Spring naar bijdragen

Woendsdag 20 februari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mmmmm, daar zit wat in, ze zouden wel érg verbaasd zijn als er

straks geen eten was. En ik ook...

alternatief is dan om 8 uur een vette hap halen, maar ja,

kilokillerdraad Jan kijkt mee, he? :D

Ik ga eens even grasduinen in mijn keukenkastjes, ik moet

toch wat met mijn frustratie, en dan hopen dat ik er zo overheen ben, het

gevaarlijke uur U komt er aan, te weten 5 UUUUUURRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

Brrrrrrrrrrrrrrr.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
.... net serieus bezig met van de drank af te komen, dus moeilijk.
Maar ik neem morgen gewoon m'n pillen, dan weet ik zeker dat ik het weekend goed doorkom.
Bij de pillen kan er wel gedronken worden, maar het heeft geen effect, dus het schijnt dat je na 2 glazen vanzelf gaat stoppen, dus ik word niet ziek als ik ga drinken, het is geen refusal.quote>


Wijfie, Wijfie.. geloof je nog een beetje in jezelf, meiske? Je bent nou al ik weet niet hoe lang op zoek naar dat ene pilletje, die ene manier, dat ene wondertje waarbij je wel kan drinken maar er niet beroerd van wordt..

Wonderen bestaan wel degelijk, en ze vinden hier op het forum ook geregeld plaats. Kijk maar eens naar die lijst van het jaarpact. Maar de mensen die de grootste wonderen overkomen, of eigenlijk het langdurigst, zijn de mensen die er wel zelf wat voor doen.. niet alleen maar een pilletje innemen, maar er ook achter staan en er in geloven.

Als jij denkt dat je door een pilletje na twee glazen drank zonder helemaal ergens last van te hebben helemaal vanzelf gaat stoppen, tja.. dan denk ik niet dat je in wonderen gelooft, maar in sprookjes..

En toch hou ik op de één of andere manier van je. Je bent namelijk net zo verslaafd als ik.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Vandaag ben ik een beetje jarig hier.

Ik ben vandaag 3 jaar van de alcohol af.

Heb vandaag gewerkt en ga zo bij de schoonlui eten.

Maar heb er wel af en toe aan gedacht.

En ik ben nog elke dag blij dat ik helder ben :)

Het is zeker de moeite waard, de drank te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate, van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Een voorbeeld voor ons allen, dus hier een bloemeke voor jou:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Je zal het vast niet meer weten, maar ooit reageerde jij zo lief op een berichtje van mij die nogal persoonlijk was en verloren ging tussen andere berichten, ik ben je daar nog steeds dankbaar voor!!!

Een feestdag voor jou, je hebt het verdiend!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate,

Je heb mij een tijdje geleden een berichtje gestuurd met een roosje.

Dat weet ik nog. En toen zei je: Dat je ernaar uit keek als ik een maand droog zou staan.

Vond ik heel lief.

Ik sta nu 6 dagen droog. Ik heb deze hele maand maar 2 keer gedronken en de laatste keer was op Valentijnsdag toen de adb plat lag wegens onderhoudswerkzaamheden.

Toen ging het mis, maar ik weet dat dat een slecht excuus is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Kate,

Je heb mij een tijdje geleden een berichtje gestuurd met een roosje.
Dat weet ik nog. En toen zei je: Dat je ernaar uit keek als ik een maand droog zou staan.
Vond ik heel lief.

Ik sta nu 6 dagen droog. Ik heb deze hele maand maar 2 keer gedronken en de laatste keer was op Valentijnsdag toen de adb plat lag wegens onderhoudswerkzaamheden.
Toen ging het mis, maar ik weet dat dat een slecht excuus is!
quote>


Maar dat is toch al heel goed Kuns? Wat is jouw streven? Helemaal stoppen of minderen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie


Leuk Mupke, ik ben gek op Ikea.
En past hij goed bij je nieuwe gordijnen?:)quote>


Tuurlijk! Ik wist al welke bank en stoel ik wilde hebben voordat ik de gordijnen bestelde. :) En nog een nieuw vloerkleed ook meteen maar meegenomen. Ik heb opeens een heel nieuwe kamer. Ben wel een beeje kapot nu hoor. Wat een gedoe om zo'n bank in elkaar te zetten zeg. :huh: Vooral als je het niet meteen goed doet. :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een goeie Mup,

Die vraag beangstigd mij nou juist.

Moeilijk om helemaal nooit meer te drinken.

En ik denk ook wel vaak, als ik het nou maar 1 of 2 keer per maand doe, dan is er toch niks aan de hand?

Voor ik hier kwam dronk ik zeker 4 tot 5 x in de week minimaal 2 flessen rode wijn per dag. Dus dan heb ik nu een enorme vooruitgang geboekt.

En ik weet ook dat het niet bij 1 tot 2 keer in de maand gaat blijven.

Het sluipt er zo weer in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: kunsie


Leuk Mupke, ik ben gek op Ikea.
En past hij goed bij je nieuwe gordijnen?:)quote>


Tuurlijk! Ik wist al welke bank en stoel ik wilde hebben voordat ik de gordijnen bestelde. :) En nog een nieuw vloerkleed ook meteen maar meegenomen. Ik heb opeens een heel nieuwe kamer. Ben wel een beeje kapot nu hoor. Wat een gedoe om zo'n bank in elkaar te zetten zeg. :huh: Vooral als je het niet meteen goed doet. :Dquote>



Je had Youp van het Hek ff moeten bellen:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...