Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 maart 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

geeft niks Coco,
ik vind het gewoon moeilijk zo simpel is het.
Zou graag kunnen zeggen dat het anders is maar is helaas niet zo.
Maar blijf m,n best doen!

Is zeker geen ladidaahhh hoor,
zou willen dat ik net als anderen hier kan zeggen dat ik al maanden alcohol vrij ben maar is helaas niet zo.

Ik ben er al trots op dat ik niet meer elke dag drink, en dat ik veel minder drink dan voorheen.
Heb ik zeker ook aan ADB en dit Forum te danken.
En aan iedereen hier natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij mij was het een jaar geleden ook dat ik te licht was nl 55kg bij 1.76m. Nu ben ik 72 kg. Niet te geloven wat rust met je doet. Wil graag terug naar 65. Maar hoe. Ben nu bezig met het South Beach Dieet. Goed voor bloedvaten en gewicht. Geschreven door een cardioloog.Gezonde koolhydraten en vetten.De eerste 2 weken geen koolhydraten dat is de clou schijnbaar. Daarna aanpassen aan de mate van gewichtsverlies.
Geen honger lijden en dat is precies goed voor mij.

Jullie zullen wel denken wat zit die vandaag veel op het forum. Nou dat komt omdat ik vandaag geen auto heb .Heb ik uitgeleend. Kan nergens naar toe.
Ondertussen probeer ik wat klusjes op te knappen.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik naar imand toe wil gaan dan moet ik erg ver fietsen. Boodschappen doe ik te voet bij de Appie.
Ik vind het niet moeilijk om een time-out te nemen maar de klussen in huis schreeuwen me toe. Als ik met het Re-intrigatie bureau start dan heb ik veel weiniger tijd voor alles, het moet nu dus gebeuren.
Heb altijd administratie voor mijn werk gedaan en nu heb ik er een hekel aan. Maar er moet nu structuur zijn en meer komen om het niet drinken te kunnen realiseren. Daar gedij ik goed op voel ik.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoihoi
Lekker dagje
Wel een slechte nacht gehad, alweer een paar keer dus ik ga weer beginnen met melatonine.
Van alles aan het doen in mn huis.
Wordt echt heel erg te gek !
Begin het me nu echt eigen te maken, gewoon lekker voor een 1 persoonshuishouding.

Yajala alles goed met je ?? Weet je al iets meer over een eventuele datum ? Ik heb nog een kostuum liggen die ervoor af moet, en anders laat ik het liggen voor een andere gelegenheid. xxx :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook aan het eten beginnen, krijg trek van jullie verhalen mmm
nasi hier
en natuurlijk weer de nodige mee-eters
eet smakelijk straks allemaal
lekker glaasje water erbij;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog gauw even op de valreep

Ekstertje, Desi, Cathy, VN en EM
Dank voor de opbeurende woorden en de tips.

EmmaRoos: je hoeft niet altijd alleen maar te geven hoor, vragen en ontvangen mag ook, al is dat misschien soms moeilijker :present:

Desi: jij vraagt of ik genoeg opvang heb thuis. Helaas niet, ik ben alleen en in mijn omgeving weet nog niemand van "mijn probleem", behalve mijn psych, de ha en mijn (hapto)therapeut. Dus het is wel een allenig gebeuren, gelukkig lees ik jullie en dat helpt!

nu vraag ik ook even jullie hulp: ik heb zo een etentje met iemand uit een bestuur waar wij samen in zitten. Hij kent mij als wijndrinker, dat is hij ook!!
Daarna naar het Concertgebouw voor de Matthäus Passion. Leuk, mooi, zou je zeggen, maar........
Eten betekende altijd WIJN, en de pauze in het CB betekende ook altijd WIJN.
Dus als jullie nog een steunende energiegedachte over hebben stuur hem dan ajb naar mij, zodat ik vanavond als ik thuis kom kan melden dat vandaag dag 9 was!
Want ik wil wel, maar ben ik sterk genoeg????:$:angry:
Help!!!

Jannigje

Dit schrijven aan jullie helpt al wel een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje,

Verleden jaar met Anna ook naar de Matthäus Passion in het Concertgebouw geweest.
Een sjuutje in de pauze. Met een helder hoofd geniet men pas echt van deze wonderschone muziek.

Ook waren er méér met een sjuutje.
Je gaat toch voor de muziek.

Groet en geniet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, men hoeft niets uit te leggen.
Vanavond houd ik het bij een frisje, volstaat.

Lijkt me niet mis mee.

De ander geeft toch ook geen uitleg voor het wijntje.
Mijn ervaring is, dat men daar niet zo mee bezig is.

Vanavond drink ik eens niet, en klaar is men.


Uitleg.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje
0,25 flesje voor je gast en druivensap in wijnglas voor jou
met de mededeling dat je even wilt versoberen.
Klinkt als heel bewuste keuze aan mensen die je niets wilt uitleggen.
En dan kun je vanavond ook jus of spa nemen, want al bekend.
Het is wel slim om tegen mensen die je beter kent en vertrouwt iets meer
te vertellen of in elk geval eerlijk te zeggen dat je niet meer wilt drinken.
dan oefen je meteen in eerlijk zijn/blijven naar jezelf en het is geen schande Integendeel
het is iets om trots op te zijn en waar anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Alcohol is zo ontzettend een must aan het worden, dat het al niet meer bijzonder is.
Als ik wil lijnen noem ik het ook altijd versoberen, want zo wil ik het ook blijven zien.
Niet ik mag niet snoepen, maar ik wil niet snoepen zodat ik, als ik wel wil snoepen, er weer van kan genieten, snappiet nog een beetje? Alleen van die alco wil ik niet meer snoepen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...