BamBam Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Ola, ik was Chrisje vergeten te feliciteren. Solly. Van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Na het weekpact en het bijlezen (gauw klaar) is het middag geworden. Hier nog geen zon te bekennen, maar goedemiddag allemaal, met een zonnetje van mij: Allereerst een slinger voor Rudy en Chrisje: @ RQueenie: dat zal er mooi uitzien bij jou. Hier bloeit de prunus en ik zie een enkele hyacint bloeien. Voor de rest eten de vogeltjes zich ongans, want ze zijn zich aan het opvetten: gelegd moet er worden en wel eitjes! Ik zal zo nog even kijken naar gisterenavond. Ik heb gisteren Mistletoe niet gezien en Lenie gemist, afgezien van al die anderen die het forum op een laag pitje hebben gezet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Nu het is 12.30 uur en geen zon te zien. Alles grauw en toch nog koud. Ik denk dat we toch nog enige dagen moeten wachten voordat het echt zonnig gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Dagpact: Hanneke Tatum Albert Lytse Joris Acer Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Dan zoeken we het zonnetje maar in onszelf Aicha. Maak er een mooie droge dag van. Dat ga ik ook doen. Ik was van plan om in de tuin te gaan rommelen. Misschien toch, met een jas aan? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Rudy en Chrisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Lytse, ik moet ook nog aan het werk op mijn balkons (heb 2 grote). Dus inderdaad de jas er maar bij aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Chrisjelief en Rudy, van harte gefeliciteerd! Net twee werkstukken af, verstuurd, dat geeft een goed gevoel. Nu straks ook de tuin in, moet het een en ander gebeuren! Fijne zondag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Fijn Nancy dat je goed bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Goedenmiddag allemaal! Dagpact: Hanneke Tatum Albert Lytse Joris Acer Aicha Rosa45 En ik meld me nog even droog af voor het pact van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Lekker rustig hier. Chrisjelief en Rudy Van Harte Gefeliciteerd! :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hier zon vanaf een uur of 2. Heb een poos in mijn tuintje gezeten. Nu maar weer binnen. Kunnen de vogels hun gang weer gaan. Meld me bij deze alweer droog af. Ik ga nu niets meer halen. Heb trouwens geen geld Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hi Hanneke, Hier zit het in de tuin zitten er niet in. De zon komt af en toe wel wat door, maar het waait stevig. Vandaag houden we het droog, om welke reden dan ook! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Goed gedaan Wijfie. Moeilijk is dat, als ze steeds weer langskomen, maar je bent sterk gebleven. Hiep hoi. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 @ Nance: ijverig geweest. Dat geeft weer een tevreden gevoel. @ Jane: ik zie je lichtje branden. Het is stil hier. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Sjonge, bijna etenstijd en pas net blz 3 omgeslagen. Ik heb heerlijk 3 uur gevolleyed; 3 tegen 3 omdat het ook daar stil was. Maar dat was juist leuk, we waren aan elkaar gewaagd en met slechts 3 mensen in het veld i.p.v. 6, krijg je altijd de bal, dus wachten is er niet bij. lekker gezweet dus, en na 3 uur scheen een beetje de zon. Net nog even 1/2 uurtje buiten, maar daar word je ook niet bruin nog. Zo heerlijk weer om zonder jas buiten te zijn! En in de trein zag ik al weer wat optimisten in korte broek. Die dachten natuurlijk; uitbuiten zo'n dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Jane ik zag dat je ook dat verhaal van Gees hebt gelezen, bij Thema 's. Heel bemoedigend, zo 'n succesverhaal. Hier is het heel stil, dus ik ga maar eens iets anders doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Ja ik ook Lytse ben gauw klaar hier tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hartstikke goed gedaan Wijfie, morgen kan je heel trots zijn op jezelf hoor want inderdaad geen katerkop, maar lekker fit. Jopske heerlijk toch zo'n plekje voor jezelf. Bedreigingen? Kom Puck en Mo maar ev en halen, voel je nooit meer onzeker. Helemaal geen zon gezien Lytse en Aich?????? Ik ga dinsdag een afspraak maken met de h.a. en dan moeten we maar eens kijken wat hij kan doen voor mij. Bloeddruk was net een beetje aan de lage kant, 108 bovendruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Nou ik zie geloof ik niet helemaal grauw, maar m'n longen zitten vol met troep wat ik iedere keer moet ophoesten. En ik ben duizelig. Had eigenlijk morgen dienst maar heb net afgebeld. Ga morgen maar naar de dokter. Hé maar wat goed van jou dat je nu zo op deze manier bezig bent om adb. te blijven. Ik hoop echt zo voor je dat je het vol blijft houden. Zou je zo'n duw in de goeie richting geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Blij dat je naar de dokter gaat Bol. Dan kan er tenminste gekeken worden wat het is en worden behandeld. Hier ook de prunus al bijna in bloei Lytse. Hoop dat het dan niet hard gaat waaien, en even blijft zitten. Soms is het maar heel even dat we er van kunnen genieten. Jopie geniet ervan, en ook jij wat doen aan de ziekteverwekkers in huis Straks krijg je nog de muizenziekte. Gisteren een verdrietige vriendin geknuffeld. Ach wat moeten we toch soms doorstaan hier op deze aardbol. Gelukkig verdrink ik mijn verdriet niet meer. Als ik dat nog mag zeggen hier. Heb het maar niet tegen haar gezegd. Fijne avond allen, nou ja allen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 @ Bol: goed plan om naar de dokter te gaan. Foute boel al die schimmels. @ Jopie: genieten van je fijne plekje! Vanmiddag is na vieren af en toe een klein beetje zon geweest, maar er staat een harde wind in de tuin, dus lekker buiten zitten zat er niet in. Jammer. @ Wijfie: je wordt steeds sterker gelukkig! @ Aggie: heb je een goed weekend gehad? Ik hoop het voor je. Voetval? Ik maak me een beetje zorgen om Mistletoe. Ik hoop dat ze zich snel weer meldt. Manlief heeft net de auto elders gezet. Morgen beginnen ze met het opbreken van de straat, stoep e.d. Het duurt 3 weken, snappen jullie dat? Zo 'n klein straatje! Hopelijk loopt het niet ook nog uit, want ze lopen al meer dan 3 weken achter. Je kunt dan meteen je vuilcontainer niet op de normale plaats zetten, maar naar een verhard stuk! Nou dat is een eindje ploegen vrees ik. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Joop een fijne avond, ook voor jou. Ik ga maar weer eens wat doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hoi Tatum Ik ben weer terug van werken, was niet zo druk hoor maar wel weer met plezier gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Het is een fijne dag geweest, ook al heeft de zon het wat laten afweten. Niet echt iets bijzonders te melden. Wel dat ik een 3-tal aparte kruiden heb gezaaid in potjes die ik later op het balkon wil zetten. Verse bonenkruid, Chinese bieslook (zou meer naar knoflook smaken) en citroen basilicum. Ik ben benieuwd hoe dat gaat smaken in de keuken. En ook ga ik verse cherry-tomaatjes kweken op het balkon. Vogels eten geen tomaatjes en die zijn wel bijzonder lekker, zo vers van de plant direct in de zon. Ik heb ook dochter op het hart gedrukt dat als ik er niet ben en zij ziet een rode tomaat, ze deze dan ook lekker plukken en eten moet. Dat was ook zo'n genot op de moestuin vroeger. Die kleine snoeperijen die je daar had. En nu ga ik slapen. Ik ben moe. Ik heb veel te verwerken en daar word ik moe van. Dat mag. Welterusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden