Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 juli 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

Soldats des Hottentots, je zou eens moeten weten hoe "afgelegen" ik woon!

Hoe ik alles "afscherm"!

Liefst zou ik nog een soort koepel hier (hier bij mij dus) der over bouwen.

Grote poort, alleen aanbellen als er eten of wat dan ook (hoewel ik, we daar zelf nog wel kunnen voor zorgen) moet aangeleverd worden....

MAAR toch, er zijn dagelijks zoveel "plezier" momenten!

Als ik zie hoe mijne kleine van 7 op zijn handen zie leren lopen bv.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je suis comme je pense.

of anders nog (dan maar es een "cliche")

I am what I am an nothing but I am.

pffffffffff nu zit ik de rest van de dag weer met die "andere" in mijn hoofd...

I scream you scream we all scream for ice cream.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihih wat grappig A3 ik was nu net dat liedje aan t zoeken om de link te plaatsen!!

En NATUURLIJK!! Ik heb dan wel de sleutel om als ik daar zin in heb mij naar buiten te begeven.

(moet er wel bij vertellen dat "onze" koepel" hier 14 hectare groot zou zijn maar goed , dat doet er nie toe)

ps. en ja! Ik vouw OOOOK papieren hoedjes tegen de zon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben nu niet slecht in talen enzo...

maar "bezurk", "Berzurk"???

(ik snap t wel kwa context enzo)

maar vind niet de juiste vertaling.....

en dan als laatste (want het is hier heeeeeeeel benauwd, nog geen regen gezien dus we gaan naar t meer)

ABSOLUUT moet die koepel opengaan van boven!

En snipers, AKA 's enzo liggen ook klaar..;)

fijne dag nog allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Beste allemaal,

Vandaag, alweer best lekker gewerkt.

Sommige dingen, kosten me nog wel moeite, maar alles lijkt toch steeds beter te gaan.

Vooral vanmiddag, met een andere leuke collega gewerkt

Alleen, als ze me helemaal alleen op een afdeling "loslaten", voel ik me vaak nog erg onzeker.

Maar goed, misschien wordt het toch nog eens wat met me.

Lekker een tonijnpizza gegeten, opgesierd met een hele tomaat, en verse peterselie.

Toen ik thuis kwam, een halve komkommer gegeten.

Nou..zijn we gezond bezig of niet:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapi: je bent héél gezond bezig. Fijn dat je lekker gewerkt hebt, met weer een andere aardige collega. Of je daar nou mag blijven werken of niet, je doet zo behoorlijk wat ervaring op.

Ik ga via "wie is wie" naar de keuken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Even delen hoe het me is vergaan de afgelopen tijd.

Ik zit op de helft van mijn 6 weken vakantie. Een vakantie die de laatste week (sinds mijn dochter ook vakantie heeft) heeft bestaan uit: schilderen (eindelijk de stap gezet om nu maar eens te beginnen met de slaapkamers, mijn dochter krijgt dan eindelijk haar door mij lang beloofde nieuwe slaapkamer), relaxen, badderen in het zwembad en 's avond op het terras spelletjes doen. Als ik erop terug kijk geeft me dit een heel goed gevoel.

Mijn hulpverleningstraject gaat intussen ook gewoon door. Nieuwe fase, gesprekken met de psycholoog.

Voor het eerst therapie zonder de roes van alcohol. Intensief, ik kan niet anders zeggen.

Maar vakantie hierin nemen zit er niet in, dat werkt niet voor mij.

Ik heb a gezegd en nu ga ik ook door.

Wel ben ik heel moe, maar dat komt vooral door het slechte slapen.

Ik ben van nature al een lichte slaper en nu de ramen 's nachts openstaan (anders is het niet uit te houden) schrik ik heel vaak wakker. Wel heb ik veel meer energie gekregen (al klinkt dat misschien in tegenstrijd met wat ik hiervoor schreef).

De invulling van mijn dag had ik een paar maanden geleden niet voor elkaar gekregen.

Ik slik trouw mijn vitamine b1 en ik heb er veel baat bij.

Ik volg jullie allemaal, lees regelmatig mee. Maar er ontbreekt mij de tijd en de puf om echt te reageren.

Bovendien nu mijn dochter vakantie heeft heb ik weinig echt tijd voor mezelf. Nu is ze naar het zwembad met een vriendje en dit gaf mij de gelegenheid om lekker een middag zelf in te vullen. En even actief te zijn op het forum.

Trek is er af en toe, maar die zit ik uit. Het lukt me ook nog steeds om gezond te eten en te drinken. Het is net of dit nu een beetje houvast geeft. Fit en gezond worden, mijn eerste doel. Ik ben aardig op weg, al zeg ik het zelf.

Ik las vandaag in de dagdraad over een koepel om je huis zetten zodat mensen niet binnen kunnen dringen. Die koepel staat bij mij niet om mijn huis, maar om mezelf. Ik heb mezelf veilig verstopt achter een dik pantser, zodat ik zeker weet dat mensen mij geen pijn kunnen doen. Als ik eerlijk ben dan vertrouw ik eigenlijk niemand. En dat pantser beschermd me ook tegen dat wat in mij omgaat.

Ik ben begonnen om mijn pantser af te breken, het is tijd om mezelf te zijn. Dat verlangen is heel groot. Dus dat ga ik aan met mezelf. Het wordt de hoogste tijd dat ik mijn ware gezicht laat zien.

Het zal tijd kosten, het zal niet gemakkelijk zijn, maar ik ga er wel voor.

Ik vind het fijn om dit zo met jullie te delen.

Liefs,:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lenie,

Kastanje,

Wat ben jij vreselijk goed bezig zeg.

Ik denk, dat de combinatie vakantie, en aan jezelf werken, heel goed samen gaat in jou geval

Heel veel succes verder, en leuk, dat je af en toe even een up-date geeft.

En verder, rol ik alweer om van vermoeidheid en slaap.

Denk, dat mijn werk, nog steeds heel veel energie opslokt.

Gelukkig, morgen (bijna) vrij, op een huishoudadresje van 1.5 uur na dan.

En natuurlijk, mijn huis doen en boodschappen.

Maar goed, dat kan ik vrij relaxed doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lenie: jammer dat we elkaar gemist hebben. Hoe gaat het nu met je?

@ Kastanje: je bent zeker goed bezig. Zet hem op en hou vol hoor!:)

@ Marika: ook goedenavond. Inderdaad een hele goede prestatie van Wijfie. Op naar de volgende weken.

Ga nog even iets doen nu het minder warm is.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo.

Tsja, zoals ik al had verwacht...5 dagen gestopt...e weer gedronken vandaag. Ik hou het nooit lager dan 5 tot 7 dagen vol. Soms, na een hele heftige blunder 2 weken...

Tsja, ik wist het al gisteren. Diep, diep van binnen. Altijd gaat het weer mis.

Vandaag op het terras vond ik echt dat ik een glaasje had verdiend. Dat ging goed. De tweede ook. Toen lekker eten, ook goed en toen toch nog een flesje bij de receptie gehaald en nu bijna opgedronken.

Dan is het ook klaar voor mij en drink ik water en ga slapen.

Maar toch...

echt dronken ben ik niet omdat ik het altijd verdeel over een hele avond en ook goed eet.

Maar toch..

Dit had ik niet met mezelf afgesproken.

Zo hoog als ik kan vliegen, zo hard kan ik vallen.

Morgen weer verder.

Sorry allemaal :-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, wat goed!

Ook mooi om de update van Kastanje te lezen.

Stella, ik herken dat wel. Het lukt mij ook nog niet. Na een paar dagen, een week, dan vervagen de gedachtes, het wordt minder noodzakelijk, ik voel me een beetje zielig enz.

Maar ik geef niet op. Ik ben al een eind gekomen en ik wil dat volgende stukje ook!

vandaag heb ik het droog gehouden.

morgen zet ik me opnieuw op het dagpact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

@ Lydia: weer goed bezig!

@ Stella: waarom zou jij het niet kunnen? Je bent toch niet zielig als je besluit geen alcohol te nemen? Er zijn genoeg andere drankjes!

Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen!

Ik heb het weer droog gehouden. Tot morgen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...