Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 april 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja Kunsie, wat voor de ene werkt, werkt soms niet voor de ander.

Ik ga nu maar afhaken. Ik had gehoopt dat Rosa nog iets van zich zou laten horen.

Ook ben ik benieuwd hoe het met Wijfie is. De laatste keer schreef ze dat haar man bloed in zijn ontlasting had.

@ Wijfie: laat iets van je horen a.u.b.!

@ Madeleine: ga ervoor meid. Je moet het uiteindelijk zelf doen!

Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Voor iedereen: morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben gestopt met drinken.

Kunsie, ook ik schrijf me niet meer in op het dagpact. Wat ik nog wel wil doen is me eens inschrijven op het weekpact en dat helpt wel (dat blijft hangen in mijn achterhoofd). Dan heb ik toch een doel.

Doel voor nu is morgen huisarts bellen en herhaalrecept Refusal. Mijn eigenlijke doel was om met vrienden op Koninginnenacht mijn eerst borrel te drinken (na bijna twee maanden nuchter dan). Nou, dat gaat hem niet worden. Ik kan niet normaal drinken. En me al helemaal niet aan afspraken met mezelf houden. Tja, misschien is het wel beter dat ik nu al weet dat het nooit meer normaal wordt. Ik mag dan 30 jaar zijn, te jong om nooit meer te drinken (zoals ik altijd zei), maar ik begin er steeds meer in te geloven dat ik nooit meer kan drinken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey mensen, het allesdoemanneke is geweest en we zijn er uit. Ik ga toch zelf de muur metselen. Een muur van 5 mtr. lang en 2.25 mtr. hoog met een tussenschot. Een gedeelte word douche en het andere gedeelte inloopkast.

Ik moet dat volgens hem, makkelijk kunnen dus daar geloof ik dan ook maar in. Hij zit krap met z'n tijd.

Toch wel leuk om het zelf te gaan doen, omdat ik dan toch iets van mezelf erin leg. Heb er zin in. Als het goed is begin ik volgende week, maar dat hangt nog ff af van het materiaal. Wanneer hij dat kan brengen. En duimen dat het dan ook een beetje goed weer is.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hé Kuns. Heerlijk gevoel geeft dat toch weer hoor. Niet echt afhankelijk te zijn van anderen. Zo heb ik het altijd gedaan. Dat het niet altijd gelukt is, daar zwijg ik liever over.;)

Vind ik ook erg stoer Madeleine. Nou is het ook niet zo erg moeilijk hoor, als je maar recht blijft metselen. hahahahaha.:P

Het enigste waar ik op moet letten met zulk soort dingen is adem halen, want dat vergeet ik nog wel eens.

Lieve kanjers is ga stoppen en hopelijk slaap ik vannacht eens lekker zonder de hoestaanvallen, want na drie nachten ben ik toch zo'n beetje gesloopt.

Trusten allemaal en Wijfie er zijn mensen die zich bezorgd maken om je. Laat ff wat horen.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Akkie ik heb een hele schuur gemetseld. Dat ding is 7-3.5 mtr lang. Dus ik weet het al een beetje hoe dat moet, maar toch heel lief hoor.

Dit zijn betonblokken dus die moeten gelijmd worden. Dat is toch wat makkelijker. Emn ik zal morgen eens een foto maken van de bedstede, en als ik bezig ga.

Trusten lieverd.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o jee....ik dacht: laat ik nou ook eens een koetje of kalfje neerzetten, want ik vind het zelf ook zo leuk om mee te lezen over hondjes, muurtjes, duiven op het balkon.

laat ik onbedoeld weer mensen schrikken (wel lief trouwens!)

durf nu nauwelijks meer iets te zeggen over het nestje kleine katjes waar ik was :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...