Mai Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: jane4zijn de winkels dan gewoon open daar Yvonne?Bij mijn weten hier niets, op wat meubelzaken na.quote> Geen idee Jane, ik woon niet in de buurt van Tatum, maar hier niet in ieder geval, op één supermarkt na die van vier tot zeven open is, de gewone zondagsopening .... ....en dan is het hartstikke druk daar, het is een waar genoegen om alleen maar te kijken wat voor aparte types er op af komen elke zondag weer....quote> Zoals ikkeHeul apart volk!Nee, wist niet van vandaag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Hallo Marika, Waarschijnlijk bedoel je mij Nee, ik ben niet dronken En wat als ik het wel zou zijn? Ik maakte een grapje naar Yvonne Met jou alles okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Dylan, dan verschillen we daarin net van mening. Want als ik iets probeer, dan weet ik niet zeker of het lukt. Vandaag heb ik geprobeerd de lamp te verwisselen. Ik wist dat ik daarvoor een trap nodig had en dat ik er net wel of net niet bij zou kunnen. Toen bleek ik niet de juiste fitting te hebben. Precies iets voor mij, trouwens. En toen is het dus niet gelukt. Maar goed, ik zal het anders formuleren. Al weet ik even niet hoe. Want gewoon doen voelt voor mij niet goed. En dan heb ik puur over mijn eigen situatie. Mss is dat bij jou wel precies de stok die je nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Garanties zijn er inderdaad niet. Wel is het zaak om de kans zo groot mogelijk te maken. Om bij het voorbeeld van Madeleine te blijven: Je kunt rustig proberen om zelf een fitting te plaatsen, ook wanneer iemand niet erg handig is. Laat je echter iemand komen die weet hoe het moet, dan is de kans een stuk groter dat het voor elkaar komt. Waar ik eigenlijk op doel is, dat ik hier soms mensen lees die bij voorbaat al rekening houden met mislukken. In de teksten wordt van alles en nog wat ingebouwd om maar een achterdeurtje open te houden om toch te kunnen drinken. ADB worden wordt daarmee bij voorbaat een bijna kansloze missie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Agnieta, Als beide je bang maken, zou ik voor stoppen gaan. kom op joh, jij weet dat jij het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 sterkte Agnieta ik gun je ook zo anders AA klinkt goed, ik hoop dat je een maatje hebt daar:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Lieve Agnieta, je zult er toch weer doorheen moeten. Maak het jezelf zo comfortabel mogelijk en je weet het: de dagen zijn te tellen. Het zijn er 7. Dat is te doen, dat weet je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Trusten mensen, tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Ik meld me droog af voor vandaag. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Welterusten zeg ook ik, ik krijg een beetje een vakantie gevoel van al die regen. Het doet mij denken aan mijn fietsvakantie van vorig jaar ik Luxemburg. En toen hadden we besloten de vakantie deze zomer af te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Ik ga ook slapen truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Dag mensen, @ Aggie: eerlijke vraag. Je had toch meteen iemand van de AA kunnen bellen, of wilde je echt weer drinken. Na een dag had het weer gekund. Open vraag hoor. Ik veroordeel niets, want ik weet hoe moeilijk het kan zijn, ik snap alleen niet hoe dat dan in je hoofd werkt. Succes en sterkte morgen. @ AR: welterusten en tot morgen. @ Jaap: onze vorige vakantie was zo: 3 weken regen. Vorig jaar in dezelfde tijd en op dezelfde plaats was het zo heet dat we vrijwel niets gedaan hebben. Raar hè. @ Madeleine: volgens mij is het niet goed om ineens met AD te stoppen. Ze raden altijd aan om af te bouwen. Misschien morgen even de dokter bellen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Hmm... Trust! Allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Marjo, jij ook welterusten. Voor allemaal: tot morgen, slaap lekker en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik log morgen pas later in, want ben weg overdag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 mijn dienst zit er ook weer op hier en dochter mag al vroeg gaan blokken de hele dag morgen dus vroeg naar bed nu slaap lekker frummers:lips: (hoi hoi en dag dag marjo:heart:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Lytse, het is officieel niet handig om in één keer te stoppen met AD, maar ik had het gevoel niet anders te kunnen. Telkens als ik AD had geslikt, voelde ik me zo verschrikkelijk slecht. En toen ik ging kijken of het beter ging als ik hem eens 'vergat', ging het beter, dus heb ik het helemaal niet meer geslikt. Niet goed, maar met ging het helemaal slecht. Ik ga ook maar weer eens naar bed. Droog. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Hoi Spud! Ik denk dat ik ga slapen Ik las je naam Dat deed me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2013 Fijne dromen lief, fijn dat je zulke goede herinneringen hebt aan mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 hoi, eerste keer in de huiskamer voor mij. ik ben aan het werk maar kan me slecht concentreren. ben gelukkig eigen baas.. ik denk dat bolletje gelijk heeft en dat duidelijkheid t beste is. maar als je geen alcohol wilt schenken, schenk je dat toch gewoon niet? het is jouw huis. je hoeft geen verantwoording af te leggen. ik weet natuurlijk niets van jouw situatie, en of de leden van de bestuursvergadring weet van je situatie heeft. maar als je twijfelt moet je het niet doen. het is niet goed dat je daar al zo lang over moet piekeren.. toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hoi Stientje, je zit op de verkeerde dagdraad, deze is nog van gisteren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden