Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Desi:
Gecondoleerd en héél veel sterkte de komende tijd en daarna. Het was verwacht, maar dan nog. Mijn moeder is aan borstkanker overleden. Op zich kwam haar overlijden bijna als een bevrijding, voor haar zelf en voor ons. Het was een lijdensweg...De klap voor mij kwam eigenlijk pas na een jaar. Nogmaal heel veel sterkte...

Dar:
Wat ben je bruin geworden meid;) Zonnebankje?:P Enne...gefeliciteerd met je boekenbon! Tof!! :)

Dolfijn:
Succes vandaag met je nieuwe start!

Woman:
Geniet van je date! Wat gaan jullie doen?

Yajala:
Veel plezier bij het bevrijdingsfestival! Lijkt me leuk!

Tasseke:
Wat ben jij goed in woorden! Je zou een boek moeten schrijven...Echt! Ik snap je gevoel wel een beetje. Aan de andere kant is je onzekerheid ook wel wel weer een mooi gevoel. Je staat voor nieuwe kansen en mogelijkheden zonder die kar om mee te sleuren...Beangstigend, snap ik...Maar ieder begin is in feite beangstigend, toch? Loslaten en opruimen (je kar met troep) en opnieuw beginnen. Misschien wel hetzelfde als stoppen met drinken. Loslaten (de drank) en opnieuw beginnen was toen ook vast beangstigend en moeilijk voor je...En zie waar dat je nu gebracht heeft?

Emmaroos:
Succes met je gesprek!!

Witte:
Ja, zo'n bad is heerlijk! Zeker na het hardlopen, heb altijd het idee (zit vast tussen mijn oren) dat mijn benen daar heel blij van worden. Neem meestal een boek mee in bad, anders is het bad voor mij de perfecte piekerplek en is het dus niet meer ontspannend...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhh jij wilt mij op verkeerde been zetten he;)
Heb net ff je wie is wie gelezen.
Heel verhaal zeg.
Kijk maar lekker rond hier zou ik zeggen.
en als je wel klaar bent voor ditjes en datjes, ben
je zoals ik net al zei van harte welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Eks. jij ook weer gezellig in de huiskamer meid? Toe neem nog maar een lekker bakkie. 'k Heb net verse gezet:P

Fleur, je kunt in het begin gewoon mee lezen als je het eng vind of niet weet of je hier wel thuis hoort,, en op het draadje wat je zelf gemaakt hebt, vragen stellen over b.v. jezelf:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@witte
Je hebt er twee dus welke is het verkeerde? ;-)
@Desi
Ik ben er zelfs niet aan begonnen..
Vandaag naar de dokter geweest. Nou ja weer lekker liggen janken..Dus gaan we maar weer ff drinken..nog maar een keertje lekker liggen janken..Ik weet dat het moet stoppen. Ik hoor iedereen wel zeggen waarom en ik weet het zelf ook. Maar wat als ik stop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dus precies waarom het hier zo een drukke boel is Fleurtje
We zijn allemaal bezig om anders met de alcohol om te gaan
en dat is heel lastig, moeilijk, vervelend, enz enz
maar met de hulp van elkaar is het wel te doen.
Gedeelde smart is halve smart in dit geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum...vriendje heeft onverwacht een vrije middag genomen en kwam net binnen. We gaan zo wat met ons gezinnetje ondernemen, gezellig. Hier begint het bevrijdingfestival pas om 17.00 uur, helaas. Krijgen om 17.30 uur een logeetje voor 1 van de kinderen. Dat festival zit er dus voor ons helaas niet in, we passen dan nl. niet met z'n allen in de auto:(
We gaan zo maar wandelend een DVD halen, kunnen de kinderen vanmiddag kijken. Neem ook nog een "lekkere" triller of zo voor het vriendje en mij mee, gaan we vanavond lekker bankhangen:)
Ga dus maar weer uitloggen:$ En ik was er net! :(

Misschien tot later! En Bol nog bedankt voor het bakkie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zouden mensen om verschillende redenen drinken? Of allemaal om één met dezelfde grondslag? Ik vraag het me af...
Het liefste zou ik gewoon willen verdwijnen en niets meer voelen. Wil niet met de achterlijke breuk om, wil niet met de dood van mijn broer om, wil niet met het zielige ik om..wil niet om met de schuldgevoelens, wil niet om met het groot minderwaardigheidsgevoel..Wil niet mezelf zijn.
Waar zit de dokter ;-).
Sorry ben ff mezelf niet alhoewel ik zelfs niet weet wie dat juist is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...