Spring naar bijdragen

Woensdag 26 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja, ze ziet me nog! :D

Vandaag voor de laatste keer naar die manuele therapeute hier geweest.

Ik heb verdorie nog steeds die verkoudheid met pijn in mijn voorhoofd. Het duurt nu al 6 weken! Dat heeft trouwens niets met de therapeute te maken.

Zaterdag gaan we weer op huis aan. We zijn lekker uitgerust. Elke dag voldoende geslapen! Ons verder ook niet druk gemaakt en dankzij het feit dat ik niet drink, ook een relaxte vakantie gehad.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Lytse, ik ben er nog. Vandaag heb ik met mijn moeder gefietst door de duinen naar het strand. Nu stond er een stuk minder wind dan zondag en durfde ze het wel aan.

Nu zit ik lekker in de achtertuin met mijn laptoppie.

10 Graden dat is koud zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RL: als je een huurhuis hebt, dan maakt de woningbouwvereniging het raam. En als je een koophuis hebt, dan heb je een glasverzekering. Of bij een koopflat is er een Vereniging voor eigenaren (VVE). Die hebben ook vaak een glasverzekering. Dan vergoed de glasverzekering de schade.

Er is nog een kans dat de kinderen het later thuis vertellen en dat de ouders alsnog komen. Heb ik ook wel eens gehad. Keurig een briefje in de bus gekregen met naam en adres. Maar ik heb het toen nooit nodig gehad omdat het een huurwoning was en de woningbouw de schade maakte en betaald. Heeft me geen cent gekost. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou en of dat koud is. We zitten op een berg(je) van 1000 m. en tegen de Alpenrand. De rotzooi, maar ook het mooie weer, blijft daar nogal hangen.

Leuk dat je met je moeder gefietst hebt.

We hebben hier helaas maar één keer kunnen wandelen. Het was óf te slecht weer, óf te warm. Dat wordt weer stevig Nordic Walken als ik terug ben, al is het alleen al om de taart er weer af te wandelen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Akelei: jij was gevallen, toch? Of heb ik het mis? Hoe is het nu met je? Heb je veel pijn?

@ Aggie: vandaag drinken we niet! Daar is dit forum voor, voor ons tenminste. De minderaars proberen het in de hand te houden.

Ik heb de laatste weken veel gemist. Hoe gaat het op het ogenblik met je?

@ HTS: je taal wordt bloemrijker als je gedronken hebt. Ik kan je nog steeds volgen, maar misschien heb je nu genoeg gedronken? Een volgende fase is dat je onbegrijpelijk wordt. Dan schiet je je doel voorbij.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tatum: wat vinden de mensen ervan, dat de winkels elke dag open zijn? Voor een buurtsuper is het misschien lastig. Ze moeten hun medewerkers weekendtarief betalen.

In Duitsland zijn de supermarkten (in de kleine steden) zaterdagmiddag dicht, op één keer per maand na. Knap lastig als je dat niet gewend bent.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse dat weet ik niet. Ik zag bij het boodschappen doen ineens van die posters hangen. "Voortaan open op zondag".

Van de AH had ik het wel verwacht met de nieuwe wetgevingen. Die wilde elke koopzondag (1 x per maand) al open zijn. Maar van de supermarkt hier, daar ben ik erg verbaasd om. Ik ben wel blij dat trek niet hard meer roept, anders was de zondag ook een hele moeilijke dag geworden. Nu zie ik wel het voordeel ervan dat ik op de zondag ook mijn boodschapjes kan halen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmmm miss heeft rozzzzzzzzzzza wel gelijk....

ma ja , kan der ook niet aan doen he..

ik kan dan een heeeeeeeeeeeeeeeeele lange "helpende" tekst schrijven of gewoon een linkje plaatsten.

Waar iedereen vrij is om het te openen of niet.

Scrolle-bolle is vaak nog veel lastiger.

Vandaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee nee ik ook niet!

absoluut niet zelfs!

Heb ook nog NOOIT een van mijn jongens een ruit hebben weten stuk schoppen....

Rozzzzzzzzzzza ik heb eigenlijk nog een vraagje voor je, ivm gebarentaal.

maar dat is miss niet zo "gerelateerd" dus ik stuur je wel een pb (hoewel ik "eigenlijk" tegen pb s ben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens Aggie!

Niet nodig dit! Je eigen graf graven, das wat je aan het doen bent VM (sorry voor de woordkeuze). Blijf nou hier!

Ik inmiddels behoorlijk aan de zuip, spijt, nu al, als haar op mijn hoofd.

Gelukkig met fijne mensen gesproken die het het gevecht herkennen (thanx Hot en Wijfie)!

Gelukkig heb ik een pact afgesloten met Wijfie, we blijven eerlijk tegen elkaar en gaan er voor!

Voor nu, morgen mijn naam op het dagpact!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Goedemorgend frummers,

Net terug van een héérlijke week Corfu en gisteren gaan tekenen met vriendin voor nieuw huisje. Klinkt allemaal geweldig, maar er moet toch nog veel water door de zee vloeien hoor. Soms zitten we echt in elkaars haar over de meest onnozele dingen en dat moet er nog uit.
Op vakantie heel matig gedronken, zelfs met al de vrienden daar. Wat een verschil met vroeger. :D

Alles okay hier ??
quote>



Wat fijn Will, dat het nu zo goed met je gaat, en ja, dat in de haren vliegen af en toe, hoort er misschien ook wel een beetje bij, zo zoek je elkaars grenzen op in het begin. Wel goed dat je eraan werkt.
Jammer dat jouw berichtjes de laatste tijd nog wel eens wegvallen tussen de andere,
maar ik lees ze hoor! Fijn man, dat het zo goed gaat, ben echt blij voor je!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Nancy hoe lief van je. :heart:

Ik post de laatste tijd erg weinig, temeer omdat ik alsmaar meer met andere dingen bezig ben dan drinken, wat een goed ding is toch ?? Het verheugd me dan eens te meer dat je mijn posting toch eventjes opmerkt. Ik vind het niet zo erg hoor, zeg gewoon mijn ding en laat jullie ook je ding doen. Als ik tijd en zin heb gooi ik er weer eens wat meer uit. Nu eerst heel enge periode tegemoet ivm, verkoop, verhuis, vriendin etc etc.

Drinken staat het allerlaatst wel op mijn rijtje nu. Afin, rijtje ......

Ik lees jullie toch hoor, van tijd tot tijd. Ga goed meis en bedankt :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...