid beleefd,mij groet het altemale,dat God geschapen heeft !" G.G 11 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Goedemiddag, VM en Kameleon, van Harte gefeliciteerd Nog vele jaren toegewenst. Hot, er vandoor lees ik. Tja.. Jane, Een dag met een gouden randje voor jou. Leuk! Van de simpelste dingen wordt een mens vaak juist gelukkig. Kreeg vanochtend een doos Merci, omdat ik een dienst met iemand geruild had. Durf het bijna niet te zeggen...maar hij is bijna leeg. Ik zei nog zo; Dat is echt niet nodig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden