Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 maart 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lees even een heeeeeel klein stukje terug..... Isa meid, wat kan ik me goed indenken hoe je je voelt.
En wat is het moeilijk dan om nuchter te blijven en je kop niet op hol te laten slaan.
Maar wat fijn dat het goed is verlopen allemaal.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit hier nog even een droom te laten bezinken, kan er wel een A4 mee volschrijven.
Ik droom heel vaak over een eigen georganiseerd feest.
Dat was dit keer ook weer helemaal geweldig; er gebeurde vanalles!!!!
Met heel veel details.... dansen met Herman van Veen bv.
Tja, hoe kom je erbij!

Pfff, nu douchen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Cathy en Yvonne en andere latere inloggers,

Hier ook raar gedroomt...Ook flink liggen zweten in bed en dat terwijl we er een dunner dekbed over gelegd hebben. Misschien nog naweeen van het stoppen met de alcohol?
Ook hier gezellig zingende vogeltjes. Zie ook regelmatig vogeltjes ons vogelhuisje inspecteren, maar er is nog geen koppeltje dat het aandurft;)
Zal zo eens lezen hoe of het Isa gisteren vergaan is, blij van jullie te horen dat het goed ging!

Iedereen een fijne dinsdag maar weer:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ben wat laat vandaag. Ik kan de laatste dagen niet wakker worden en slaap door mijn wekker heen. 6.30 uur is mijn vaste tijd als P. opstaat. Hoe zou dat toch komen?

Buiten koeren de duifjes en binnen miauwen gezellig de katjes. Nu nog hopen dat vandaag het zonnetje wil schijnen.:rose:

Maar het belangrijkste is dat het voor iedereen een droge dag wordt.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar het zo goed leek te gaan heb ik gisteren toch een terugval gehad.
In de supermarkt toch maar weer dat verdomde bavaria gehaald. En dat moest op natuurlijk :--(
Tevens ook sigaretten gehaald dus het was gisteravond weer het ouderwetse totaalpakketje :--( . De reden waarom kan ik niet zeggen. Nu ik er zo op terugdenk mis ik alle logica. Zou dit dan toch de verslaving zijn die gisteravond van me gewonnen heeft? Alleen gisteravond!

Het is nog geen 1 april en ik ben er stellig van overtuigd dat het me vanaf dan ook gaat lukken! Het moet gewoon en ik wil het ook...

Ik zal het boodschappen doen (enkele keren per week) beperken. Als ik maar niet in de verleiding kom alcohol te kopen komt het wel.

Voel me nu in ieder geval uhm alles behalve goed....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vic, zorg ervoor dat je geen honger hebt als je gaat shoppen in de supermarkt. Honger is bij velen van ons een trigger om te gaan drinken; met een volle maag is het gemakkelijker om te besluiten geen alcohol te kopen (en alleen de nodige zaken van je lijstje).

Succes vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Alaine: Goed plan! Ik ga voortaan maar inderdaad eens na het avondeten shoppen. Het is inderdaad zo dat als ik drink, ik het avondeten ook uitstel. Feit inderdaad!

@Witte: Zou het graag doen, maar ik begin elke dag om half 8. Dan is er nog geen supermarkt open. Ideen is wel om zaterdagmorgen te shoppen natuurlijk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja das lastig Victer
Dan blijft idd over dat je met een volle maag gaat boodschappen doen
En misschien op zaterdag morgen je frisdanken kopen, zodat je de rest vd week het pad van de dranken kan vermijden.
Ik wens je succes.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

Laterzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik baal ervan dat het na zo'n superweekend nu weer fout is gegaan!

Maar inderdaad. Ik zorg dat ik later boodschappen ga doen.
Als er nog meer tips zijn graag! Ik wil het minderen/niet drinken helemaal zelf doen. Merk nu al, dat ik ondanks mijn fout van gisteren veel aan dit forum heb!
Kan alle tips gebruiken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Victster: De schappen vermijden waar alcohol aanwezig is. Dus een nieuwe route kiezen. Daarna als je aan de kassa afrekend voel je je heel sterk want je hebt geen alcoholische dranken gekocht. Ik was daar heel trots op en op een gegeven moment zag ik wel alles bij anderen en dan dacht ik trots: Ik lekker niet meer. Gaf me echt een kick om door te gaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, de boodschappen

ik heb een tijdje de boodschappen besteld via internet
1x per 14 dagen en voor de rest , de verse groente en fruit enzo zaterdag op de markt.
maar hoe dan ook, het blivjen natuurlijk wel trucjes om jezelf voor de gek te houden

Dar,
zoek jij een nieuw huis voor jezelf en kat of een een plekkie voor de kat alleen?
staat hier een leuk huisje te koop! fundatie is al gedaan! :D

ik mijzelf even geestelijk voorbereiden!
vandaag komt de droger en ik maar tig wasjes om te draaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...