Spring naar bijdragen

Woendsdag 20 februari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal! Maak er een mooie dag van,

het weer werkt in ieder geval mee.

Ik ga vandaag mijn nieuwe laptop maar eens uitproberen,

ik snap er niet veel van, Windows 8.

En misschien ook maar wat huishoudelijks, het is niet anders,

Zucht...

Fijn Aicha ook weer te lezen, gaat alles goed met je?

En Miss Sofie ook , tjonge, wat een kracht bezit je,

lees ik uit jouw verhaal, mooi!!

Alle nieuwkomers ook van mij een hartelijk welkom!

O ja, zou ik bijna vergeten, Marika ! Goed je nu zo te lezen!

Zet ' em op he, sterkte! Ik las dat je er gisteren niet echt tussenkwam,

vandaag nog maar eens proberen? Geldt ook voor Earle...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, zoals ik er over begonnen ben, ben ik het met Mupke, Soothe en A3 volledig eens. De betrokken persoon die er gister niet tussen kwam heb ik een p.b.tje gestuurd

en hoop dat ik er nog wat van terug hoor of dat hij weer gewoon op het forum verschijnt. Verder laten we het maar voor wat het is. Hoop alleen wel dat er wat beter opgelet wordt op mensen die echt iets te melden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Nou we het er toch over hebben.

Ik denk dat als ik iets graag kwijt had gewild op dat moment, ik het gewoon had gepost en gehoopt dat iemand mij via quoten, daar een antwoord op had kunnen geven.

Gewoon er dwars doorheen denderen dus. En als niemand van de mensen (stuk of 15 op dat moment gisteravond?) er antwoord op geeft, tja, dan is dat een beetje triest.

Dan zullen de sterkste de site gaan overheersen en de zwakkere aan de kant blijven staan. Ik vind het vaak heel rot als mensen iets schrijven en niemand gaat er op in.

Ik weet dus ook niet waarom al die mensen ingelogd blijven, dus ga ik ervan uit dat ze onder elkaar PBs versturen, zodat er onderling toch contact is.

Maar dat is denk ik niet de bedoeling van een forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers,

Vanwege het feestje gisteren was Earde over het hoofd gezien.

Hierbij een aanmoedigingsboeket voor jou Earde. Je bent op de goede weg. Houden zo.

Het boeket wordt dubbelgroot, want Marika had gisteren haar eerste droge dag er op zitten.

Ik keek nog toen ik naar bed ging en ze had zich nog niet gemeld. :huh: Maar nu gaat ze naar dag nummer twee.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Deze rij is nog voor Lidia met haar gebroken arm en pols, zittend in haar eentje! Beterschap meid.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::rose

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nance: gaat het goed met je? Je klinkt opgewekter. Voor alle zekerheid stuur ik je een zonnetje.:rose:

Ha die Jootje! Wat heerlijk dat het zo goed met je gaat. Chapeau hoor! Schijnt hij jou in het zuiden ook de zon?

Mijn verkoudheid is vandaag weer een beetje beter, dus ik probeer weer wat te doen, maar eerst een felicitatie voor Pjotr en Sabien. Meiden maak er een gezellige dag van.

:musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon::musicnote::present::heart::moon:

Nu genoeg gefröbeld. Eerst maar eens wat eten en dan iets doen. Maak er allemaal een mooie dag van.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei
...
Ik heb ooit bedacht dat ik "knocking on heavens door" door Axel Rose op mijn crematie wilde (laten) draaien. Vind het een geweldige uitvoering. Totdat ik hoorde dat hij mega anti homo is.
Het wordt dus wat anders.;)
....
quote>

Hoezo? Neem gewoon de originele versie zou ik zeggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik jullie één tip geven, of beter mijn persoonlijke mening, Dylan songs zijn in de uitvoering van een ander toch echt vaak beter. Zo is dit mijn favoriete versie

En verder zit ik hier te werken bij een bedrijf dat misschien ook wel failliet gaat.

Als de telefoon al gaat zijn het leveranciers die hun rekeningen betaald

willen hebben.

Dus maar weer aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Een goede middag allen vanuit een huisje in de volle zon.

Aicha,mooi dat je een privé bericht gestuurd hebt.

Kunsie,lieve muts hoe gaat het?quote>


Met deze lieve muts gaat het heel goed:D

En met jouw Hot, lekker aan het afstoffen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allen!

Blij te horen Lytse dat je al weer wat opknapt!

Neem jezelf wel in acht he, kalmpjes aan! :heart:

Lief dat je naar me vroeg. Hier alles oke, hoor, behalve vandaag!

Ik heb een nieuwe laptop , al drie weken, maar ik kom er nu pas aan toe om eens

goed te kijken naar dat ding. Het bevalt me helemaal niet, wat een hoop flauwekul zit er op dit ding en dat wat ie van mij moet doen, doet ie niet!

Ben er al uren mee bezig, zo niet dagen.

Van pure frustratie heb ik zitten janken net. En dat is gevaarlijk, want in zo'n

zelfde bui heb ik vorig jaar mijn i-pod tegen de muur aan gesmeten en die overleefde dat niet...oeps!! En ik ging aan de wijn...

Nu dus niet. Ik heb m'n ouwe gammele pc maar gepakt, vertoont ook mankementen, maar toch, wij kennen elkaar! Dus hij doet wat IK wil, hahaha!

Kijk, dat moet je hebben..

Hoi Acer, Harjet, Marcel, Lenie, Luced, Miranda, Wijfie en iedereen die meeleest!

Wat gaan we eten vanavond??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het valt na een aantal dagen onderzoek, jaja :D

wel mee, het is weer even zoeken. Maar ik ben niet zo'n geduldig type,

ik zou graag hebben dat iemand me dat nou eens eventjes zou uitleggen.

De kleine dingetjes, zeg maar. Maar voor de meeste mensen is Windows 8 nieuw, dus nee,

geen hulp.

EN DE MANNEN HIER HEBBEN ER OOK GEEN TIJD VOOR!!!!!!!!!!!!!!!!

De komende week heb ik dus ook nergens tijd voor, ze zoeken het maar uit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus eten koken wordt een makkie: NOT !

Toevoeging: de mannen hier in mijn huis dan, he..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh lekker Marcel en Lenie, kan ik niet bij jullie komen eten?? En dan Acer ook natuurlijk, en Wijfie..

Heppie genoeg, Lenie??

En Wijfie, even wennen, maar kom, je kán het, je wilt die alcohol toch niet meer???

Nóu doorzetten hoor lieverd, ik geloof er in!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...