Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marika, ik zit ook alleen op kantoor. Ik doe de administratie van een bouwbedrijf :)

Ik bel de mannen (mijn collega's) wel elke week waar ze die week gewerkt hebben, zodat ik dat in de administratie kan verwerken. En dan maken ze wel grapjes en maken me aan het lachen. En als ze even op kantoor zijn dan is het ook heel leuk en gezellig. Ik vind het ook goed zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werkte vanuit de bijstand (na een relatie) bij de WNK-bedrijven.

Dat was vroeger een sociale werkplaats, maar die is langzaam overgegaan in een

"normaal" bedrijf.

Ze(de mensen van de WNK) worden nu langzaam ondergebracht bij de post. NL.

Marika je kan altijd even kijken op Post Nl voor evt. een parttime baantje bij je in het dorp of de stad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal, dit is raar: ik krijg een beriht dat ik vrijdag gevloekt heb en dat die tekst is verwijderd. maar ik kan het niet terug vinden??? vrijdag om 21.16. ik was wel online maar kan me niet herinneren dat ik iets verkeerds zei. weet iemand dit nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank u voor die bloemen! :D Eentje terug! :present:

Ik dacht net: "Een biertje zou best lekker zijn". En daarna: "Ach hé, het is 21.15u". Dus ik heb de waterkoker maar aangezet voor een kopje thee, want ik heb het ook best koud.

Ik heb trouwens een fles wijn in de koelkast staan. Al vanaf Koninginnenacht. Daar kom ik dus echt niet aan, want dat vind ik wel zo vies. Wijn. Al had ik het vroeger wel willen leren drinken, omdat een wijnglas zo heerlijk drinkt. Maar blijf er wel ranja in inschenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stientje, je mag op geen enkele manier verbasteren. Dus als je iets zegt dat je niet zegt, maar er wel mee bedoelt wat ze denken dat je ermee bedoelt, dan mag het dus niet. :P

Ik heb daar zelf ook weleens een berisping voor gehad. Ik bedoelde het ook, maar ik zei het niet. Maar ach, dat is fair. Dat zijn de regels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...