Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei


Aanbevolen berichten

Hahaha nee hoor Dees je hoeft niemand in te schakelen hoor. Ik weet niet of het echte jaloezie is, kan me daar niet iets bij voorstellen. Honden wel. Ik denk dat het toch erg territoriumgericht is. Is het echt flink vechten dan? Zijn het allebei katers? Ik zou ze rustig laten vechten, omdat dan ieder zijn plaats weet, Dan gebeurd het af en toe nog wel maar misschien minder, of het moet te erg worden maar, ze zijn wel gecastreerd?
Ja en dat krabben betekent vaak dat hij iets onder wil graven, b.v. z'n eten of z'n poepies. Als hij het overal doet is het misschien toch een beetje een tik.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Desi, kijk eens op National Georgraphic, daar is een serie Dog Whisperer.
Daar worden allerlei gedragsproblemen van honden besproken en aangepakt(O pardon, ik dacht dat het over honden ging.)

Er is een wonder geschied! Ik heb mijn agenda zojuist gevonden. In de wasmand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een poes en kater(zus en broer). Ze bijten dan elkaar, eerst helemaal aflikken en dan bijten ze in de vacht. Fieke heeft een klein wondje achter haar oor, dus het gaat soms toch wel hard denk ik. Meestal blijft het bij een pluk haar. Nollie is gecastreerd en Fieke gesteriliseerd. Zal dus wel een spel zijn.
heb je de foto's gezien. Ze staan in mijn profiel.
@Yaja: ja voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een beetje in de war Dees omdat je naar Lady vroeg maar ze heet Lotus!

Ze is ook gek op wc papier dus de naam hebben we goed uitgezocht!

Ze is denk ik al verdubbeld sinds we haar hebben maar wat een feest zeg zo,n pup in huis!

Ze kan al aardig alleen zijn en zindelijk maken lukt ook aardig,
uitslapen doet ze helaas niet! pppff,om 6 uur begint ze te gillen en moet ze echt naar buiten maar daarna kunnen we haar nog wel even alleen laten en duiken we gewoon weer terug ons warme bedje in.

Ze begint nu wel al aardig te puberen maar dat is eigenlijk wel heel leuk!

Met m,n prinsesje gaat alles goed,
we moeten 18 mei terug naar het ziekenhuis en dan gaan ze vertellen wat ze precies gaan doen en wanneer ze geopereerd zal worden.
Ze lheeft nu al een paar weken een spalk en dat gaat eigenlijk heel goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Die loopt nou dus echt met een vetleren muilkorf en ze laten het nou wel uit hun harses om zonder dat ding een stap buiten de deur te zetten.




Allereerst, Desi gecondoleerd en sterkte de komende tijd.

Hoi Carolien,

Ha, dat doet mij denken aan een leuk tafereeltje wat ik eergisteren meemaakte. Ik zat in Amsterdam in
de stadsbus vanaf het Centraal naar mijn buurt. Eén van de haltes is vlakbij een coffeeshop. Daar zit buiten
een verdrietig kijkend hondje. Misschien inderdaad van het type dat met foute baasjes agressief
kan worden. Maar deze keek of hij zijn baasje zat was en wilde ontsnappen. Hij (of zij) zat niet aangelijnd.
Toen de deur van de bus opende, zag je hem denken. Plotseling begon het hondje te lopen en stond
al alleen en 'bevrijd' in de bus. Ik moest lachen joh. Maar helaas voor het hondje kwam zijn baasje, een
lange slungel die er wat agressief uitzag, de bus ingerend en sleurde hem weer naar buiten.

Het hondje heeft even zijn aan vrijheid mogen ruiken. Ik denk dat hij/zij het binnenkort wel weer
probeert, want hondjes willen ook vrij en gelukkig zijn.

Allen, een fijne Bevrijdingsdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je yvonne! heb nl batterijen nodig voor mijn marktplaats project (gaat zo moeilijk foto's maken als je batterijen leeg zijn van je fotoapparaat) ga maar eens wat kleding proberen te verkopen! En als dat lukt, van de centjes maar wat nieuwe kleding kopen! Daar heb ik nu echt heel erg veel zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

als eerste Desi,

het doet pijn om los te laten
zeker als het een definitief los laten is
de afgelopen weken zijn zo intensief geweest
alle pijn en liefde waren aanwezig
alle herinneringen doorgenomen
en langzaam aan het afscheidt begonnen
het is mooi geweest
het leven is geleefd en je zus is verder gegaan
daar zit je dan, met lege handen
en moeilijk te begrijpen dat dit echt het beste was

heel veel sterkte de komende tijd
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tasseke:
Haar te zien over gaan was een opluchting. Ze heeft de laatste 7 weken thuis ontzettend had gestreden. Ze kon niet accepteren. Wij denken dat ze gewacht heeft tot haar dochter afgelopen vrijdag haar Gala van school meegemaakt had (Ze zit in haar examen jaar). Wij hebben haar dezellfde avond foto,s laten zien en daarna is het heel hard gegaan. Zondag is ze geholpen met een medicijn waardoor ze rustig werd en is blijven slapen. Dit afscheid was fijn want ze was bang om te stikken. Dit is haar bespaart gebleven. Ze had zo'n ontzettende overlevings drang. Niet te geloven bij iemand die al 2 maanden niet meer gegeten had alleen gedronken. Haar bewustzijn was weg maar zij was er nog en zo hebben wij afscheid genomen. Je weet dat het komt maar toch..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ya is ook weer in beeld. Leuk!!!!!:)

O goeie morgen Dolfijntje.

Suus nog één nachtje meis en dan heb je morgen, als je daar bent, misschien rust.:present: Heb je je spullen al in gepakt? En hoelang ga je daar verblijven? Sluit de behandeling gelijk aan, of moet je dan weer naar huis terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...