Shahire Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 GUNNNNNNNN, waar zit je??? Volgens mij ben je vandaag 1 maand zonder alcohol kerel dat is toch wel even heel top gedaan zou ik zo zeggen! Van mij een felicitatie Gunn en gewoon verder nu hè! Bij 2 maanden wil ik je ook kunnen feliciteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: BamBamo, ik heb me toch zin om te roken....BrrrrZal ik ff gaan roken en dan 12-12-12 weer stoppen:light:quote> Woeha ! Dat zat ik mij ook al te bedenken. We gaan gewoon door ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 oh mens, ik ga sigaretten halen. 12 - 12 was mijn oorspronkelijke plan te stoppen en daar houd ik mij aan. ik weet nu in ieder geval wel weer hoe moeilijk het gaat worden woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Voor de bijl.... Koffie met een peuk. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Originally posted by: ShahireGUNNNNNNNN, waar zit je???Volgens mij ben je vandaag 1 maand zonder alcohol kereldat is toch wel even heel top gedaan zou ik zo zeggen!Van mij een felicitatie Gunn en gewoon verder nu hè!Bij 2 maanden wil ik je ook kunnen feliciteren quote> Ja ja "TOP GUNN" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Zoho, gestopt,dat is snel veranderd! Da gaat met jou wel goedkomen. De ruggegraat van 'n flagellaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Net terug van een fijne wandeling,maar niet heus... erg lastig een puberende hond:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ga zo een broodtaart maken, kennen jullie dat? Ik laat de rum eruit, wel zo verstandig. Nu ik dit zo neer typ, waar is Madelief? Onze keukenprinses:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @ Gunn: vandaag een maand gestopt! :light::light::light::light::light::light::light::light: @ Sha weet jij iets van Apple (via Krekel misschien)? Aanvulling: ik heb je reactie op dat draadje gelezen. Als je Mark weer "spreekt" zeg hem dan a.u.b. dat hij door iedereen hier is gefeliciteerd. Ik ben blij dat hij zich thuisvoelt in die groep. Wens hem succes. @ Wijnand: gisteren dus bewust AdB. Wat is nu je conclusie? Denk je dat je dit vaker gaat doen? Bij mij werd het daarna weer steeds moeilijker, maar iedereen is anders. Goed dat je vandaag weer helemaal; droog staat. @ Wijfie: is je verjaardag gisteren helemaal goed gegaan? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gestopt: alweer gestopt met stoppen? Maak je je naam zo wel of juist niet waar?:) dit was de kortste poging die ik hier heb gezien; als je maar niet de 12-12-'12 als excuus gebruikt hoor. Ik las dat je al longproblemen hebt meis, eng vind ik dat om te lezen. Sterkte met je definitieve poging, met drank is je dat zo goed gelukt, dan moet je roken ook kunnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Ik ken het waarschijnlijk als broodpudding Kamé en rum hebben wij er nooit in gehad gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Madelief heeft haar handen vol aan haar therapie had ik begrepen. Ze komt zich vast wel weer melden als ze de energie heeft. Ik ga weer aan het eten beginnen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Goeie avond allemaal. Heb het vandaag lekker rustigaan gedaan, en net lekker gegeten. Realiseer me toch heel vaak dat we niet mogen klagen. Een huis waar het lekker warm is, en niet buiten hoef te zwerven of te bedelen om eten, een pc. zodat ik niet echt alleen ben, m'n dieren, vanavond een lekker warm bed enz. En bijna 3 jaar droog, meer hoef ik niet te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn.. wat een dag vandaag.. vanmiddag kwam m'n vriend langs en heeft een mooie drempel gemaakt tussen keuken en kamer, mijn "oude rommel"kastje opgehangen, een schilderij opgehangen, en m'n rails voor mijn lekkere dikke gordijnen voor de voordeur opgehangen. Daarna met zoon-lief de kerstboom opgezet, de bench in de schuur gezet en een plank opgehangen voor de spullen die op die bench lagen. al met al een produktief dagje. nu eerst een beker koffie en een broodje ik ben helemaal:heart: gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Wow, wat klinkt dat heerlijk knus, Lenie Ik zit tussen de dozen. Mijn allerallerallerlaatste avond in dit huis. Morgen gaan we definitief over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Nou Lenie wees maar heel blij dat je zo'n goeie vriend en zo'n lieve zoon hebt. Gwendolieneke ik hoop dat je vannacht wel een beetje slapen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 foto's staan op FB succes Gwen!!! maak er ook maar snel wat gezelligs van. Bol..dat ben ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Nou Gwen lekker piknikken met kaarsen tussen de dozen Fijne avond en nacht he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 DAGPACT: Hanneke truitje igor miranda Dylan Albert Lytse Wijfie Gunn Dag Eenendertig mensen. Hoe 'k 't 'm geflikt heb weet 'k niet. Nou ja, da's niet helemaal waar. Angst kan verassend stimulerend werken. Maar goed, hij staat! Dank voor de veeliesietaatsies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 oeps, dacht dat ik ook al hiphip geroepen had? Hiphiperdepip Gunn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn, van mij ook even een slinger! 31:rose:31:)31:present:31:moon:31:)31:D31 Op naar de 32, 33, 34 etc....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Gunn wat een goeie prestatie kerel. Geweldig en je kan met recht, trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 ZOOOOOO... Laat het maar gezegd zijn Gunn. Die maand heb je gehaald. ANGST alleen kan het niet zijn want die overheerste altijd al alles bij jou. Maakt ook niet uit.. je hebt het gewoon gered nu een hele maand. JIJ hebt het gewoon zelf gedaan. En weet je Gunn... ik ben zooooo verschrikkelijk blij dat het je lukt nu. Gewoon een heel heel dikke zoen voor jou ((())) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 @Gunn gefeliciteerd Een maand geleden zou je er misschien van gedroomd hebben..nu heb je het gepresteerd WOW Geeft toch wel een heerlijk gevoel of niet dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Fijn mensen, dank jullie wel! Als de onthouding zich nu binnenkort ook vertaalt in me fysiek beter voelen, ben 'k pas echt gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden