Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oooo jee kunsie, dat JIj daar nou aan denkt, dat was mij nog niet opgekomen, schaam je.... ik bedoelde uitgezakte ... die vorm van zielige komkommers had. er zei ooit een oude vrouw tegen me; op mijn leeftijd doet bijna elk lichaamsdeel een wedstijd om zo snel mogelijk te zakken tot aan mijn knieeen... ze wist niet wie er ging winnen, haar boezem of haar buik. oogleden deden ook hun best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen ze dat van Tactive vrijwillig? Ik dacht juist dat er een team van hulpverleners achter zat. Dus tussen hun werkzaamheden door de blz aan het doorworstelen zijn. Waar ik sowieso respect voor heb, want ik scroll heel veel. Vooral tijdens een discussie die ik sowieso niet volg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jawel akelei, ik ben t volledig met je eens. ik kan me alleen niet voorstellen dat ik zoiets geschreven heb, maar dat maakt ook niet uit dit is echt een grapje hoor... natuurlijk is onze veiligheid het belangrijkste dat er is op een forum. die mening deel ik volledig met je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Wat een groentetuin vanavond! ;)

Ik heb het koud, maar tussendoor wel van alles gedaan gelukkig. Verder heb ik niet zoveel te vertellen vandaag.

Welterusten; ik heb het weer droog gehouden. Wat zal de dag van morgen brengen?

Ik ben benieuwd.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ik heb niemand uitgescholden, dat zou ik al helemaaaaaaaaal nooit doen....

nou, ik ga nog wat rommelen, ben moe, wacht tot de was klaar is en dan kruip ik in mijn zalige bed. knullie van elf, mijn kleine beeldhouwer en schilder, echt een kunstenaar in de dop... ligt al te knorren. zoooo gezellig...

we gaan waarschijnlijk zaterdag weer een hele dag beeldhouwen, vind hij zo leuk. dan gaan we op les, is goed voor hem.

hij had heel veel bekijs vandaag... hij stond aan de gracht aan een beeld te werken e lokte op geheel eigen wijze mensen naar binnen voor de kunstroute. echt zoooo gaaf. hij is heel klei voor zijn leeftijd, ziet er eerder uit als negen. en wat een bekijks had hij. hij heeft de hele middag gewerkt, gen tijd voor pauzes gehad. ging zelfs vrienden en vriendinnen die kwamen les geven. ze kwamen allemaal met kleine kunstwerkjes terug!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh marika, dat wist ik niet... ik ga er morgen naar kijken. ik ben al twee weken aangemeld voor de online behandeling en ik hoor niets. behalve dat ik mijn gegevens in moet vullen. heb vorige week gevraagd hoe lang het nog gaat duren, er staan drie werkdagen voor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...