Spring naar bijdragen

Donderdag 9 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denk ik vandaag, laat ik eens even kijken weer op ADB...

Lees ik tot mijn schrik dat het met mijn former-medemaatje Niwi erg slecht gaat...:(

Moet het nog even in alle heftigheid tot mij door laten dringen, maar in gedachten ben ik bij jullie Niwi en Borrie :heart:

Hoop spoedig op betere berichten...

:sun:

Met mij gaat het nog steeds goed, inmiddels 10+ maanden gestopt met drinken en met behulp van AA, mijn sponsor en mijn Hogere Macht.

Het werkt als je eraan werkt !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo.. en dat is dan dag 1. Het niet drinken spookt heel de dag door mijn hoofd maar ik probeer het uit mijn gedachten te zetten en heb eigenlijk gewoon een heerlijke dag gehad vandaag. Ben lekker druk bezig geweest en dat verzet de zinnen natuurlijk ook.

Vind het wel erg vermoeiend om er zo mee bezig te zijn, dus ik duik zo lekker mijn bedje in met één van de boeken die ik uit de bibliotheek heb gehaald en sta morgen gezond, fris en hopelijk vrolijk weer op! Allemaal succes deze avond voor degenen die het nodig hebben (en speciaal voor Miranda... de eerste dag is bijna voorbij... even doorzetten en morgen zijn we trots)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Smikkie, daar doel ik op.

De energie die het kost om niet te veel, niet te vaak, niet te vroeg enz...

En dat het soms toch gebeurt, niet laveloos hoor, maar meer dan bedoelt en met mezelf afgesproken.

De zomer, voor mij de moeilijkste tijd, ik ben een terrasliefhebber, loopt op zijn eind.

Het beste moment om een definitieve keuze te maken nadert.

En met die afweging worstel ik en val jullie lastig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Bor:sun::heart:

Wat erg voor je meis dat je je maatje kwijt bent nu. en het is heel normaal dat je je labiel voelt. Maar laat het maar gebeuren. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je vannacht toch wat kunt slapen.

Mensen ook ik heb Niwi een keer ontmoet. Een heel rustig iemand met droge humor. Een fijne vent om mee te praten.

Ik ga nu afsluiten en zie jullie morgen weer. Trusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...