Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 maart 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, heeeeel lang met mijn schoonzus zitten bellen. Zwager krabbelt toch weer een beetje op na de diagnose kanker te hebben. En groot nieuws ZE GAAN TROUWEN. Ik wist niet wat ik hoorde zeg. Ben wel heel erg blij voor hun.

Ja en verder veel gesproken over over zwager en zijn drinken, de vergelijkingen tussen hem en mijn manneke. Hij is toch meer een vechter dan mijn manneke, maar die somberheid en het vele aandacht vragen heeft hij ook.

Maar het was weer een heel fijn tel. We kunnen altijd erg veel delen.

Zo nu ga ik afsluiten en duik dadelijk mijn warm bedje weer in.

Trusten voor iedereen, slaap lekker en tot morgen weer.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Bolletje, wat leuk dat ze gaan trouwen. Inderdaad fijn voor hun en waarschijnlijk ook gemakkelijker na zijn overlijden (over hopelijk een lange tijd).

Ik ga zo even naar die andere Rosa kijken Nance en dat je niet ijlt geloof ik onmiddellijk!

Ahhhh: Rosa = Rose! Raadsel opgelost.:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat dat draadje van Rose door te lezen en kom dan meteen weer een aantal namen tegen van mensen die na een korte tijd niet meer inloggen.

Ik vraag me dan af of het nu zo goed gaat of zo slecht.

Ik ga vandaag ook maar eens bijtijds afhaken. Het was een vermoeiende dag. Tot morgen allemaal, slaap lekker zonder enge dromen en morgen maken we er een goede dag van.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ditjes en datjes he?

Mijn zoon van net 12 kreeg vandaag zijn beugel. Terwijl opa's en oma's het ozo zielig vonden en 'verschrikkelijk' met hem 'meeleefden', ging hij trots naar school en kwam trots weer thuis, want HIJ heeft een beugel waarmee je bijna niet praten kan (blokbeugel) EN dat is STOER!!!!!

Soms kan ik mensen doodknuffelenen en dit is zo'n moment, prachtzoon! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hypomanie is te van alles:

te vrolijk, te sociaal actief, te creatief, te seksueel actief, te weinig slaap, te onrustig, te veel prikkels, te veel geld uitgeven, te lang computeren, te laat naar bed, te weinig slaap, te veel drank, te geagiteerd, te veel conflicten, te arrogant, te hard autorijden, te onverantwoordelijk, te veel complottheorrieen, dissocieren, pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...