Runningliesje Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Lang geleden! Ik doe mee met het dagpact: Lytse Albert Liesje Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goedemorgen allen, Een heerlijke ochtend weer, wel wat koeltjes, maar goed. De ochtenden maken mij, sinds 13 dagen heel erg blij! De omgekeerde wereld. Hopen op een goeie dag voor mij en iedereen hier. Ik spring in de auto. Op naar het werk. Hopelijk geen files. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Werk ze Vonneke. Hoe is het met je R. Liesje? Lukt het allemaal nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goedemorgen iedereen! Runningliesje! 1 maand Bo! 1 maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Bo en Lavendel, een maand in de woestijn! Gefeliciteerd meisjes. Het is een feest om jullie te lezen, en de kracht van het forum gespiegeld te zien in jullie postings. Hoi RL! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Bonita.Je viert bijna je eerste week nuchter! Mij heeft het boek van Allan Carr me ook veel goed gedaan. De "mindset" spreekt me aan. Daar bij ben ik van mening dat als je echt, echt je alcoholverslaving aan wilt pakken, je ALLE mogelijke hulptroepen moet inzetten. En niet op voorhand steun afwijzen... (omdat de reddingssloep op open zee de verkeerde kleur heeft,) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 .......de verkeerde kleur van de reddingssloep kun je altijd overschilderen als je eenmaal droog aan wal staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Hoi hoi lieverds Bol, met mij gaat het weer stukken beter, al slaap ik nog wel slecht, ik ben weer gestopt! Lief dat je het vraagt! Iedereen werkze, vakantieze, koffieze en zwemze (buiten:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Lavendel en Bo! Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 mogge frummers nog niet beijgelezen vandaag saunadag met zus dus vanavond verder hier fijne dag en sterkte! en Bo en Lavendel de feli's met de misschien wel belangrijkste maand in jullie levens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Alleen zit ik niet meer zelf aan het roer, Bonita. Gelukkig heb ik het roer over mogen geven aan mijn Hogere Macht. Na jarenlang vergeefs trekken en sjorren aan dat ding moest ik verzuchten dat ik het niet kon. Machteloos over het roer en boot. Nu werk ik hard om te zorgen dat de boot niet zinkt, hoos wat hier en daar, en vaar op de gegeven koers. En wat een mooie weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Bo en Lavendel, speciaal voor jullie: Wat goed!! Gefeliciteerd hoor, en nu óp, naar de volgende maand! Wat is het stil hier trouwens, al ruim drie uur niemand in de huiskamer:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Ja, raar he. Misschien is iedereen op vakantie gegaan zonder iets te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Dan schreeuw ik wel even BO EN LAVENDEL: JULLIE EERSTE MAAND HEEL MOOI!!! en fluisterend kan ik er bij zeggen gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Hoi Jaap! En, heb je nog een beetje kunnen slapen ondanks die boete?? Te gek voor woorden trouwens, en wat een bedrag! Er worden hier in de buurt zo vaak tuinfeesten gehouden, tot diep in de nacht. Meestal krijgen we van te voren een briefje van de buren, nou, dan weten we dat alvast. Geen probleem, leven en laten leven, zeggen we dan. Lastig als je buren daar anders over denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Haha Jaap! Hard genoeg geroepen, hoor! Ik kwam net voorbij. Dank voor alle lieve woorden! Zonder alle lieve mensen van het forum was het me ook niet gelukt! Dus zet ik hier alvast in de huiskamer een berg taartjes klaar, mini pizza's, gekleurde snoepjes en massa's drankjes van hibiscusthee, koffie met slagroom, tropisch vruchtensap en vooral veel water!: tast toe! Bo is nog hard aan het werken vermoed ik, dus die vliegt straks wel binnen... Yeeh! 1 maand. Dat was wel een heeele lange, intense.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 We hadden ze zelfs uitgenodigd, de directe buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Ik ben net terug van mijn 'vakantie' een uurtje zwoegen bij de fysio, drie km joggen (al mag het eigenlijk de joggen zelfs niet dragen), maar zo onwijs lekker! Als je zo lang stil hebt gezeten met een biertje (of 15) dan is het een verademing lekker naar buiten te gaan. Mijn knie deed wel heel erg veel zeer aan het eind, het werd echt strompelen, maar het is gelukt! Als beloning mocht ik op mijn fitnessbal buikspieroefeningen doen. Druipend van het zweet lekker gedouched. Alleen ging na al dat sporten op de weegschaal staan in de verwachting dat er wel wat af zou zijn, was ik aangekomen:angry:! Hoe kan dat nou weer? Maja, ik ben blij met zo'n dag en mijn man komt ook nog lekker vroeg thuis. Knufs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Nou Lave, als je dan toch een feestje gaat bouwen, ben ik erbij hoor! Die minipizza's vliegen er bij mij zo in! Dat zal op de Kilokiller wel te merken zijn straks.. En, ben je niet geweldig trots op jezelf? Een hele prestatie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Hoe langer de maanden duren, hoe langer je nog te leven hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Originally posted by: JaapWe hadden ze zelfs uitgenodigd, de directe buren.quote> Het zal aan jou ook niet gelegen hebben, Jaap, het zegt meer over deze buren. Maar goed, je zal er maar mee moeten dealen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Hoi Liesje! (leuk je hier weer te lezen!) Wat fijn voor je dat je weer wat sporten kunt! En ja, zonder bier zal dat veel beter gaan. Vervelend dat je nog zo'n pijn aan je knie hebt, maar dat zal allengs beter worden, toch? En dat je niet bent afgevallen: spiermassa weegt zwaarder dan vet, dus de weegschaal vertelt niet alles. Spieren verbranden ook meer calorieën, dus uiteindelijk schiet je er altijd wat mee op. Maar jij als geoefende sporter weet dit natuurlijk allemaal wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Originally posted by: JaapWe hadden ze zelfs uitgenodigd, de directe buren.quote> Dan hoorden ze er, als genodigden, dus bij! En voor zover ik weet kan men geen aangifte doen tegen zichzelf Lijkt me een aardige insteek bij de rechter; wie weet tref je er eentje met gevoel voor humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goedemiddag mensen, Hierbij maar weer eens een berichtje van mij. Ik zit momenteel in de 2e week van mijn vakantie, en heb nog steeds sinds dat ik gestopt ben geen druppel meer aangeraakt. Ik ben ook al ruim 2 weken gestopt met de slaapmedicatie. Ik geniet vollop met mijn gezin van mijn alcoholvrije leven. De internetbehandeling volg ik nog steeds, dit gaat prima! Ik zie hoe langer hoe meer hoe de drankduivel mij in het verleden in zijn greep had, en ik kan iedereeen aanraden die teveel drinkt: stop ermee, je krijgt er iets moois voor terug !! Blijf wel huiverig voor een terugval, maar heb genoeg mensen die mij steunen en er voor mij zijn. Een goede vakantie verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thaolle Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Hallo allemaal ff een berichtje hetgaat heel goed lweer 2 weken lekker aan het sporten maar erg druk p het wek vndr dat ik er afgelope agen ff niet was met jullie gaat het ook goed zo te leen nou tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden