niwi Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 in de tijd dat ik bij AA ben....heb ik al zoveel mensen meegemaakt... er waren er ook tussen die wel heel plotseling HET licht gezien hadden....blijkbaar.... ze moesten en zouden het allemaal en wel direct verkondigen.... gingen voorlichting geven in instellingen en op scholen.... maar ze vergaten 1 ding....nl. zichzelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael17 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: niwiin de tijd dat ik bij AA ben....heb ik al zoveel mensen meegemaakt...er waren er ook tussen die wel heel plotseling HET licht gezien hadden....blijkbaar....ze moesten en zouden het allemaal en wel direct verkondigen....gingen voorlichting geven in instellingen en op scholen....maar ze vergaten 1 ding....nl. zichzelf....quote> Niwi, dat is heel correct wat je zegt. Je mag nooit jezelf vergeten! Maar ik ben mij daar ten zeerste van bewust! Ik ben mss iets te enthoesiast hier zaken beginne posten. Maar soms denk ik niet altijd even goed na, en overdrijf ik in zaken! Ik dacht, ik ga dit hier op het forum zetten, en ik kan er mss mensen mee bereiken. Ik wou dit gewoon doen om te helpen. Maar ik heb nu net opgeschreven voor mezelf dat ik zaken met MATE moet leren doen ... Dus ik heb weer iets bijgeleerd vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goedemiddag luitjes, we hebben allemaal een scrollknop toch? Mooi weer is het hier, ik ga snel naar buiten, de zon in. Fijne dag allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 soms is less more Michael en een goeie les ook idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 tsja Niwi, ik herken daar wel wat in, met jezelf aan de slag gaan was/is voor mij heel moeilijk, als ik dan zoiets als voorlichting o.i.d er tegenover kan zetten, hoef ik (weer) niet met mezelf bezig te zijn, en het houdt me wel droog, alleen ik viel telkens terug nu doe ik e i n d e l i j k wat me al ZO vaak was verteld ''kalmpjes aan'' ''per 24 uur'' en idd, ik ben nog nooit zo lang droog geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik ben niet zo goed in scrollen Tina nog veel te leren ook. Nu ook maar naar buiten het is een heerlijke dag, enjoy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael17 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: jane4soms is less moreMichaelen een goeie les ook iddquote> idd ! less is more! kga deze ook opschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: jane4Ik ben niet zo goed in scrollen Tinanog veel te leren ook.Nu ook maar naar buitenhet is een heerlijke dag,enjoy!!!quote> hahahaha, ik ook niet,aldoende leer ik.Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Tegen Michael moeten we iag niet zeggen om zich "netjes" voor te stellen bij Wie is Wie.. Welkom Michael, miss niet een slecht idee om hier zo af en toe es mee te lezen en schrijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 awel dan...euk vant hentse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Nog niet helemaal bijgelezen, maar ik moet weer even aan de slag. Maak er allemaal een goede dag van frummers. @ Marjo: van harte met je verjaardag. Veel plezier vandaag. @ Rosa: fijn dat je er weer bent. @ Rae: ik hoop zo dat het vandaag weer goedkomt voor je. @ Suiker: met je eigen huisje (wel/geen tuintje) verveel je je beslist niet. Er is altijd wat te doen. @ Nancy: ik heb je nog niet gelezen, maar had je wel gemist. Snoepjes oma: maak er een leuke dag van. Ik ben pleegoma en geniet ervan. Ik heet oma ...(met voornaam). Tot later allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael17 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeTegen Michael moeten we iag niet zeggen om zich "netjes" voor te stellen bij Wie is Wie.. Welkom Michael, miss niet een slecht idee om hier zo af en toe es mee te lezen en schrijven....quote> GA ik zeker doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: LytseNog niet helemaal bijgelezen, maar ik moet weer even aan de slag.Maak er allemaal een goede dag van frummers. @ Marjo: van harte met je verjaardag. Veel plezier vandaag.@ Rosa: fijn dat je er weer bent.@ Rae: ik hoop zo dat het vandaag weer goedkomt voor je.@ Suiker: met je eigen huisje (wel/geen tuintje) verveel je je beslist niet. Er is altijd wat te doen.@ Nancy: ik heb je nog niet gelezen, maar had je wel gemist.Snoepjes oma: maak er een leuke dag van. Ik ben pleegoma en geniet ervan. Ik heet oma ...(met voornaam).Tot later allemaal, Lytse.quote> Oma Lytse xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Van harte welkom Michael. Ik hoop dat je veel succes zult hebben op je eigen site. Goed hoor om een eigen site op te starten. Nu maar hopen dat er veel jongeren komen, want leeftijdsgenoten die ook verslaafd zijn kunnen heel goed geholpen worden door mensen van hun eigen leeftijd:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Iemand al iets van Rae gehoord? Het heeft best impact gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Op het eerste zicht lijkt Michael17 toch wel sterk hoor! Ik begin aan mijn eerste zaterdag, dag 7, ...Even mijn zaterdagse rituelen bij de kraag vatten. Normaal wordt het vooral opruimen en poetsen, tussendoor de kids brengen naar hier en daar, 's avond's proberen iets te doen voor mezelf. En daar hoorden minstens twee flessen witte wijn bij. Zo creëerde ik voor mezelf een soort "gezelligheid". Om dan tegen 5 uur in de namiddag reeds te versuft om nog een poot te verzetten. Eerste roes uitslapen en daarna verder sukkelen. Zondag de hele dag moeten recupereren en dus niks aan die zondag te hebben. Om tegen zondagavond opnieuw aan de volgende fles te beginnen. En maandag met een klote gevoel de week te beginnen en jammeren over al die verloren tijd. Als ik het analyseer, brengt zo een weekend niets maar ook niets van meerwaarde, gezelligheid, vreugde, tevredenheid mee....De wijn brengt zoveel illusie mee! Het Engelse woord Spirit vind ik best treffend. Een Geest bedwelmt me en neemt bezit van mij als ik drink. Dus extra opletten vandaag, zeg ik tegen mezelf. Dag 7 jaagt de Spirit weg! Wat betreft Rae die ligt wellicht nog in zijn bed... ------------------------- ik baad in zuiverheid, schoonheid en licht pinksteren: 27-05-2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Michael17 ik heb je website op FB gelanceerd. Ben benieuwd naar het effect! Echt sterk, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael17 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: bolletjeVan harte welkom Michael. Ik hoop dat je veel succes zult hebben op je eigen site. Goed hoor om een eigen site op te starten. Nu maar hopen dat er veel jongeren komen, want leeftijdsgenoten die ook verslaafd zijn kunnen heel goed geholpen worden door mensen van hun eigen leeftijd:).quote> thx! ik hoop inderdaad dat ik sommige jongeren zou knn helpen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael17 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Michael17 ik heb je website op FB gelanceerd. Ben benieuwd naar het effect! Echt sterk, hoor.quote> ik ben ook benieuwd ! veel succes jij ook nog!! is er mogelijk tot chatten hier ofniet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael17 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: SpudMichael17 ben net even op je website geweest, RESPECT hoor!! En herkenbaar in sommige zaken. Ik hoop dat je het zo vast kan houden, want daar kunnen nog veel mensen een voorbeeld aan nemen. Zou je wel iets voor me willen doen? Want dat is toch wel een doorn in mijn oog. Bij je introductie zeg je dat je op 16/7/12 gestopt bent maar als ik je goed begrijp moet dat 2011 zijn. Is maar een klein detail, maar voor stoppers toch wel een belangrijk detail. Succes man!!!quote> ok thx! voor feedback en complimenten, ik zal het eens aanpassen ! het moet idd 2011 zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hallo ! ik meld me weer's een keertje ik heb van de week weer eerste gesprek gehad met de jellinek en was wel verfrissend om de plussen en minnen van het gebruik tegen elkaar weg te strepen. ik ben alleen de eind datum van het drinken vergeten maar ik denk dat ik ongeveer een week of 3 nu droog sta ik wil ook niet te ver vooruit kijken wat ook hebben ze me geleerrd dat het dan zo uitzichtloos is, dus kleine stapjes en week voor week de boel bekijken en natuurlijk niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Marjo famke, van harte mei dien jierdei:present: Beetje briek Fries maar he, de zon schijnt. Dag allemaal. laat die eerste staan. Het loont de moeite, echt waar. Niet altijd gemakkelijk maar het leven is beter zonder drank. Voor mij toch. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Goedenmiddag allemaal, draadje gelezen. Net wakker ook, eindelijk echt weekend, zal een moeilijke worden want voor het eerst in 20 jaar ga ik hem nuchter beleven. Allereerst welkom micheal.. Fibo, ik had er precies hetzelfde gevoel over. Ik maak al 15 jaar websites over allerlei zaken en een van marketingstrategien om een website onder de aandacht te brengen (en dat is er al een van VOOR google) is spammen op gerelateerde chat/message-sites als deze, door bijvoorbeeld een URL in je onderschrift of eentje in je profiel en dan maar zoveel mogelijk posten, dat was de SOFTE aanpak. De ongeneerde aanpak was zoals micheal nu doet, je URL in al je eerste berichten plaatsen. Micheal moet goed begrijpen dat dit een site is voor en door slachtoffers van het beest genaamd alcohol en dat dit soort praktijken nieuwkomers eerder afschrikt dan aanmoedigt. Voor de rest, goed dat je er al een jaar af bent micheal, nu over naar de orde van de dag en ik hoop dat de moderator ingrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Fibo, wat mij betreft heb je helemaal gelijk, ook ik hou hier niet van. Reclameboodschappen hoef ik ook niet hier. Het lijkt meer op zieltjes winnen. Ik vind het een vervuiling van dit forum. Ik zal nu wel erg vervelend overkomen, maar ik erger me idd hieraan. Nou ja. scrollen maar weer. En over tot de orde van de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik zal dan wel erg naief zijn maar ik vind dat Michael gewoon, net als ieder ander, met open armen ontvangen moet worden. Niet alles uitpluizen en invullen. Dan krijgt iemand hier al gelijk een stempel en dat vind ik niet nodig. Geef iedereen gewoon een kans, wij hebben die ook gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden