Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@isa
Ik weet denk ik ongeveer hoe het werkt. Was niet heel lang maar toch ben al eerder twee weken zonder geweest. Weet hoe het verlangen voelt om toch terug te gaan..Weet wel hoe je jezelf gemakkelijk dingen kan wijsmaken. En ik weet hoe ongelofelijk absurd dingen klinken als ik ze zelf zeg..Maar laat ons zeggen dat ik goed ben in excuses verzinnen voor mezelf. Alhoewel het niet zo aanvoelt. Laat me met rust maar haal me hieruit. Zoiets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@witte
Het linkerbeen? Ja kan ik inkomen ;-).
Ik wil inderdaad anders zijn..ik weet alleen niet of ik het aankan. Ik weet niet of ik zonder drank diegene kan zijn die men verwacht..Moet ik aan dat beeld van anderen voldoen? Nee..maar voel die druk wel heel fel. Misschien ben ik mijn ergste vijand op dat gebied.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom probeer je het niet 1 dag, net als dolfijn vandaag doet??
Eigenlijk zoals we allemaal het vandaag weer proberen

Kun je voor jezelf uitmaken of je je dan wel of niet beter voelt.
Uiteindelijk moet je het toch allemmaal voor jezelf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje
Ik eet als ik niet drink. En ik drink als ik niet eet :-). Het ging een tijdje beter met me. Dronk natuurlijk nog wel genoeg maar at goed. Vandaag naar de dokter geweest om terug op medicatie te komen..Ook met drinken kan je niet alle gevoelens wegwerken om zo maar te zeggen. Nu zou het het moment moeten zijn. Het moment om te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje
Ik weet het niet :-(. Misschien tegen me roepen?? Misschien me ff flink slaan? Ik weet het niet meer
@Witte
Zo voelt het al een paar jaar niet meer :-(. Het is alleen nog maar vechten tegen..mezelf eigenlijk.
Misschien moet ik mezelf een datum opleggen?
Kan niet slechter worden toch? Hoop ik..toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje hoe zou die nieuwe fleur eruit moeten zien? En ben je ooit in therapie geweest?
Hoe kom je nu bij slaan? ik denk eerder dat je een warme arm om je heen moet hebben, wat berip, wat liefde.
Ik denk dat slaan niet helpt of wel? Waarom zo'n hekel aan jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja ben al een keertje in therapie geweest. Niet om het drinken. Er zijn wel meerder kanten van mezelf die wat bijschaven nodig hebben. Maar ik begreep hem niet. De therapeut dan..Echt geen fluit..
Morgen maak ik een afspraak bij een andere. Zorg er wel voor dat mijn collega's me die flinke duw geven :-).
De nieuwe fleur? Gelukkig met zichzelf...meer niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@witte
Niets op trots op te zijn maar ja natuurlijk..Er zou een andere fleur hier zitten moest ik niet gedronken hebben. Kan alleen maar eerlijk zijn..6 mei? Dat is morgen al..stom antwoord hé..
Sla mij maar af en toe hoor bolletje. Soms werk ik beter onder een flinke duw dan onder een boel liefde..
Ik heb gewoon een hekel aan mezelf. Ik ben niet mooi, ik voel me niet mooi..Niemand die het me ooit zei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou fleur,
pak dan vandaag de dag om is heel goed te kijken
of je echt wilt stoppen met hoe je nu bezig bent.
Ik denk dat je jezelf bijna niet slechter kunt voelen dan je je nu al voelt.
- Wil je dit houden
- ben je hier blij mee
Dat soort vragen dus.

Morgen kijken we allemaal op de draad van 6 MEI of je echt jezelf wilt aanpakken.
Naar mijn idee hebben jij en je dochter daar recht op!!
De steun kun je hier krijgen, maar jij moet t gaan doen.......
Ik wens je succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ook ik zit nu in tweestrijd, ga ik wel of ga ik niet een fles wijn halen. Neeeee ik ga het niet doen.
Ga straks maar een potje thee zetten, wordt er wel onrustig van het idee niets in huis te hebben, maar so be it.

Moet door de zure appel heen bijten, hou wel niet van zuur maar ok:angry:

Ik moet het vandaag volhouden want dan heb ik de eerste stap gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop eigenlijk dat je morgen besluit hier vaker te komen
want je humor bevalt me wel....
Ga er vanuit dat die nog leuker is als je nuchter bent, kun je nog scherper zijn nl....

Ik ga even wat doen Fleurtje

Latezzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...