sieraad Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Trusten voor wie al slapen gaat! Ik heb ff het draadje van Rosa omhoog gehaald, zodat het duidelijk is dat ik niet loop te ijlen... Ik heb haar op het Wie missen we- draadje gezet. Genoeg voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Droog afmelden en een keertje vroeg slapen. Tot morgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ps. Heeee Romualdus, waar blijf je nu met je gebak en je nul procent grand cru?? Feestje bouwen zonder ons, kannie he?! Voor alle forummers; slaap wel, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik meld me droog af, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Zo, heeeeel lang met mijn schoonzus zitten bellen. Zwager krabbelt toch weer een beetje op na de diagnose kanker te hebben. En groot nieuws ZE GAAN TROUWEN. Ik wist niet wat ik hoorde zeg. Ben wel heel erg blij voor hun. Ja en verder veel gesproken over over zwager en zijn drinken, de vergelijkingen tussen hem en mijn manneke. Hij is toch meer een vechter dan mijn manneke, maar die somberheid en het vele aandacht vragen heeft hij ook. Maar het was weer een heel fijn tel. We kunnen altijd erg veel delen. Zo nu ga ik afsluiten en duik dadelijk mijn warm bedje weer in. Trusten voor iedereen, slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Originally posted by: sieraadKurkdroog (•__•)quote> Sieraad, je bent een sieraad voor ons forum!Ga zo door!Jammer Rapi en Rosa gemist. Ik ken ook alleen maar deze Rosa(45).Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Wow Bolletje, wat leuk dat ze gaan trouwen. Inderdaad fijn voor hun en waarschijnlijk ook gemakkelijker na zijn overlijden (over hopelijk een lange tijd). Ik ga zo even naar die andere Rosa kijken Nance en dat je niet ijlt geloof ik onmiddellijk! Ahhhh: Rosa = Rose! Raadsel opgelost. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ik zat dat draadje van Rose door te lezen en kom dan meteen weer een aantal namen tegen van mensen die na een korte tijd niet meer inloggen. Ik vraag me dan af of het nu zo goed gaat of zo slecht. Ik ga vandaag ook maar eens bijtijds afhaken. Het was een vermoeiende dag. Tot morgen allemaal, slaap lekker zonder enge dromen en morgen maken we er een goede dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 goedenavond mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Hi irunalone, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 niet zo best, "men" zegt dat ik nu lijdt aan een hypomanie. Psychiater vraagt om opname, ik wil niet. hoe gaat t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Oei. Is hypomanie niet leefbaar? Ik dacht dat je je dan net goed zou voelen, of ben ik nu heel dom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ditjes en datjes he? Mijn zoon van net 12 kreeg vandaag zijn beugel. Terwijl opa's en oma's het ozo zielig vonden en 'verschrikkelijk' met hem 'meeleefden', ging hij trots naar school en kwam trots weer thuis, want HIJ heeft een beugel waarmee je bijna niet praten kan (blokbeugel) EN dat is STOER!!!!! Soms kan ik mensen doodknuffelenen en dit is zo'n moment, prachtzoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Hihi. Ik was vroeger jaloers op kindjes met een beugel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Hypomanie is te van alles: te vrolijk, te sociaal actief, te creatief, te seksueel actief, te weinig slaap, te onrustig, te veel prikkels, te veel geld uitgeven, te lang computeren, te laat naar bed, te weinig slaap, te veel drank, te geagiteerd, te veel conflicten, te arrogant, te hard autorijden, te onverantwoordelijk, te veel complottheorrieen, dissocieren, pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Ah. Ik dacht dat dat manie was, en dat hypomanie "minder" was en dus eerder neerkwam op het tegendeel van depressie. Verkeerd gedacht. Waarom geen opname? Past het niet in je huidige leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 dat klopt Jen, hypomanie is minder erg dan manie, wat ik opsomde en dan totaal remloos is een manie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 he Akelei, gezellie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Maar voel je je dan niet vrolijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 ja, ik ben supervrolijk, daarom wil ik ook niet dat ze mij in een gesticht stoppen. No sweat, Akelei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 vind t ook niet nodig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 ik ga slapen, mensjes weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Goh, misschien is mijn langdurige opblijven soms wel hypomaan. Maar 'k ben terug alleen zie ik. Zit nog te werken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden