Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Pff Tas, word ik toch even stil van (en dat is heel wat.... ik die stil wordt;))Kan me jouw gevoel wel indenken hoor. Het is ook niet niks om die verantwoordelijkheid voor vandaag, voor morgen en voor de rest van je leven zomaar in je handen te hebben liggen. Dat kan zwaar wegen. En ja, wat ga je daar mee doen? Maar inderdaad, je gaf het zelf al aan: je hebt mazzel als je in de 'spiegel' kijkt, want je bent een verrekt leuk mens.Je heb een giga kar leeggehaald, klaar. Laat die leegte maar even. Je hoeft niks meer achter je aan te trekken. Over een poosje zul je merken dat je snelheid kunt maken omdat je niet meer een zware last torst. zul je zien dat je makkelijker gaat huppelen. Nu zijn je spieren nog een beetje stram.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank voor al jullie duimen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Enig idee wat ze gaan voorstellen voor die 'tussentijd' Emma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ik dacht dat er wat ergs gebeurd was tas, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tas:present:Von, geen idee, hoop niet dat het rotklusjes zijn maar we kijken wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dar, ik moet erg wennen aan jouw koppie, hahahaha:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tasseke,Ik sta verstomd, Dat is wat ik niet kan vertellen. Jij hebt het voor me gedaan. Dit is mijn gevoel. Kon ik het zelf maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goh lieve Tas, ik heb met ingehouden adem jouw berichtje gelezen. Ik denk dat je jezelf wel goed kent, hoe kun je anders zo'n prachtig stuk schijven. Ik kan me voorstellen dat je angstig bent, maar van de andere kant lees ik een hele wijze, sterke vrouw. Mijn compiment meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Mooi Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Heb nog niks gelezen, val dus misschien wel overal middenin nu...Als dat zo is sorry..Wilde even goedemorgen komen zeggen;)Ben net terug van een rondje hardlopen met mijn hardloopmaatje, ging lekker! We lopen altijd door een mooi natuurgebied hier vlak bij, dubbel genieten dus. Nu loopt het bad vol en duik ik er zo in. Boekje mee, kopje koffie mee...lekker! Zal vanmiddag bijlezen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Emma, ik zal extra hard voor je duimen dat het een gesprek wordt waar je toch een beetje voldoening uit kunt halen. Lieve luitjes, ik ga een beetje aan de slag hier. Voor iedereen die straks naar markten of festivals gaat hoop ik op een zonnetje. En voor alle anderen ook eigenlijk, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Desi, sterkte En ik sluit me aan bij wat Drup gisteren al zei: je bent een geweldige zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Succes Gerda,Aan alles komt een einde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 gebeurt niet vaakmaar ook ik ben stileigenlijk meer geroerd door het vertrouwen dat jullie in mij stellenthanksGa nu eerst even een kop koffie zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Suus: Hang onYou'll be fine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tasseke:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tas ik snap je angst. waar ik wil staan over 5 jaar? ik weet het niet.EM succes vanmiddag.Dar wel de muur blijven aaien anders komt het nooit af. wordt het mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dar moeten we niet storen, haar handen zitten vol:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Emma, succes vanmiddag!Misschien niet het werk wat je meteen zou willen, maar het is een begin.Tas, de vraag waar ik over 5 jaar wil zijn daar wil ik me juist niet meer mee bezig houden.Ik wil meer in het nu leven, en al die verhalen loslaten. Net als jij hebt gedaan.Misschien hoef je nog geen nieuw verhaal te bedenken?Ik wil niet meer willen.Gewoon aanwezig zijn en al het kostbare zien dat er al is.Had ik nou gisteren mijn koffer op de Dam laten vallen? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goeiemorgen allemaal.Desi, gecondoleerd meis,en ik wens je toe dat het kaarsje voor je zusjullie saamhorigheid extra bij mag lichten.Mooi om te lezen hoe je dit deelt, dank daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja jemig, zo'n paniek ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Goodmorning!!Dar, ik herkende je niet meer!! hihiDesi,nu is ze vrij van pijn, hoewel het voor jou nu pijn doet, denkaan haar!!Igor, Von,Bollie en al de anderen die ik vergeet Em. succes!!Dolfijn welkom!Vie (die al weg is) begin jij nu pas? Ik ben hier al vanaf 7 h. deze morgen bezig, deadlines!!!Nu eten maken want kids komen zo thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Tas, dat is mijn idee maar he, wat ik net zei.Voor jou is het misschien nu wel heel belangrijk om je zulke dingen af te vragen.Ik heb ook alle vertrouwen in je.Beperkt middel toch, zo via de comp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Lieve Tas,je staat weer op dat kruispuntje bent nederig en dat is mooidenk ik. je bent ook een mooi mens,gelukkig kun je dat zien nu.Het gevoel wat ik krijg als ik je leesis dat je iets moois hebt verworvenin de 2 jaar dat je je kar hebt opgeruimd:vertrouwen.Je hebt hard gewerkt meis, ik hoop dat ikover 2 jaar (liever eerder, ha ha) ook op datpunt zal staan. Met jouw voor beeld voor ogen,kies ik daar nu wel voor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden