Yvonne Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Goedemorgen frummers. Woensdag, de week mag weer doormidden straks voor de meesten van ons. Hoop dat Igor haar bijl goed scherp heeft. Inmiddels loopt de koffie door en staat de thee te trekken. Buiten is het weldadig koel. Gisteren een hele hoop regen, dat was hier zeer welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Koffie is inmiddels doorgelopen, ik doe hem maar in de warmhoudkan. Wat een stilte, wat een luilakken:P Ik ga even hier alvast aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 IIIIIIIIIIIiiiiiiiaaAAAAAAAAAAAHHH TSJAKKA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Heerlijk een kop koffie en dan de hond uitlaten, vooral niet in de spiegel kijken naar dat slaperige hoofd. En vooral de zon schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Goeie morgen kanjers. Dadelijk lekker weer werken en morgen dienst. Wat hebben we het toch goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Ik heb het gisteren droog gehouden, wel erg onrustig geslapen:angry: Voor vandaag meld ik me dan ook maar aan voor het: DAGPACT Albert Lytse miranda Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Ik ga werken, tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Morgen Miran. Werk ze Willem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 goeie zonnige morgen weer frummers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Ik ben werken mensen tot vanavond en houdt het droog hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 DAGPACT Albert Lytse miranda Willem Acer Fijne dag vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Goeiemorgen allemaal! Ik steek even mijn hoofd om de hoek van de koffiekamerdeur. Ik heb geen nieuws; dus goed nieuws: al meer dan 6 weken! Fijne dag: hou het droog en koel! The Ice-man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Gaat uistekend, goede nachrust. De koffie op, de hond uitgelaten en de boodschappen gedaan. Nu komt voor mij het moeilijkste deel van de dag. Wachten totmijn vrouw thuiskomt. Maar ik houvol.!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Dit helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Originally posted by: acerDAGPACT Albert Lytse miranda WillemAcerNadiaFijne dag vandaag!!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Goed idee, hottentotensoldaten. Ik ben onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 lijkt me moeilijk, om te wachten. misschien toch een bezigheid zoeken? in het kader van de triggers 'verveling' en 'eenzaamheid', die vervolgens weer de gedachte: "wat een ellende toch allemaal" en daarna de gedachte "wat kan het me ook schelen!?" oproepen ga ik de komende week maar eens wat mensen opzoeken en een paar dagen naar Brussel er zijn hier vast mensen die leuke tips hebben om daar te bekijken en een vraagje: hoe duur is het openbaar vervoer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Morgen, welkom aan alle nieuwe forum-vrienden!! Nadia, bedoel je hier? Ik weet bv wel dat als je van a dam komt en de thalys ofzo neemt, dat dat best prijzig is. Als ge bv. gewoon, hier dus, de trein van A pen naar BXL neemt (zonder korting) je enkel een euro of 15 betaald. Maar dan zijn er ook weer "weekend formules etc.. Veel plezier iag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Ik zie Trijsje ook. Hoe gaat het Trijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Hoi Vlaamsmeisje, mijn vraag was ook wel wat erg algemeen. ik bedoel eigenlijk, het openbaar vervoer in de stad zelf. ik zag ergens iets van een kaart voor onbeperkt ov in Brussel voor 3 dagen voor 40 euro, maar ik heb geen idee of dat loont... bevestig ik weer eens het plaatje van de zuinige Hollander . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Hallo allemaal, Ik kom wat moeilijk op gang vandaag, maar is niet erg. Daarvoor is het ook vakantie. Vanmiddag weer aan de slag. Er komt een logeetje dit weekend, dus de slaapkamer van mijn dochter moet opgeruimd en schoongemaakt worden. Doen we gezellig samen. Muziekje erbij, kennismaken met de muziek van deze tijd. Lekker bezig zijn met zijn tweetjes. Het geen alcohol drinken kost me geen moeite. Ik mis het op dit moment eigenlijk niet. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 Hot, nu moet ik toch even een lans breken voor bb. Nou ja, een plastic speelgoedlansje dan, maar toch. Je bent namelijk niet helemaal up-to-date blijkbaar want het volgende heeft hij gisteren toch echt uit het toetsenbord gewrocht. Deze drie regels kostten hem welliswaar een hele middag en hij denkt nog dat het komt omdat hij zijn dag niet heeft maar het staat er toch maar mooi! Quote: Ik probeer de hele middag al een antwoord te geven maar het wil niet vlotten Hopelijk neem je het mij niet kwalijk. Het enigste wat ik kan bedenken is....je hebt gelijk het is ook individueel, géén mens is hetzelfde. erg he, ik heb gewoon m´n dag niet quote> Er is dus nog hoop. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2013 zolang ze nog over mij schrijven blijf ik interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden