Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Had er vanochtend al op gereageerd hoor sowhat!

Ik antwoorde je met:

"Sowhat, nee hoor ik maak geen reclame voor mijn website. Ik volg het forum al wat langer en ik denk dat ik een toegevoegde waarde voor het forum kan betekenen.

Ik zag dat andere mensen ook een website of een link plaatje in hun handtekening hadden staan, vandaar"

Wat ik nog meer erover kan zeggen is wel dat het mijn website is hoor, maar ben geen alcoholverslaving kliniek of iets in die richting. Je kan het eerder zien als een hobbyist / tijdverdrijf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet meer Sowhat.

Ik ben over de jaren heen een stevige drinker geweest, stressend werk.

Door mijn baan reisde ik des tijds over heel de wereld en sliep ik standaard in hotel's.

Het begon als een rustig drankje voor het slapen gaan en liep totaal aan de hand.

Ik zit eraan te denken om mijn hele verhaal te vertellen in het voorstel topic, maar ik heb mijn voor en achternaam opgegeven.

Ik ben dus niet helemaal anoniem, vandaar de twijfel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om terug te komen op het 'hobby', zo bedoelde ik het niet hoor!

Ik heb altijd al websites willen bouwen vanuit kleins uit, volg een cursus daarvoor. Dat bedoelde ik met mijn hobby

Ben hem gaan opzetten omdat ik er veel over af wist ( Mijn verleden ) en het bouwen van websites hopelijk mijn toekomst gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Vandaag zitten luieren in mijn kamerjas, want we gaan vanmiddag niet naar schoonma. Op zo'n moment is er toch wel druk weggevallen hoor.

Helaas geen muis gevangen vannacht in de vallen, wel poepjes gevonden.:angry:

Kan hij/zij niet gaan emigreren?

Originally posted by: Sowhat

Yek,dat was wel een heel zacht eitje!

@ Sowhat: knap dat je gisteren goed doorgekomen bent.

Ik haat te zachte eitjes. Op vakantie is manlief voorproever. Hij eet het ei op met de meeste snot en als het te erg is eet hij ze alle twee. ;)

@ Igor: oeps, die arme buurvrouw! Wat heb jij een spierballen zeg!:D

Nu eerst even verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Sowhat: dan kom ik bij jou eitjes eten!

@ Kastanje: de eerste euforie is voorbij, nu begint het stug volhouden! Wees niet te streng voor jezelf. Heb je het Kilokillerdraadje al gezien? Eens per week geef je je gewicht op en vertel je hoe het gaat. Tip?

@ Aggie: ik doe met jullie mee. Samen zijn we sterk!

@ Albert: heerlijk, die overbodige troep weg. Ook de (lege) drankflessen! Succes man!:heart: Wat zal je je heerlijk voelen in je eigen huisje nu.

Nu eindelijk aan het eten. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Hans, nog één vraagje:

"Niet meer alcoholist" betekend dat dat je langere tijd droog staat of dat je vindt dat je wel weer met mate kan drinken?

En ja, Tactive kan je gebruikersnaam wijzigen. Ik heb ze vanochtend ook al gevraagd om je profiel te sluiten. Dan zijn je gegevens niet zichtbaar meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tatum: Ik drink helemaal niet meer, het heeft me zoveel ellende over de jaren gekost, huwelijk, familie, werk, financieel, vrienden etc..

Ik moet wel bekennen dat ik al gelangere tijd gestopt ben, om precies te zijn over een maand 3 jaar :)

Maar ik zou alles vertellen als me username wordt aangepast! Me leven is in ieder geval stukken verbeterd.

@Dennis: Bij mij kan dat niet hoor? Ik kan wel mijn voor en achternaam aanpassen maar niet mijn 'Username' en die kan juist iedereen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Marika<

Goed dat je het gisterenavond hebt volgehouden! Nu rust in de tent. Ik ben benieuwd naar de verhalen over je hondje.

Ik zie nu dat je bericht al van ruim een uur geleden is. Dus geen excuus meer om nog even te spijbelen; aan de slag!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat , Sterkte goed dat je je er weer van bewust bent om wat aan je verslaving te doen ben er ook meer bezig maar kan de moed nog niet erg vinden :-(

Is gewoon superlastig om die eerste stap weer te zetten ....

Gelukkig heb ik nu niets in huis en het is zondag dan zijn de winkels hier gesloten maar dat ik anders zou gaan halen zegt al genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer stopt zo'n periode weer Sowhat of misschien kan iemand anders mij dat uitleggen. Wat gebeurd er dan waardoor die periode weer stopt. Ja en verder weet ik het ook niet. Ik schik er altijd toch weer flink van. Komt gewoon omdat ik zo blij was dat Sowhat de draad weer opgepakt had. Bah wat een ellende. Sowhat kom a.u.b. terug hier, of, als je nog haring over hebt, eet die dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond,

terug van brussel.

Coooooooooooooooooole lederen broek gescoord voor 10 euro!

Lekker, lekker gegeten...

Geslapen in een hotel, centrum, 80 euro +ontbijt voor 4 man.

Grappig: er was op de (grootste) second hand markt van Belgie een meneer met allerlei play consoles en kai vond dat we PERSE voor Bollie t' een en ander MOESTEN kopen.

Alleen wisten we niet wat Bollie al heeft of niet (kwa spellen enzo ook).

Ja dat Binge drinken ken ik ook niet zelf...

Maar het lijkt me geen "leuk" tijdverdrijf".

Ook dat hevige "afkicken" ken ikzelf niet, wel gezien al , geen lachertje...

Dus Sowhat nog maar es sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, wat naar om te lezen dat het niet gaat. Sterkte!

Na het schoonmaken van het huis, dacht ik even op de bank plaats te nemen. Viel ik niet in slaap. :$ Net al even naar de supermarkt geweest voor mijn geliefde Cola Light en zo de pizza de oven in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...