Spring naar bijdragen

Woensdag 1 augustus 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Borrie, natuurlijk trekken we je er doorheen lieverd. En je gaat het zeker redden hoor daar twijfel ik niet aan. Kom maar veel in de huiskamer zodat we met je kunnen delen. Er is altijd wel iemand die naar je kan luisteren.:heart:

Mensen ik moet zo werken en zie jullie vanavond weer.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen.

Borretje, is me dat schrikken!

Kan me voorstellen dat het nu moeilijk is voor je maarrr........ je kunt het, zeker weten.

Sterkte meis!

Wens Niwi van mij ook sterkte en ik wens hem een snel en goed herstel.

Ben blij te zien dat Snoep zich weer gemeld heeft en vandaag heerlijk aan het strand ligt met haar maatje en kinderen. Hoop voor jullie op een prachtige :rose:nige dag.

Voor alle anderen natuurlijk ook:)

Zelf mag ik nog 3 daagjes werken en ben dan 2 weken vrij. Heeeeerlijk vooruitzicht.

Blijf wel in de buurt en ga daagjes uit, in mijn eentje of met mijn zussen - ik zie wel.

En anders heb ik thuis ook nog wel wat te klussen.

Lidia:present: vind het fijn voor je dat het zo goed met je gaat.

Met mij gaat het ook goed, af en toe nog aan het drinken maar niet (te) veel. Het smaakt me ook helemaal niet, maar ja - af en toe toch proberen natuurlijk. Is gewoon ondeugd.

So far so good en ik vind nu al dat ik het goed de baas ben, maar een nog grotere baas zal worden en blijven.

Het is mijn leven en daarin ben ik op alle fronten het roer aan het omgooien.

Soms misschien niet op de meest handige manier maar dan nog.

Veranderingen zijn merkbaar en gaande - ook voor mijn omgeving:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Travel. Je ziet de veranderingen in je leven gebeuren,

en je gaat er zo heerijk ontspannen mee om.

Geweldig.

Alles wat je zelf forceert, of je op laat leggen door anderen,

zou averechts kunnen werken.

Ik heb er zelf veel aan gehad in turbulente tijden veel

te schrijven.

Ciao, nu echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

wat is dat schrikken, Niwi!!

maar zoals jane zegt als er ene kan knokken is t de Niwi toch..

Sterkte Bor :heart:

Ik ben minder op het forum.

Grote vakantie dus veel met de kids op stap.

Dus ook vaak met de auto.

Net voor de vakantie, aanloop periode zeg maar terug veel hier geschreven omdat ik de vakantie dan ook zonder alcohol wilde doorbrengen.

Dat lukt eigenlijk zonder problemen. Miss ook daarom dat ik hier minder schrijf, omdat ik niet zo met drinken bezig ben.

Maar ik volg jullie wel (aagje, wil op de hoogte blijven he).

Liefs en sterkte aan allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Dat is schrikken zeg, dat bericht van Niwi. Bor, wil je hem de groeten doen? En ook voor jou heel veel sterkte en het is net al gezegd, niets is een reden om te gaan drinken. Kop op meis.

Jane ook heel veel sterkte ivm het overlijden van je buurvrouw. Ook al is het een mooie leeftijd, missen doen we onze naasten, ongeacht de leeftijd.

Haddock, wat fijn om je even te lezen, blijf hier maar lekker schrijven hoor. Hoop dat het verder goed met je gaat.

Sha en Snoep, veel plezier vandaag op het strand, een heerlijke dag uitgezocht.

En Bo, wat ik steeds tegen jou wilde zeggen, wat ben je altijd lief tegen iedereen hier op het forum, iedere keer valt me dat op in je postings.

Super gewoon, een kanjer ben je!!

Vandaag ben ik vrij en ik ga daar heel erg van genieten. Weet nog niet precies wat ik ga doen maar ik zie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

De ochtendploeg is al weg en alleen Jen is ook ingelogd.

Mijn wandeling zit er weer op. Tevreden gevoel.:)

Allereerst:

@ Niwi: ik hoop dat het allemaal goedkomt. Veel sterkte. :heart:

@ Bor: wat zal je geschrokken zijn. Doe Niwi de hartelijke groeten als je hem spreekt.

Hetzelfde geldt trouwens voor de ernstig zieke Sailor en zijn maatje Anders.

Ook alweer even niets van gehoord. Ik hoop dat het langzamerhand beter gaat met Sailor.:heart:

@ Sha: nogmaals voor jou, Snoep en haar dochtertje een fijne dag. Het weer zit in ieder geval mee.

@ Yvonne: wat ben je vrolijk vandaag. Heerlijk binnenkomen voor mij, ook al is de koffie altijd al op om deze tijd.

@ Johan: ik had je helemaal goed begrepen jongen en ik ben heel blij voor je dat je meer contacten krijgt. Je komt dan gewoon hier omdat je het leuk vindt en niet uit bittere noodzaak.:D

Werkse vandaag. Ik hoop dat jullie lekker opschieten. Meld je het vanavond nog even?

Nu eerst verder bijlezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Haddock,

Leuk dat jer vandaag ook weer even was. Maak er een mooie dag van en werk niet te hard. Het wordt warm.

@ Jane: inmiddels begrijp ik waar de postings aan jou over gaan. Een goede buur is beter dan een verre vriend. Als je elkaar al zo lang kent dan is dat een behoorlijk gemis. Veel sterkte.:heart:

@ Emma: geniet van je vrije dag.

@ VM: wat fijn dat het goed gaat in de grote vakantie, zonder drank. Houden zo. Geniet van je kinderen en ik duim voor veel mooi weer.

@ Travel: je bent op de goede weg met het AdB worden. Doe het op jouw manier, maar blijf eerlijk t.o.v. jezelf over je drankgebruik! Dat is een valkuil!

Voor iedereen, ook de niet met name genoemde, een hele fijne, droge dag en tot vanavond.

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...